DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Și totuși... Să cheltui o sumă imensă de bani pe un asemenea pod, iar apoi să bagi traficul prin giratorii? Chiar și cu giratorii, sunt soluții prin care direcția principală să fie denivelată, fie cu giratorii suspendate, fie cu calea principală pe deasupra giratoriului (intersecția DN17 cu VO Suceava - dar fără acel ,,zid al morții", cum e la bulgari: https://www.google.ro/maps/@41.9624293,23.0994918,3a,75y,226.17h,71.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA_mfw9QliyPFUuvuv2ZJJw!2e0!7i16384!8i8192?hl=ro ), fie chiar și cu pasaj subteran, cum e la Pitești intersecția DN7 cu DN7C, puțin înainte de intrarea pe autostradă.
Mie mi se pare ca și cum aș cumpăra un Rolls-Royce, iar apoi i-aș pune anvelope sh.

alexV

Astazi treci cu bacul. Pe site scrie ca bacul pleaca cand se umple. Noaptea maxim 2 ore de asteptat.

Sa punem lucrurile in perspectiva. Inclusiv perspectiva de trafic pe pod si pe drumurile de legatura.

fulger nc

Cu bacul e ca la loto.
Nu stii ce te asteapta.
Noaptea , astepti sa se umple , pe zi , la ore bune ..ai coada de masini.
Asta , daca nu esti fricos si stii sa manevrezi bine , ptr ca urcarea/coborarea si de pe bac si de pe pontoane ..nu sunt chiar ok.
Mai ales iarna , sau cu ploaie.
Asta ..ca sa "aterizezi" in soseaua , ce arata ca dupa bombardament , de peste Dunare.
Si ca sa ajungi , la bac , in Galati ..trebuie sa treci prin tot orasul ..cu unicele strazi , ce "dau" in soseaua de pe faleza mica , de unde iei bacul ...printr-un giratoriu ingust.

Radu Aramă

Astăzi este vorba despre munca grea în frig și când totul îți alunecă sub picioare.




















dorum


mld85

Quote from: Radu Aramă on December 09, 2021, 07:02:46 PM




Aici se poate vedea si atât de dezbatutul subiect al îmbinării cablurilor, care apare intr-o poziției random.

PS: Super poze Radu  :D

Radu Aramă

^^^
1) Mi s-a spus că finalizarea întinderii cablurilor este o chestie de zile. Normal, mai sunt și alte operații după (compactarea, "teaca de protecție, etc)" dar faza asta este pe sfârșite.

2) De curiozitate am întrebat și de îmbinarea cablurilor și da, sunt îmbinate! Pe de altă parte în fotografia de mai sus este atât de multă gheață pe toroane că oricum mari detalii nu se mai văd!  8)

3) Mulțumesc mult!  :)

dorum

WOW... se vede imbinarea!
Deci inca un mit spulberat!
Nu aveam nici o sansa sa vedem asta fara obiectivul lui Radu!
:banana:


dorum

:)
Mai conteaza?
Io am fost printre cei mai vehementi suporteri al firului continuu...
Ma bucur ca am gresit :)

ionescu63


fulger nc

Cred ca toti ne-am inselat.
E bine ca le putem vedea(detaliile tehnice si fotografiile si clipurile superbe).
Multumiri celor ce le fac si multumiri celor ce fac acest proiect posibil. Atat celor ce se ocupa de partea birocratica , cat si muncitorilor ..care stau in conditii forte grele , la peste 100 metri inaltime.

danutzu_1069

Adevarul este ca detaliile astea sunt, ceeace se numesc "lucrari ascunse" (in constructii), adica lucrari care nu raman vizibile...
Se stie ca  manunchiul de toaroanr va fi "imbracat" cu o teaca si nu va mai fi vizibil... Deci, detalii care nu se vor mai vedea...

tom_sawyer

Ma scuzati, dar unde se vede imbinarea cablurilor in poza de mai sus?

Chestia asta este element de imbinare?




Powered by API/PUM imgur uploader