News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Traficul rutier în direct

Started by Cristi232, April 27, 2012, 02:33:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

De acord ca nodul este dimensionat corect dar voiam sa spun ca cu minime imbunatatiri (temporare) poate sa functioneze mai bine

TibiV

cristi5,

nodul ala este dimensionat corect cam asa cum sunt scurgerile/canalizariule ApaNova din Bucuresti....
Adica duc majoritatea ploilor, dar daca vine "torentiala ultimilor 50 de ani... Kaput!..."

Pe de alta parte nu pot condamna proiectantii pentru asta....
Vorbim de niste noduri care vor crea un trafic nesemnificativ atunci cand A10 va fi integral functionala.

Nu ii condamn pe proiectanti - pana la urma cate masini plecate din Constanta/Bucuresti/Pitesti vor avea ca destinatie finala nodul Aiud  sau nodul Decea ?!...

Pana la urma nodurile alea au sens ca doar ca niste "descarcari/incarcari locale" pe/de pe o autostrada  "normala".
Ceea ce A10 cu siguranta NU este in prezent....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AkaManah

#1172


Cam aceasta era situatia aseara la Aiud. De la Alba Iulia la Aiud era coloana aproape continua. Am avut nevoie de 15 minute sa ies din Alba Iulia si de altele 50 sa ajung la Aiud. 20-20 mi se pare extrem de departe.

Granata06

Principalii factori: Untold + Avalansa de oameni veniti din strainatate. Dupa luna concediilor veti vedea ca se va mai domoli traficul.

pasadia

Si concediile, si caldura lunii august (dupa ploile din iulie). Se vor aglomera multe drumuri - ieri valea Prahovei era un dop total in ambele sensuri - intre OMV Nistoresti si Rompetrol Comarnic am petrecut 50 de minute iar apoi waze a insistat sa ma trimita pe mine (si destui altii) prin Zamora si pe la Cantacuzino). Pe sensul spre Bucuresti, coada dinspre Brasov era pe portiunea de  urcare de 2 benzi, in dreptul curbei de sub calea ferata - vezi aceasta filmare.

Sunt convins ca la fel a fost si pe valea Oltului, pe DN39 sau A4 si in cel putin cateva alte gatuiri (DN68A, Domasnea, podul de la Poiana Sarata, etc...). Probabil recordul va fi in perioada 15-19 august cand ma astept sa avem parte de blocaje peste tot.

elphax

am stat si eu in coada respectiva cam o ora pe 2 km sa ies de pe A10 la Aiud, in jur de ora 13 . la ora respectiva am fost placut surprins ca nu era nimeni pe banda de urgenta. din pacate breteaua care iese nu are banda de urgenta, deci oricum daca venea o ambulanta nu avea nici o sansa sa treaca
cam pentru toata lumea care a plecat de la untold drumul a durat cu 2 ore mai mult din cauza aglomeratiei Aiud - Sebes

dr4qul4

2 ore in plus sunt acceptate de orice bucurestean care pleaca la munte (Bran si VP mai exact) in orice minivacanta. Mai bine rasuflati usurati ca  aveti doar 1 untold pe an, noi avem vreo 4 minivacante. Voi in 2 ani scapati, noi poate in 20.
Si vineri cred ca o sa fie haos in Bucuresti, pe toate intrarile. Norocul meu ca o intind inainte sa ajunga puhoiul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cristi5

Si acum se merge pe bretea cu 4 km/h si se parcurge in 17 min. Coada e "scurta", pana la spatiul de servicii.

Apoi la intrarea in Aiud se merge cu 10 km/h pana la celebra curba.

Deci printr-o refacere a prioritatii s-ar putea dubla viteza pe bretea :) ... Ar fi ceva mai putin frustrant... Dar s-ar acumula frustrare pe DN1 spre nord.

Bretelele fara banda de urgenta ar trebui interzise prin normativ. Pe cat de late si echipate sunt autostrazile din Romania, pe atat de inguste sunt nodurile.


KenyaSong

Văzusem acum câteva zile unele postări ale lui pasadia despre DN73 şi DN73A, dar nu le mai găsesc.

Trebuie să ajung la Bran mâine, din Ploieşti, se circulă prin câmp sau drumul e practicabil?

nirolf

Duminică seară nu se mai mergea pe câmp, era deschis spre Zărnești, dar nu am trecut prin zona afectată.

pasadia

Acea trecere prin camp era folosita ca ocolire pentru trecerea la nivel cu CF203 intre Rasnov si intrarea in Zarnesti (DN73A). Au reasezat acolo placile de beton wxistente  si au dat drumul circulatiei.

Problemele mari, care vor exista inca mult timp de acum incolo, sunt pe DN73, portiunea Rasnov - Bran. Acolo este decopertat, se circula pe o singura banda, cu semafor, etc...

Poti ocoli acea zona mergand pe DN73A si apoi pe DJ112E, Tohanu Vechi - Tohanu Nou (adica trecand inclusiv peste acea trecere mentionata mai sus, care a fost inchisa DOAR sambata). Sau ar mai fi si varianta DJ112H, Zarnesti - Predelut - Bran, dar pe acolo, din cate stiu, exista portiuni neasfaltate.

KenyaSong

Mulţumesc mult, foarte util!

adiarc

se circula greu la intrarea in Fagaras dinspre Sibiu.Coloana pe 2-3 km...probabil in crestere( datorita mai ales a lucrarilor de frezare/reasfaltare  gandite/permise de niste "destepti" plus traficul in crestere normal pt aceasta perioada )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

In fiecare an in august frezeaza portiunea aia. E vraiste totala DN1 in orasul ala.

adiarc

se lucreaza de la Sibiu pana la Bv...zau daca inteleg cata lipsa de bun simt...fix in august...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura