DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.


dr4qul4

ce camera aveau la drona de la secunda 18 au dat asemenea zoom.  :lol:
Si in blocul de ancoraj, cand ploua afara, este normal sa fie apa. Se prelinge cumva.... Asta nu inseamna ca e din Dunare.

PS. sper ca nu vreun muncitor cu 2-3 beri la bord e responsabil de jetul acela  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway


rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

subway

Imaginile de aproape din timpul programului de lucru sunt totdeauna graitoare de la sine chiar daca nu poti prinde cel mai bun unghi!
Imagini proaspete din traditionalul reportaj saptamanal al dlui Eseanu

RaduG

Mulțumesc pentru filmări, sunt edificatoare pentru niște aspecte. De exemplu, trotuarul pasarelei vine în rulouri de plasă cu trepte de lemn, care sunt derulate în jos pe cabluri, iar din loc în loc i se atașează profile (portocalii) de rigidizare și de suport ai balustradelor laterale.
Foarte eficient. Aceste filmulețe sunt de școală.

subway

Pentru primul segment de podina e cam clar, se lucreaza de sus de pe piloni, va fi interesant de vazut cum or sa continue. Oricum e <labor intensive>, nu foarte mecanizat cum gresit presupuneau unii...cu poduri rulante sau macarale fluviale!!! Dupa mine, se vor folosi de cablul suplimentar instalat deasupra...dar ramane de vazut cum.
:)

isotech_ro

Quote from: rota on June 17, 2021, 05:53:02 PM
VIDEO de la Irinel Ionel
1. Sunt filmate in trecere dozele tensiometrice/acceleratoarele pe fiecare cablu catwalk, inclusiv modulele i\o spre modulul plc
2 Este filmat sistemul de tensionare real time al cablurilor catwalk
3 Pentru vremea super capricioasa (cod portocaliu de precipitații)) s-au mișcat chiar bine
4. Nu înțeleg de ce unii muncitori poarta cizme de cauciuc in loc de bocanci

subway

Ce culoare de casti au <cizmarii>? Pare ca cei cu casti albe sunt oamenii japonezilor, cei cu casti galbene ai subcontractorilor.

danutzu_1069

Pe platforma betonata din spatele blocului de ancoraj Jijila, deja au fost pozitionate derulatoarele pentru fascicolele de cablu, dar si vinciurile pentru sistemul funicular.... (tot ce este vopsit in galben)

"...nu foarte mecanizat cum gresit presupuneau unii...cu poduri rulante sau macarale fluviale!!!"asta era la discutia despre montarea tablierului...nu la montarea catwalk...

subway

Esti sigur sau sunt sculele demontate de pe gabara?...ca e greu de distins din filmari.

danutzu_1069


1 si 2 cate 4 trolii pentru funicular, adica la fiecare pilon doua pe stanga doua pe dreapta (probabil unu activ si unul de backup)
3 si 4 derulatoarele pentru fascicule. Colacii se aseaza culcat.


Poate ca nu sunt pe pozitia finala, dar astea-s echipamentele

fulger nc

@Isotech_ro
4. Probabil ptr ca se simt mai comozi asa.
Pe santierele navale culorile de casti erau diferite , ptr a diferentia echipele de lucru(cei cu albastre erau cu protectia muncii , albii la montaj , verde cei ce agatau la macara).
Am spus culorile la intamplare.

Whyse1

https://www.libertatea.ro/stiri/probleme-la-podul-suspendat-de-la-braila-exista-infiltratii-de-apa-la-baza-structurii-iar-cnair-a-cerut-interventia-de-urgenta-3608095

"Societatea de stat spune că ,,apariția infiltrațiilor la blocurile de ancoraj este o situație neprevăzută" și că a cerut o expertiză tehnică și o ,,intervenție de urgență" în vederea remedierii, plus monitorizarea ,,strictă și permanentă" a lucrărilor.

,,Prin expertiza tehnică (...) au fost prevăzute măsuri de supraveghere a situației infiltrațiilor (monitorizare fisuri și tasări), precum și măsuri de intervenție graduală până la înlăturarea completă a infiltrațiilor. De asemenea, pentru buna exploatare a podului și corecta monitorizare a acestuia sunt inițiate unele acțiuni pentru formarea unui grup de specialiști care vor administra acest obiectiv de investiții", se arată în răspunsul primit de la CNAIR.

Constructorii au început etanșarea
,,Mai subliniem că în vederea evitării apariției unor consecințe asupra capacității structurale a blocurilor de ancoraj, antreprenorul a început lucrările de etanșare a rosturilor. Aceste lucrări se realizează în baza unei proceduri tehnice de execuție aprobate de inginer", conform CNAIR.

În cazul în care, după monitorizare, sunt constatate noi degradări și infiltrații, constructorii vor fi notificați pentru extinderea garanției.

Compania spune că nu va fi modificată structura podului, iar construcția acestuia se va face conform specificațiilor tehnice din documentația de atribuire a contractului."

subway

Asa cum am mai spus nu e nimic alarmant, se rezova cu injectii de etansare, e o procedura banala la orice structura subterana, in rest e doar furtuna intr-un ibric si senzationalism gratuit (sau cointeresat).
Partea proasta e cu vremea asta nabadaioasa care nu cred ca a permis un avans substantial la catwalk...
Faza cu prelungirea garantiei e de rasul curcilor, ce prelungire mai vrei peste 120ani?...dar CNAIR va mai exista atunci???...si de fapt denota nestiinta crasa a beneficiarului.
Figura asta tine cand ceri garantie de doar doi ani la investitii care au durata de viata de la jumatate de secol in sus, asa cum de regula a procedat CNAIR pana acum...ca se daramau autostrazile din primul an!
:lol: