DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

zuma80

Pentru A6!

subway

Nu prea e chiar asa dar nu conteaza, important e sa intelegem acelasi lucru. Recomand orientarea fata de cursul apei, amonte/aval si mal stang/drept uzuala la poduri.

isotech_ro

in orice plan de situatie orientarea obiectivului este fata de nord ori se admite !!! o alta orientare cu indicarea pe plansa a directiei NORD ... orice harta este orientata cu NORDUL in sus, SUDUL in jos, VEST la stanga si EST la dreapta ... asta e, nu eu am inventat orientarile in harta si nu eu am stabilit ca Braila este in amonte si Gala'iul in aval si nici faptul ca Dunarea curge in directia Sud catre Nord, in zona de constructie a podului

subway

Nu sunt perfect aliniate ci oblice fata de punctele cardinale. In loc sa ma contrazici mai bine ai retine ce-ti spune cineva din domeniu, fara suparare...chiar nu am niciun chef sa te contrez pe tema desi as putea-o face extrem de usor.
Hai mai bine sa ne ocupam de lucruri mai interesante...

Neufunk

Care sunt implicatiile daca betonul apuca sa se usuce (sfarsitul prizei)? S-ar putea sa fii inteles eu gresit, dar parca acolo se turna 24/24 tocmai pentru a nu turna beton proaspat peste beton care deja s-a uscat.

vancouver

Probabil ca se intampla urmatoarele:

- apare un rost de turnare prin faptul ca vibratorul nu mai poate intra in stratul anterior si straturile nu se mai țes intre ele
- rost de turnare = ca o fisura prin toata structura = in timp pe acolo poate sa patrunda umiditate si sa afecteze armatura; la conditiile de expunere la mediul natural de acolo acoperirea de beton trebuie sa fie intacta
- daca totusi se intampla vad urmatoarele solutii:
- suprafata betonului uscat buceardata sau macar sablata (sau ambele)
- ulterior realizate injectari in rost, ca sa devina impermeabil sau alternativ aplicarea pe o fasie de ca. 50cm-1m in jurul punctului de intrerupere a unei rasini speciale pe conturul exterior si interior al turnului.

Rasina speciala = niste polimeri special dezvoltati pentru aplicare pe betoane cu acoperire de beton insuficienta sau extrem de expuse la intemperii (de ex. in porturi, ecluze, etc), care intra in micro-porii betonului si in orice fisura si il fac impermeabil si rezistent la coroziune.
Buceardare = spart cu picamerul a primilor 1-2 cm din beton, pentru a crea o suprafata cat mai neregulata, colturoasa, astfel ca viitorul rost sa nu fie neted, ci sa se transmita si prin el diversele eforturi
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


subway

@vancouver
In cca o saptamana se va intra in pauza. Daca nu se rezolva rapid treaba cu macaralele vom avea clar un rost de lucru. E foarte posibil sa mai aiba si alte supararari pandemice. In conditiile astea probabil ca ne mai auzim de sf Ion.
P.S.
Treaba cu rostul se poate rezolva destul de elegant daca-l pregatesti pentru injectii in prealabil, dar nu cred ca e cazul, acolo in varf eforturile din incovoiere ce ar putea deschide rostul si expune armaturile sunt relativ reduse comparativ cu compresiunea adusa de cablurile portante

Skynick

Vremea este peste 0 si fara furtuni pana la finalul anului deci speram sa incheiem 2020 cu turnurile gata.

voicul

Quote from: voicul on December 10, 2020, 06:04:44 PM
Cota la zi: 177,5 m la Brăila și de 157,5 m la Jijia

Asta e ce spunea CNAIR - deci e oficial.
Inca 3 zile sa zicem cu doar 2m ar fi cam 183.5 la Brăila și de 163,5 m la Jijia

Eu zic ca le termina pe ambele anul acesta.

subway

Pe mal Braila ar mai fi doar 8m de betonat cu o macara prea scurta, sunt totusi sanse bune, dincolo pe mal Jijila nicio sansa, ar mai fi cam 30m cu o macara defecta si cealalta cam scurta.

alecu26

Deci mai degrabă macaralele se pot defecta decat acel sistem hidraulic de miscare a platformelor de lucru si a cofrajului.
Drumurile noastre POATE;

klax187

Cred ca s-au ratat niste informatii. Eu nu le-am vazut scrise pe forum...

Sunt macarale defecte in santier?
Da, doua din ele nu au mai fost inaltate, dar asta nu cred ca e un motiv suficient pentru a trage concluzia ca ele s-au defectat.

isotech_ro

noutatile de astazi 15.12.2020

toate cele 4 macarale au fost înălțate
macaraua de la bloc ancoraj mal Brăila a fost demontată
pe stâlpii mal Brăila se observă lipsa betonului în locașurile grinzii de capăt
se executau turmări la toți stâlpii (fără foto - nu am putut oprii auto)

foto ora 12.00 https://photos.app.goo.gl/GrMZeJ3dMQuZ1mGG6

foto ora 13.00 https://photos.app.goo.gl/fvmP7pvL5ZaA8fvm6

subway

@klax
Cred ca nu ai citit cu atentie, s-au pus pe forum mereu informatii la zi, provenite din surse credibile.
Macaraua pe care am mentionat-o avea motorul ars.
Ce pot sa adaug e ca santierul nu va lua o pauza totala, vor sa lucreze cateva zile si intre Craciun si Revelion.
@isotech
Multumim pentru informatiile proaspete!