News:

.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

zice si din articol...dar vroiam sa zic si eu ca e pe pod, sau cel putin la capatul unui pod impactul. Se vede cat de mare e parapetul si stalpii de iluminat.

Probabil a reusit sa se infiga (si nu a fost deflectat inapoi) exact pe zona de parapet de tranzitie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


danutzu_1069

^^ e pus si pe "centuri si inele de centura"

stangabriel

O sinteza a lucrarilor de pe drumurile din tara:

http://observator.ro/stiri-live-atentie-soferi-se-lucreaza-pe-autostrada-17-7-319970.html

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, astăzi, până în jurul orei 19:00, pe autostrada A1, pe sensul de mers Bucureşti – Piteşti, între kilometrii 90 şi 93, se execută lucrări de asfaltare pe banda a doua. Le recomandăm conducătorilor auto să se încadreze din timp pe prima bandă.

Reamintim că, din cauza  lucrărilor de reparaţii la podul Giurgiu-Ruse şi la drumul de acces de la ieşirea din vamă până la intrarea pe pod, au fost extinse restricţiile de circulaţie pentru sectorul cuprins între kilometrii 63+780 și 64+852 de metri, astfel:

între km 63+780 – km 64+212 (pe o lungime de 422 de metri, asigurându-se o lățime a părții carosabile deschisă traficului de 2,80 metri), circulația rutieră se va desfășura alternativ, semaforizat, pe jumătate de cale, pe zona viaductului, pe sensul de deplasare Ruse – Giurgiu;
între km 64+212 – km 64+852 (pe o lungime de 640 de metri), pe zona podului, pe sensul de deplasare Ruse – Giurgiu, traficul rutier va fi restricționat, asigurându-se o lățime a părții carosabile deschisă traficului de 3,50 metri.
În vederea evitării ambuteiajelor, le recomandăm conducătorilor auto să respecte semnalizarea rutieră temporară şi să nu se angajeze în depăşirea coloanelor de autovehicule.  De asemenea, pot fi folosite următoarele puncte de trecere a frontierei:

Calafat (rutier),Bechet (trecere cu bacul);Zimnicea (trecere cu bacul);Călărași (trecere cu bacul);Negru-Vodă (rutier);Vama Veche (rutier)

În judeţul Prahova, până în data de 15 octombrie 2015, în vederea desfăşurării lucrărilor de reparaţii la podul de pe DN1A situat în Pasul Bratocea, la kilometrul 156+502 metri, la ieşirea din Cheia către Braşov, traficul rutier se desfăşoară restricţionat, cu ajutorul semafoarelor şi al piloţilor de dirijare.

Circulația rutieră pe DN1C Gherla – Dej este întreruptă la kilometrul 49, din cauza unor lucrări de reparaţii la podul peste râul Someșul Mic, în zona localității clujene Buneşti (comuna Mintiu Gherlii). Pe parcursul executării lucrărilor, traficul rutier se desfăşoară pe DN1C-varianta de ocolire a municipiului Gherla. De asemenea, poate fi utilizat traseul alternativ DJ172F Gherla – Mintiu Gherlii – Mănăstirea – Dej.

În judeţul Argeş, până în data de 15 iulie 2015, pe DN7 Piteşti – Râmnicu Vâlcea, la kilometrul 150+400 de metri, în zona Morăreşti, se vor executa lucrări de consolidare a versantului. Autovehiculele vor circula în ambele sensuri, însă cu restricţie de viteză de 30 km/h.

În județul Caraș-Severin, DN57 Orșova – Moldova Nouă este închis la kilometrul 65+600 de metri, în zona localității Cozla (aproape de limita cu judeţul Mehedinți). Măsura este luată în scopul prevenirii unor accidente ce se pot produce din cauza căderilor de stânci și grohotiș pe partea carosabilă. Rută ocolitoare: DN57 Orșova – DN6 Iablanița – DN57B Oravița – DN57 Moldova Nouă.

În judeţul Olt, circulația rutieră pe DN65 (E574) Slatina – Craiova se desfășoară îngreunat, pe o bandă, alternativ, între kilometrii 34+140 și 35+900 de metri, în zona Pădurea Sarului, din cauza executării unor lucrări la partea carosabilă. Se estimează că aceste lucrări vor dura aproximativ 30 de zile.

Pe Valea Jiului, pe DN66 Bumbeşti-Jiu – Petroşani (tronsonul cuprins între kilometrii 93+500 şi 126+000), traficul rutier se desfăşoară în regim de şantier, în unele zone alternativ, semaforizat. În condiţii similare se circulă şi pe DN73 Piteşti – Câmpulung.

