DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

subway

Cand vorbim de cabluri trebuie sa facem o diferentiere esentiala intre lucrarile definitive si cele provizorii.
Principalul pericol de cedare e coroziunea si la asta agentul corosiv major e apa/umiditatea dar nu iei aceleasi masuri pentru un cablu ce trebuie sa reziste doi ani ca la cel care trebuie sa reziste 120ani.
Dar vorba ta, mai bine sa prisoseasca decat sa lipseasca!
:lol:
P.S.
Ajungem iar la curba lantisor...
Daca la pilon ai inaltime suficienta ca sa poata cablul sa-si faca sageata fara sa atinga apa, la barja clar nu ai si atunci trebuie sa impingi serios ca sa compensezi printr-o tensiune de intindere care sa mai micsoreze din sageata.
:)

danutzu_1069

@isotech_ro, cel putin, cablurile principale seama cu cele de la alte lucrari....
Tot asa is, fascicole netorsadate...

ra2

AVIZ CĂTRE NAVIGATORI
nr. 76 /26.05.2021
Se aduce la cunoştinţa navigatorilor că incepand cu data de 31.05.2021 si
pana la data de 19.06.2021 pe Dunare maritima la Km 165+800 se inchide complet
navigatia datorita desfasurarii lucrarilor de ridicare/montare a cablurilor pasarelelor
provizorii pe deschiderea principala a viitorului Pod peste Dunare in zona Braila.
Lucrarile pe sectorul de Dunare maritima sus mentionat pentru care este
necesara inchiderea navigatiei prin zona se desfasoara de luni pana sambata
(6 zile/saptamana) intre orele 0800
-1100 si intre orele 1300
-1600
Navele participante la lucrari sunt urmatoarele:
Impingator AG1,
Remorcher Fox 1,
Gabara de 1000 tone cu echipamentul necesar realizarii lucrarilor.
Acestea sunt semnalizate pe timp de zi şi de noapte în conformitate cu
prevederile " Regulamentului de Navigaţie pe Dunăre in sectorul romanesc editia
2013" şi sunt prevăzute cu staţii de emisie – recepţie pentru comunicarea radio în
canalul 16 VHF.
Zonele de ancoraj pentru navigatia amonte vor fi stabilite si obtinute de la
Căpitănia Zonală Galati iar zonele de ancoraj in aval vor fi stabilite si obtinute de
la Căpitănia Zonală Braila
Comandantii navelor si convoaielor vor tine permanent legatura cu Căpitănia
Zonală Galati si Căpitănia Zonală Braila pentru a obtine informatii privind
conditiile de ancorare cat si despre stadiul desfasurarii lucrarilor .
Nerespectarea prezentului Aviz atrage după sine răspunderea administrativă,
disciplinară sau penală, după caz.
DIRECTOR GENERAL
Sorin Cretu

ncb

Catalin Drula pe Facebook:

PODUL SUSPENDAT DE LA BRĂILA: LIBER PENTRU ȘANTIERUL DRUMURILOR DE LEGĂTURĂ. AM ELIMINAT ȘI ULTIMUL BLOCAJ
A fost emisă autorizația de construire pentru ultimii 15 km de drumuri de legătură cu Podul de la Brăila. Primii 6 km fuseseră autorizați pe data de 4 martie.
La început de mandat spuneam că, din cauza întârzierilor din trecut, exista riscul ca Podul de la Brăila să rămână muzeu. Începuse construcția podului, dar drumurile de legătură nu fuseseră începute în același timp și nu aveau nici măcar autorizație de construire. Am mai spus și că ne vom lupta ca să NU se întâmple acest scenariu nefericit.
Azi am făcut un mare pas către evitarea scenariului "muzeu", prin emiterea autorizației de construire pentru cei 15km de drum nou, care fac parte din această investiție, pe baza documentației tehnice la care a lucrat constructorul în aceste luni.
Și O VESTE FOARTE BUNĂ: avem promisiunea constructorului că podul NU va rămâne "muzeu". La sfârșitul anului viitor, podul se va deschide împreună cu 10km din drumurile de legătură, respectiv relația Brăila-DN22 (Smârdan-Măcin), astfel încât podul să poată fi deschis traficului din prima zi.
Acum așteptăm ca firma de construcții să se apuce în forță de lucrările la drumurile de legătură.
Între timp, săptămâna trecută, a început ridicarea platformei de lucru a Podului suspendat de la Brăila. Operațiunea va dura două luni și jumătate, urmând să fie ridicate cele două cabluri principale de oțel peste pod, care vor susține tablierul.
Cablurile cântăresc împreună circa 6.700 de tone, iar fiecare dintre ele are o lungime de 2 km.
Podul de la Brăila va avea o deschidere centrală de 1120 de m și o lungime totală de 2 km.


