DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

vancouver

^clar: dar astea sunt bucataria noastra interna a inginerilor si tehnologilor. Raspunsul meu era pentru cei care nu sunt in domeniu. Sa nu-si faca griji.

Altfel si la +40°C sunt mari probleme cu uscarea prea rapida si fisuri de contractie etc..., la fel sunt probleme daca vreun muncitor destept se apuca sa mai bage apa in beton sau daca ploua zdravan, etc...

Pentru cei din afara domeniului esenta este: pana la -5°C se toarna beton fara probleme deosebite, iar sub -5°C exista de asemenea solutii, care insa implica costuri suplimentare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

subway

Eu ma uit constant pe prognozele meteo si pana la Craciun nu se anunta geruri...

Skynick

Geruri nu dar vantul are rafale de 70 km/h si s-a oprit lucrul. Tot un fel de ger.

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2713749042218491

dorum

Pai si gata cu turnarea continua?
E OK sa se reinceapa turnarea ud pe uscat cand timpul o va permite?

voicul

Si eu sunt curios ce se intampla acum. Probabil o sa continuie cand vremea permite, dar poate si zic care e catastrofa produsa de intrerupere.

Cota la zi: 177,5 m la Brăila și de 157,5 m la Jijia


voicul


subway

Multumesc de clarificare, deci se confirma ce am banuit desi colegul isotech zicea ca n-ar fi batut vantul cine stie ce, altfel in zece zile at fi trebuit sa avem un avans de cate 25m pe ambele maluri nu de doar 12,5m si respectiv 7,5m...
Daca vremea revine la normal am mai avea nevoie de o saptamana pe mal Braila si de inca o saptamana pe mal Jijila ceea ce n-ar fi deloc rau, ar corespunde la fix cu programul initial. Pentru Jijila nu-mi fac griji, acolo e o echipa turceasca, aia nu serbeaza Craciunul.  :)
In concluzie problema nu e gerul ci functionarea macaralelor.

isotech_ro

Mîine ajung din nou în zona .... Sper sa nu fie iar ceata de miercuri. Vis a vis de vânt în perioada asta chiar nu a fost ceva deosebit. In nici un caz 70km/h la la rafala

dorum


isotech_ro

primul sete de foto de azi 11.12.2020 ora 09.30 - mal Braila
https://photos.app.goo.gl/hqc2s48YA9vm8m3L9

al doilea set de foto ora 11.45 - mal Braila, plafonul de nori a scazut in altitudine, ceata deasa pe Dunare, malul dobrogea nu se mai distinge
https://photos.app.goo.gl/hDy4atj5hh8tYpov7

@subway: "katiusele au fost prelungite cu cca 4ml in lungime, cca. 2m in plan vertical

subway


isotech_ro

macaraua nord de la turnuri braila a ramas la aceiasi inaltime, pozitie brat, insa cea de sud a mai fost inaltata dupa cum se vede.
pe malul dobrogea au fost inaltate
de lucrat chiar lucreaza (prima fotografie de dimineata) era facuta chiar asteptind la semaforul DN22B si chiar au trecut doua masini transport beton spre turnuri.
si la puturile blocurilor de ancoraj era miscare
... urmatoarele foto marti cind iar ajung in zona

LE se pot urmari atributele fotografiiloe privind locatiile de unde au fost facute fotografiile

subway


isotech_ro

in zona respectiva: NORD -> Galati aval, Braila amonte  ... Dunarea curge din spre SUD (amonte) spre NORD (aval) ... malul brailean e la VEST, cel tulcean e la EST ... podul are orientare Nord Vest - Sud Est