DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

isotech_ro

@RaduG Da, se vor monta, chiar tu le-ai fotografiat la baza turnului Braila

subway

@RaduG
Presupunerea mea se bazeaza pe faptul ca la blocul de ancoraj Braila apar prinse pe cabluri niste piese ce ar putea fi destinate reglajelor fine iar in imaginile anterioare cablurile clar nu erau egal intinse.
E posibil sa ma insel dar nu prea cred.
Podina nu are cum sa compenseze o tensionare inegala, insa poate sa asigure distantarea egala.

paulmare

Daca toate firele au aceeasi lungime si sunt din acelasi material, au aceeasi greutate, si tensiunile in fire sunt egale, catwalk-ul o sa le tina paralele
ce rezistenta la rupere are un cablu de asta de catwalk ? cat de lung ar trebui sa fie ca sa se rupa sub propria greutate ?

isotech_ro

normal este sa fie pretensionate. operațiunea se va realiza pe structurile (eșafodajele) aflate pe stâlpi, fiind necesar ca fiecare cablu al catwalk sa aibă aceiași lungime si tensiune. mai este un aspect si anume: cablurile principale (fascicolele de cabluri) se vor descărca, pana la un anumit moment dat, pe catwalk, cel puțin pana la pretensionarea acestora in blocurile de ancoraj.
ganditi-va si la următorul aspect (cel final): la terminarea lucrărilor aceste cabluri, întreg catwalk, cat si structurile ajutătoare vor trebui si demontate.

LE @paulmare oricât de "japonezi" sunt japonezii si oricât de constructori sunt italienii (astaldi) exista tolerante in execuție. la distantele astea nu ai cum sa produci 2 cabluri identice, cu o toleranta (dimensionala) dpdv lungime, sa spunem de o zecime de milimetru.
LE2 "strict ochiometric" cablul pare a fi de fi36 sau 40mm, rezistenta la rupere poate diferi functie de constructie (Seale sau Warrington), cu inima textila sau metalica, clasa de cord metalic utilizat (1770, 1960, 2160 etc) samd

subway

Multi vede, putini cunoaste!
:lol:
Ca sa intelegi ce se intampla pe santier trebuie totusi un minim de cunostinte ca sa pricepi de ce si pentru ce...


isotech_ro

Quote from: subway on June 07, 2021, 04:00:04 PM
Presupunerea mea se bazeaza pe faptul ca la blocul de ancoraj Braila apar prinse pe cabluri niste piese ce ar putea fi destinate reglajelor fine iar in imaginile anterioare cablurile clar nu erau egal intinse.

fără sa am încă confirmarea oficiala, ceea ce se vede montat pe cablurile catwalk par a fi senzori tensiometrici si posibil accelerometre.
in momentul de fata cablurile nu sunt pretensionate pentru nu a încarcă suplimentar structurile stâlpilor, dar după încheierea operațiunilor de ridicare / montaj si a cablurilor dintre bloc ancoraj / stâlpi mal Jijila va urma pretensionarea cablurilor si mai apoi urcarea elementelor structurii catwalk

paulmare

^ nu au ce pretensiona, nu au alta sarcina decat greutatea lor, cand o sa inceapa cablurile principale atunci o sa fie de urmarit ce fac inginerii lui Ihi

RobertN

Salutare!

Las o poză făcută acum câteva zile.
Filmările sunt excepționale, mulțumesc!


subway

^^
Primul considerent de care trebuie sa tii seama e ca podina sa rezeme corect si uniform pe cabluri nu pe 2 din 5!
:)

isotech_ro

o filmare (apărută) ieri seara


viossboss

Sunt zvonuri că primarul Brăilei și președintele c.j. Tulcea pun piedici și condiții (financiare) execuției drumurilor , contrar declarațiilor (Facebook) . Astaldi se chinuie să obțină sprijinul acestora ,deloc lipsite de etică, incă de la inceputul lucrărilor !
Lipsa soluțiilor depozitării pământului de săpătură și refuzul elibărării autorizațiilor de excavare (pământ galben) necesar , pun in dificultate constructorul !
Se caută soluții , fără renumita șpagă , cu sprijinul M.T.
Am fost diplomat când am zis "zvonuri" , e un fapt !
Mai sunt și alte dedesubturi , la vremea lor voi atrage atenția !
Dream come through !
Once in a lifetime !

voicul

^Serios?
Asa e in Republica Bananiera Romania: faci proiect de 500 de milioane si il blochezi ca nu ai dat 5 ron spaga?

Mai era un film despre o tara uitata din Europa - California Dreamin - in care unu de la tara opreste un tren NATO ca i s-a parut lui ca nu vede o virgula pe o hartie si daca legea zice ... el poate sa faca 130% mai corect.

TRIST!

subway

De ce ar sabota brailenii un proiect pe care l-au dorit si care e pe cale de materializare???...e de noaptea mintii...
P.S.
Astaldi a avut niste experiente neplacute cu DNA, e normal sa sufle si in iaurt nu numai in ciorba...
Pana la urma daca se incurca ceva tot noi vom plati oalele sparte!

miahi

^^pai daca au de incasat 500 de mil. de ce nu ar manca si gura leprelor politice o bucata din placinta, ca doar suntem in feudalism, pe mosia lor pot sa taie si sa spanzure, la fel ca Pandele din Voluntari care a blocat A3 pana s-a schimbat legea astfel incat sa fie scoase autoritatile locale din procesul legat de autorizatia de construire.

@subway nu zice nimeni de braileni, e vorba de unul singur care e si primar ...