Xander

+ Declaratia domnului ministru:

https://www.g4media.ro/podul-de-la-braila-unda-verde-pentru-construirea-drumurilor-de-legatura-fara-de-care-podul-ar-ramane-muzeu.html

PODUL SUSPENDAT DE LA BRĂILA: LIBER PENTRU ȘANTIERUL DRUMURILOR DE LEGĂTURĂ. AM ELIMINAT ȘI ULTIMUL BLOCAJ

A fost emisă autorizația de construire pentru ultimii 15 km de drumuri de legătură cu Podul de la Brăila. Primii 6 km fuseseră autorizați pe data de 4 martie.

La început de mandat spuneam că, din cauza întârzierilor din trecut, exista riscul ca Podul de la Brăila să rămână muzeu. Începuse construcția podului, dar drumurile de legătură nu fuseseră începute în același timp și nu aveau nici măcar autorizație de construire. Am mai spus și că ne vom lupta ca să NU se întâmple acest scenariu nefericit.

Azi am făcut un mare pas către evitarea scenariului "muzeu", prin emiterea autorizației de construire pentru cei 15km de drum nou, care fac parte din această investiție, pe baza documentației tehnice la care a lucrat constructorul în aceste luni.

Și O VESTE FOARTE BUNĂ: avem promisiunea constructorului că podul NU va rămâne "muzeu". La sfârșitul anului viitor, podul se va deschide împreună cu 10km din drumurile de legătură, respectiv relația Brăila-DN22 (Smârdan-Măcin), astfel încât podul să poată fi deschis traficului din prima zi.

Acum așteptăm ca firma de construcții să se apuce în forță de lucrările la drumurile de legătură.

Între timp, săptămâna trecută, a început ridicarea platformei de lucru a Podului suspendat de la Brăila. Operațiunea va dura două luni și jumătate, urmând să fie ridicate cele două cabluri principale de oțel peste pod, care vor susține tablierul.

Cablurile cântăresc împreună circa 6.700 de tone, iar fiecare dintre ele are o lungime de 2 km.

Podul de la Brăila va avea o deschidere centrală de 1120 de m și o lungime totală de 2 km.

subway

Ca sa inceapa efectiv lucrul mai trebuie emis si ordinul de incepere.

RaduG

FB CNAIR video

https://fb.watch/5MsgEbmKlr/

,,Drumurile de legătură cu Podul de la Brăila au primit autorizația de construire
Vineri, 28.05.2021, a fost emisă autorizația de construire pentru 15,17 km din drumurile de legătură cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila.

Astfel, Antreprenorul are autorizație de construire pentru realizarea întregului proiect în lungime de 23,46 km.

Podul suspendat va avea o lungime totală de de 1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legatură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.

Laţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri şi va fi alcatuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,50 m laţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m laţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,80 m fiecare.

Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila - Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina)."

TibiV

Foarte bun planul de la sfarsitul filmarii....
Cu toate lucrarile de arta si calendarul Autorizatiilor de Construire.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

floraur

Aceste drumuri cum vor arata? Sunt cu doua benzi pe sens despartite sau visez eu prea mult, cu ochii deschisi?

subway

Mai interesanta imi pare secventa cu gabara!
Pare ca totusi vor derula cate doua cabluri simultan.

isotech_ro

Quote from: subway on May 28, 2021, 02:39:28 PM
Pare ca totusi vor derula cate doua cabluri simultan.

cred ca totusi va fi un cablu pe zi + iar cel de al doilea in pregatire.
avizul de inchidere al traficului pe Dunare este ]n intervalul 31 mai - 19 iunie, cu doua intervale de inchidere a traficului, exceptie duminicile

subway

Atunci de ce au montat doua derulatoare pe gabara?...vor sa aiba unul de rezerva?...sau vor sa foloseasca unul dimineata si celalat dupa amiaza avand in vedere ca pauza de pranz e destul de scurta si muncitorii trebuie sa mai si manance...
Ma intreb si eu...  :)
Daca nu intind doua cabluri pe zi exclus sa intre in graficul facut cu autoritatea fluviala.
@ciprebbe
De luni camerele API vor fi pe faza?

RaduG

Pun și poza cu calendarul lucrărilor, ca să rămână pe forum ca atare, că link-urile mai dispar în timp:




Powered by API/PUM imgur uploader

vancouver

Of of of, giratoriu in mijlocul unui drum cu 4 benzi in camp liber - unde aproape oricine o sa mearga cu 120-130... si pam te pune un giratoriu sa franezi la 20-30 la ora sau chiar sa opresti pe loc. "Placut" mai ales cand esti in autocar si te arunca in toate partile sau pentru camioane. Faci ditai podul de 500 de milioane de euro si nu esti in stare sa faci un pasaj rutier 1+1 ca sa faci o iesire decenta (de exemplu trompeta) spre DN22 Macin, pasaj care nu are cum sa coste mai mult de 1,5-2 milioane de euro cu tot cu bretele.

Cand ne facem bine de giratorii pe drumuri de viteza?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.