DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Radu Aramă

@mirceaeliade, da, știu (am mai pus), era pentru exemplificare, o propunere, nu voiam să o upload-ez așa.

nenea_hartia


tom_sawyer

@Radu Aramă & @R@du : dacă mai ajungeți pe malul tulcean, ați putea filma și acest drum? Pentru a vedea dacă e posibilă o deschidre parțială în 2022 pentru mașini mici prin folosirea lui.




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Quote from: Radu Aramă on September 22, 2022, 05:48:03 PMnu am mai găsit tool-ul acela de urcat fotografii cu alocarea dreptului de proprietate pe common,

Te referi la tool-ul de pe forum, facut de @strainu ? Cred ca are un topic separat pe forum, poate te ajuta colegii sa il gasesti.


alexV

E modul de operare al Astaldi. Claim pe tot ce se poate. Bani, extensie de timp, ulterior santaj: dam podul cand cereti voi, ne dati extensie de timp pe alt proiect unde suntem in urma, sau ne anulati certificate negative.


E rezultatul faptului ca avem institutii slabe. Practic WeBuild f** statul pentru ca poate. Sau reformulat, WeBuild il bulverseaza pe Grindeanu fiindca ministrul e slab.

Radu Aramă

@Nenea hârtia: cu plăcere, am făcut upload pe pagina în limba română, dacă este posibil vă rog să postați dumneavoastră pe celelalte pagini (engleză, eventual și altele dacă mai există), mulțumesc!

@tom_sawyer: voi încerca, deși cred că mai repede ajunge tizul pe acolo. Din punctul meu de vedere deja ne agățăm de paie cu soluții de genul ăsta, sper să nu fie cazul.

@cristi5: am avut bookmark pe el, nu mai era bun link-ul și pe urmă am căutat dar nu am mai găsit tool-ul. Este drept că nu l-am mai folosit pe versiunea nouă a sitului ...

@alexV: e logic că sunt subiectiv dar nu aș portretiza situația gen statul e bunicuța fără apărare și Astaldi lupul cel rău. Mai ales pe un forum de pasionați se știu bine de tot culpele făcute de stat în acest proiect de-a lungul timpului. Eu zic că dacă pretinzi 100% integritate și cuvânt de la un partener trebuie să fii mai întâi sigur că tu ai respectat aceleași criterii. Nu știu câți dintre aceia care vor citi aceste rânduri nu sunt de acord cu afirmația că statul este cel mai mare prădător și prăduitor de timp și de bani din Ro! Că veni vorba despre certificate negative, chiar nu am înțeles ce vină avea IHI să primească unul când ei răspund doar de pod și sunt mai mult decât în grafic? Asta apropos de ce vorbeam mai sus, se deschid anumite suspiciuni și normal că vin și "contramăsuri".
 

Radu Aramă

Două fotografii de azi cu Podul în fundal și 2 clădiri emblematice ale Brăilei construite la începutul secolului 20: moara Lykiardopol (sau Lykiardopoulos) și Castelul de Apă.




mirceaeliade

#3548
@Radu Aramă multzam mult! de obicei de pe wikipedia se duce pe Google Images (mie deja mi-a aparut printre primele) si dupa aia cei care cauta Danube bridges vor avea placerea sa se bucure si de spiritul artistic al fotografului si de frumusetea lucrarii :)

Culeasa de pe Google Images un render interesant:

Marius Papadopol

#3549
Va salut, unul din clipurile mele cu podul de la Brsila.

Filmare de acum o săptămână.

As vrea sa atașez și foto  dar nu știu cum.
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

SUHOI

Nu o lamuresc eu acum aici si acum, dar referitor la "disputa" dintre Constructor (asocierea ISH-Astaldi- Webuild) si CNAIR (in interpretare si emitere comunicate) trebuie sa fie in comunicarea unora o "eroare materiala"! Anume: nu trebuie sa fii un inginer constructor cu experienta vasta , trebuie sa fii un pasionat urmaritor de materiale API si daca sunt "reale' filmarile postate (scuze de ironie celor care au asudat din greu pentru a face materialele) se poate trage o singura concluzie: la mobilizarea  pe care o prezinta  Astaldi in prezent (referitor  la filmari - daca ar avea mobilizarea aceasta Astaldi si pe celelalte santiere din tara de autostrazi si CF pe care le executa, Astaldi ar fi unul din premiantii constructorilor) nu anul acesta 2022 dar la anul nu ar fi nici un impediment de a da  in exploatare (ma refer strict la drumurile de legatura nu si la podul in sine care are un alt "program' de executie) toata lucrarea. Volumul de munca ramas de executat (terasamente +structuri) + mobilizarea din prezent dau  rezultanta ca este  realist si decent un termen de finalizatre a tuturor lucrarilor in anul 2023. Cu podul in sine este o alta "treaba" si aici nu ma bag la pronosticuri. Deci nu inteleg de unde aceasta 'furtuna intr-un pahar cu apa" de declaratii dintre o parte si alta. :o

Radu Aramă

Aproape isteria din comentariile de pe facebook m-a făcut să dau o fugă pe șantier (mă rog, 2 fugi). Mie mi se pare că au avansat vizibil cu terasamentul în ultimele 7 zile. Am un album mai mare pe fb.

P.S. ca să nu mai fac un post: @mirceaeliade, cu plăcere!  :cheers:
















Raducu Popa

Rampa acces pod mal Braila, au avansat fata de acum 3 zile. Este a doua oara cand ii ,,prind" lucrand noaptea

nenea_hartia

@Radu Aramă Nu găsesc fotografia :(. Aveți cumva un link către ea? În mod normal fotografiile trebuie încărcate la Wikimedia Commons, care este o bază de imagini internațională pentru toate proiectele Wiki. Dacă Când mai încărcați :D, vă rog să adăugați categoria ,,Brăila Bridge", ceea ce va trimite fotografia fotografiile :D la un loc cu celelalte, făcându-le mult mai ușor de găsit. În caz că uitați, uploaderul vă va atenționa că trebuie adăugată o categorie.

Uploaderul lui Strainu este aici, în subsolul paginii, pentru că cel original nu mai funcționează.

Mulțumesc!

Radu Aramă

@nenea_hartia: fotografia ar trebui să fie aici: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:September20th22.jpg

Am pus diverse categorii, se pare că am ratat-o pe cea mai importantă, povestea vieții mele!  :lol: