DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Skynick


survola

Nu prea înțeleg cauza problemelor de pe pod.
Nu e un drum nou făcut peste câmp de vreun primar oarecare, să zici că s-a scumpit la compactări sau materiale și apar tasări. E un pod metalic.
Care or fi cauzele?

nirosorin

Quote from: survola on May 01, 2024, 09:40:15 AMCare or fi cauzele?

E destul de simplu. Asfaltul de pe sensul Tulcea-Braila se va tot strica, cat timp carierele din zona Tulcea vor mai fi active, iar toate autotitatile care trebuie sa reglementeze subiectul transport si sa monitorizeze/sanctioneze abaterile se fac ca nu vad - mai ales activitatea de transport a anumitor firme.
Ce credeti ca se intampla cand trec camioanele cu piatra, dupa orele 21-22 (cand se stie ca nu va mai fi niciun control) iar asfaltul va avea in zilele de vara si peste 60 grade C?

Feri


TibiV

Cineva a comentat (pe YT) la filmarea de mai sus: "Podul peticit sau dalmatian..."

Iar faptul ca "peticeala" apare pe sensul Tulcea->Braila confirma ca @nirosorin are dreptate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dangre

Dacă ați vedea cum curg camioanele cu sorturi de piatră ..... și vă asigur că alea care ,,trebuie" au două avize de însoțire/cursă. Cine să le verifice? Dacă ar veni cântarul prin zonă s-ar bloca circulația prin staționarea camioanelor la așa zisa perioadă de odihnă :)))

tom_sawyer

Să le verifice ăla care zice că Webuild e firma care la 100 de ingineri are 100 de avocați și că asta e problema.

Feri

QuoteGrindeanu: Firma care a făcut Podul de la Brăila cere CNAIR 230 de milioane de lei ca să dea drumul la circulaţie/ "Nu vom fi de acord cu acest tip de şantaj"

"Ca să fiu cât se poate de clar, în acest moment ne solicită, nu nouă, CNAIR-ului ca să fiu mai exact, 230 de milioane de lei, ca să dea drumul la circulaţie, deşi proiectul este finalizat şi pe malul brăilean şi pe malul tulcean (..) undeva la 90%, deci se poate da drumul la circulaţie. Nu, solicită încă 230 de milioane, altfel vor respecta termenul pe care îl au, octombrie 2024. Asta înseamnă rea voinţă. Nu o să fim de acord, nici la Minister, nici la CNAIR, cu acest tip de şantaj, iar măsurile pe care noi le vom lua, nu doar pe această lucrare, o să le vedeţi în săptămânile şi lunile viitoare", a spus Sorin Grindeanu.

"Ca să vă faceţi o imagine, dincolo de multe alte lucrări pe care consideră dânşii să le plătim noi, mai solicită în suma asta vreo 30 şi ceva de milioane, ce i-am pus noi să refacă pe asfaltul care anul trecut nu a fost de cea mai bună...Tocmai de aceea noi nu am fost de acord cu recepţia, nici acum nu suntem de acord să cedăm la acest şantaj pe care au încercat să îl facă având în vedere perioada asta electorală", a precizat ministrul Transporturilor.

Grindeanu a menţionat că "faptul că dechiderea acestor tronsoane de drum ar fi dus la o circulaţie mai bună şi în municipiul Brăila dar şi în descărcarea spre Tulcea, au crezut că este o cheie sau un motiv să şantajeze ministerul, CNAIR-ul, să plătească această sumă".

"Eu nu am cum, nici eu nici colegii mei, să cedăm la un asemenea şantaj nejustificat. Sunt oameni care, dacă au câştigat un proiect, trebuie să îl ducă până la capăt, să facă lucrările de bună calitate, astfel încât să putem să recepţionăm. O să vedeţi săptămânile şi lunile viitoare, apropo de această companie, probabil că această declaraţie a mea de astăzi va fi folosită, dar îmi asum. Repet, este un şantaj pe care dânşii au încercat să îl facă tocmai fiind în această perioadă în care credeau că statul român va ceda la aceste presiuni cu care au fost obişnuiţi", a menţionat Grindeanu.
economedia

Cetatean

Haha,grinda nu se mai iubeste cu italienii? Inseamna ca si la Timisoara,webuild o sa aibe viata grea.
As miza pe faptul ca webuild are semnate contracte de vreo 2-3 miliarde de euro si joaca la cacealma. Cred ca au 4 pe feroviar si unul pe A1,la autostrada?
Poate l-a scos webuild pe activ de pe lucrari si sunt suparati bajetii,ca nu mai intra bani in conturi.
Sau poate asfaltul ala care il motiveaza mr. g,italienii nu vor sa il plateasca din cauza transportatorilor care trec pe pod? Tot cu voia autoritatilor? Incarcati la blana?

danutzu_1069


shogom

Cu alte cuvinte, ăștia (italienii) zic:
- Noi predam lucrarea la termen!
MT:- E santaj!
Aktor: - Ce e ala termen?

Earthchild


dumbravaandrei

Quote from: shogom on June 04, 2024, 08:37:18 AMCu alte cuvinte, ăștia (italienii) zic:
- Noi predam lucrarea la termen!
MT:- E santaj!
Aktor: - Ce e ala termen?
UMB: păi cum, voi nu mutați termenul după deschidere? Când o fi ea, nu contează, important e să o deschideți înainte de termen..

bogdan4ice

Posibil prin toamna cand se va apropia termenul contractual si vor cere receptia sa le gaseasca tot felul de neconformitati ce nu le va permite sa deschida in termenul contractual circulatia.
Iar statul le va aplica penalitati/ certificate negative etc ...
Asa ar incepe un nou sir de procese ...

mirceaeliade

Daca si-ar angaja CNAIR avocati privati pe 230 de milioane, cred ca ar iesi cu cel putin 230 de milioane mai ieftin din contractele cu WeBuild si altii.