DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

subway

Cetateanul de la Marea Hoinareala vad ca are o pasiune pentru filmarile de seara, uite una pusa acum doua saptamani:

Si alta pusa acum trei saptamani:


Mersul trenurilor


subway

E absolut firesc sa faca injectii de etansare la blocurile de ancoraj.
Daca vreti sa detaliez <de ce>, spuneti-mi!

danutzu_1069

  S-au pus calare pe Astaldi...
Da' cu Pizzaroti si Aktor, cand? Ca astia merita din plin....

paulmare

mmv1 fix asta e scopul
"Ne puteți sprijini în demersurile noastre jurnalistice oneste printr-o contribuție financiară în contul nostru Patreon care poate fi accesat AICI."
ca injecteaza cu rasina la blocurile de ancorare, unde au avut atata amar de foraj de epuisment ca sa poata sa lucreze, ar fi fost anormal in 2021 sa nu faca asa ceva, nu construiesc astaldi si ihi cu materialele pe care le avea saligny de exemplu
asta e "jurnalism de calitate", soc si groaza! nici n-o sa iti vina sa crezi ce face astaldi la podul de la braila, Surpriza totala! Astaldi injecteaza cu rasini de etansare la blocurile de ancorare, etc etc
Niste clickuri de la cititori si o contributie financiara, ca sa scrie data viitoare pe un ton neutru despre lucrare

miahi

^^^ @subway - asteptam cu interes mai multe detalii tehnice, ca de fiecare data.

paulmare

"ără sa am încă confirmarea oficiala, ceea ce se vede montat pe cablurile catwalk par a fi senzori tensiometrici si posibil accelerometre."

Isotech_ro foarte "lojic" sa puna senzori tensiometrici, cand sunt egale tensiunile din cabluri, inseamna ca toate au aceeasi lungime si aceeasi sageata, si cand incep sa puna catwalkul greutatea lui se va distribui in mod egal pe fiecare fir
ce cabluri au (cele principale) sa dea 120 de ani garantie deasupra garlei, pentru mine e science fiction ce materiale folosesc, probabil ca e otel inoxidabil (si nu are nici o insertie textila) ca sa tina atata, sarma de inox are de obicei rezistenta la tractiune mai mica, poate cunosti vreo pasarica care lucreaza acolo si ne spui si noua :)

subway

@miahi
Trebuie sa ne uitam cu atentie la modul de alcatuire a blocurilor de ancoraj, o structura fagure cu diaframe de beton armat de inalta calitate si celule umplute cu beton simplu cu rol exclusiv de lestare ce nu au aceleasi proprietati de impermeabilitate. Daca intra apa in celule nu se intampla nimic dar apa trebuie tinuta la distanta de cablurile principale de rezistenta ce sunt mult mai sensibile la coroziune, daca intra apa la ele nimeni nu le-ar mai garanta durabilitatea pentru 120ani.

subway

@paulmare
Probabil n-ai avut ocazia sa vezi o curba forta-deplasare la intinderea unui cablu!
Ai mai intai o portiune cam imprevizibila pana ce cablul intra in lucru (firele rasucite trebuie sa se <stranga> si sa se aseze iar dispozitivele de ancorare mai au mici <lunecari> pana se blocheaza) de aceea e necesara o pretensionare preliminara de control ca sa le aduci pe toate in acelasi stadiu de lucru.

isotech_ro

1. in chestiunea legata de pretensionarea cablurilor catwalk a răspuns deja subway LE este foarte interesant si modul de distribuție a tensiunilor in secțiunea de cablu. in general cablurile cu inima metalica a variații mai mici, însă sunt mult mai grele decat cele cu inima textila sau compozit
2. in general se face o confuzie intre tipul constructiv de cablu utilizat pentru catwalk si cablurile care vor alcătui cablurile principale de susținere
3. in cazul cablurilor catwalk ii sugerez d-lui paulmare sa studieze cel puțin familia de standarde ISO 12385 - Cabluri din otel, toate secțiunile, cat si standardele adiacente care se refera la calitatea materialelor si execuția si construcția acestora, probe si încercări, samd. toate sunt standardizate.
4. in cazul cablurilor principale lucrurile sunt puțin diferite. se folosesc oteluri carbon de calitate, ușor aliate, cu compoziție controlata (asta nu înseamnă ca sunt oteluri inoxidabile). in mod cert acestea sunt oteluri elaborate in convertizoare electrice, pentru controlul strict al compoziției si a elementelor de micro-aliere. exista posibilitatea ca aceste cabluri sa fie acoperite, prin diverse procedee tehnologice, cu staturi protectoare, care sa poată garanta durabilitatea prescrisa. in mod cert acestea sunt însoțite de certificate de calitate de tip 3.2, in care este evidențiată atât șarja, compoziția chimica, probele mecanice, samd si sunt validate de organisme de terța parte

LE va rog fiți respectuoși, pentru ca eu nu reprezint pe nimeni, nu am jignit pe nimeni si pot trai in continuare foarte bine numai urmărind forumul. rămân la opinia unui un dialog constructiv este de dorit si daca cunoștințele pe care le am si informațiile pe care le detin va pot ajuta OK, daca nu NU

subway

Marcile tensometrice (sau dozele cu coarda vibranta) masoara efortul unitar bazat pe alungirea specifica a elementului supus masurarii, lungimea sa se poate deduce indirect din proprietatile elastice si geometrice ale elementului masurat.
De fapt procedura e mai complexa pentru ca trebuie luata in consideratie si temperatura dar nu cred ca e cazul sa intram in amanunte mult prea profesionale.

isotech_ro

info despre marci tensiometrice cu accelerometre gasiti aici (https://sites.google.com/site/bazelemecatronicii/mecatronica/6-sensors-and-transducers/6-6-strain-gages)

exista automatizari PLC legate de bucle de corectie real-time a pre-tensionării cablurilor din otel, deloc costisitoare


subway

Diferenta de principiu intre marcile tensometrice si dozele cu coarda vibranta e ca la primele se masoara modificarea rezistentei electrice iar la celelalte modificarea frecventei proprii de vibratie.

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind actele normative adoptate de Guvern în ședința din 9 iunie 2021

10. HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, necesar pentru relocarea utilităților, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila", județele Brăila și Tulcea

gov.ro