În judeţul Buzău, pe DN10 Buzău-Braşov, în zona lacului Siriu, se menţin restricţiile pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone şi restricţia de viteză de 10 km/h, din cauza degradării unor grinzi ale viaductului Stânca Teherău. Rute ocolitoare pentru traficul greu:

– DN1B Buzău – Ploieşti, DN1A Ploieşti – Cheia – Săcele;

– DN10, km 47+100, DJ 102B Cislău, Gura Bâscei – Vălenii de Munte, DN1A Vălenii de Munte – Cheia – Săcele.

În județul Vrancea, din cauza unor alunecări de teren, circulația pe DN2N Chiojdeni – Vintileasca se desfăşoară îngreunat pe anumite sectoare rutiere, cu restricţie pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 12 tone.

IGPR precizează, de asemenea, că nu sunt anunțate probleme deosebite referitoare la circulația pe infrastructura feroviară şi nici aeroporturi sau porturi maritime ori fluviale închise.

StefanCelMare

Salut
Am remarcat o extindere semnificativă a layer-ului de trafic din Google Maps, de la orașele mari și câteva DN-uri, la - cred - toată țara.
Aș sugera folosirea Google Maps / Waze pentru navigare, chiar dacă cunoaștem traseele.
Pe lângă primirea de informații, putem ajuta alți participanți la trafic cu date în timp real.

imag

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Si din pacate multi altii vor avea aceeasi soarta pana cand vom avea o centura pe care sa ne deplasam fara pericole iminente la tot pasul.

StefanCelMare

#142
Salutare
Mai vreau să menționez că Google Maps are încă ceva buguri la live traffic.
Nu toate drumurile care au informații despre trafic permit afișarea acestor informații.
La unele (străzi secundare) cred că este dat disable cumva.
La altele (unele drumuri naționale) cred că este un bug.
Dacă sunt informații de trafic pe astfel de segmente de drum (DN-uri cu bug - sau pe străzi secundare), ele pot fi accesate dacă acea bucată din drum este inclusă într-o rută de navigare.
Spre exemplu, defileul Jiului, nu apare niciodată cu info de trafic, dar ziua, sunt șanse mari ca ele să existe, doar să nu fie afișate.
Pot fi accesate dacă aveți rută de navigare pe acolo, atunci apar zonele cu delay (semafoare).
În concluzie, și mai multe motive să folosim Google Maps / Waze pentru navigare.
Personal nu știu ce să recomand - Google Maps are un soft de re-rutare mai bun ca Waze (caută periodic rute alternative mai bune), dar Waze îți dă în plus informații despre poziția radarelor (informațiile despre accidente apar și în GMaps).
Numai bine

danutzu_1069

Waze reface ruta in functie de conditiile de trafic aglomerat. GMaps foloseste informati de la Waze..

dr4qul4

Eu am trecut pe waze. Doar ca nu prea merge pe versiunile noi de android.
In bucuresti nu-l folosesc. Doar cand ies. Pt radare in special.
Pt orientare ma uit inainte pe google maps si apoi mai mult dupa indicatoare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Foloseste-si in Bucuresti. Eviti aglomeratia.
Ptr afara foloseste-l in completare cu o statie CB.

Marius

Nu stiu daca postez corect aici sau ar trebui in topicul Drumuri Nationale, insa vreau sa semnalez aparitia unor gropi criminale pe DN 1, intre Aiud si limita jud. Alba spre Cluj. Probabil ultimile ploi au spalat toate plombele din asfalt. Am remarcat gropi de minim 10cm adancime si 80cm diametru. Am circulat relativ incet, 80-90 kmh si n-am avut probleme. Nu sunt foarte multe, cred ca am numarat vreo 20 pe sensul meu de mers, maine ma intorc spre Blaj si incerc sa fac recensamantul  :)

Ziua n-ar fi prea dificil de remarcat daca exista distanta suficienta fata de masina din fata.
Deci atentie stimati colegi!

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Marius

#148
^^

S-ar putea sa fi exagerat putin, pe sensul de mers Cluj-Alba n-am mai sesizat atatea gropi si nici asa mari. Vreo 10 cred ca am vazut.
Cele mari sunt raportate deja in Waze.

Ciprianul

dr4qul4 ala cu Sandero sa rezolvat.....dar cred ca si masina rasturnata are o vina ca a depasit pe linia de tramvai.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.