DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

zuma80

Pentru A6!

Ionut

Am fost in direct la Digi24 acum cateva secunde. Au prins-o la telefon cei de la Digi si pe Mariana Ionita si a recunoscut, direct/indirect ca: podul va fi muzeu macar o perioada, a dat mijlocul lui 2023 drept inaugurare proiect, deci daca podul e gata in 2022 va fi undeva la 6 luni muzeu (tot ar fi bine, parerea mea), a zis ca crede/spera sa iasa AM revizuit pana la final de 2020. Si ma bucur mult ca a zis ca documentatia de atribuire si pregatirea proiectului a fost proasta (nu cuvintele astea dar asta se intelegea foarte bine), a recunoscut si ca s-au lansat si s-au anulat mai multe proceduri pe relocarile de utilitati si zice ca in august au semnat toate contractele pentru relocarile de utilitati.

Cam asta in esenta. Oricum, trebuie sa recunosc ca e altceva decat stefan ionita, scarlat sau neaga.

isotech_ro

@zuma

am spus, fara sa fiu insider, ca intrega cantitate de cabluri este ajunsa in Romania, acum ca e vorba de organizarea de santier Jijila sau Port Constanta, nu stiu. totusi din imagine reiese ca mai mult de jumatatea de standuri de depozitare este ocupata

@subway

din link-urile IHI s-ar deduce ca acestia utilizeaza metoda "single wire spinning" pentru lansarea firelor, pare destul de sugestiva din imagini, dar nu completa ... ce nu reiese din imagini sunt urmatoarele aspecte:
a) atunci cind formeaza fascicolul de 500 de fire cum il asambleaza? folosesc elemente de distantare/ungere a firelor (exemplu matrici circulare din polipropilena sau e strangere simpla in fascicol
b) cind incep operatiunile de pre-tensionare a firelor? atunci cind este un fascicol gata(in principiu in acest punct) sau atunci cind a intregul cablu gata
zau ca nu ma hazardez sa fac mai multe supoziții tehnice in lipsa macar a proiectului tehnic, a celui de executie, a programului de faze si a caietelor de sarcini.

voicul

^6 luni, dupa ce Astaldi a redus realizarea proiectului cu inca vreo 6 luni (dupa cum era o vorba mai sus).

Oricum e bine ca au semnat toate relocarile.

Nu se poate da partial in folosinta: pod + primul nod de la E si V?

-------

Si reportajul de care zicea @Ionut:

Vom avea cel mai scump pod din istorie, dar nu îl vom putea folosi - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/vom-avea-cel-mai-scump-pod-din-istorie-dar-nu-il-vom-putea-folosi-1392632

subway

@izotech
Nici eu nu m-as hazarda in supozitii, nu avem toate informatiile necesare.
M-am interesat la santier si mi-au spus ca au ajuns la cota +95m pe mal Braila si +78m pe mal Jijila.

dorin1971

Salutare! Stie cineva ce clasa de beton se foloseste la turnarea picioarelor podului?

subway

Si o imagine cadou de la cota +95m primita azi.
Zilele trecute mi-am facut griji cu furtuna aia neasteptata...




Powered by API/PUM imgur uploader

isotech_ro


subway

Breaking news!
Ieri pe mal Braila nou record, 3,4m/24h!
Vesti mai proaste de pe mal Jijila, probleme covid in echipa de acolo...
@izotech
Imi place atitudinea pozitiva, mai mult de jumatate din suprafata e ocupata...in loc de jumatate e goala!
:)
De aceea am venit si eu cu pilonii pe acelasi principiu, jumatate sunt gata betonati!
:) :) :)
Chiar si la o medie de doar 2,1m/zi ar putea fi finalizata betonarea pilonilor pe ambele maluri pana in ajun de Craciun...daca vremea tine cu noi. Eu raman optimist...

isotech_ro

∆∆∆

Pana acum vremea a fost în favoarea tuturor!!)

apropos, am o întrebare pentru structuristi

in worst scenario case, adică vînt puternic, la rafală (80_100km/h, temperaturi negative, sub -10C, cum se va proceda (mă gândesc în special la cofrajul glisant) și faptul că macaralele turn nu vor putea opera (sunt ele ancorate de turn)

voicul

De ce depinde cati m fac pe zi: vreme, aprovizionare, debit Dunare  :lol: ?

subway

Daca vantul impiedica functionarea macaralelor e o problema grea, daca temperaturile sunt negative e inca o problema grea...dar evolutia climei din ultimii ani nu prea prefigureaza un astfel de scenariu...
Daca betonarile nu sunt gata pana la Craciun se vor lua masurile necesare pentru intreruperea in bune conditiuni a lucrarilor si reluare cand timpul va permite...parerea mea!
Santierul are probabil pregatite scenarii pentru ambele variante.

subway

Quote from: dorin1971 on October 29, 2020, 05:52:23 PM
Salutare! Stie cineva ce clasa de beton se foloseste la turnarea picioarelor podului?
C50/60
Betoane zdravene!
:)

horatiu.cosma

Au discutat deja cu ceva firmă care se ocupă de degivrări să pună instalații de genul pe cofraj, în caz de temperaturi exterioare negative.

danutzu_1069

Nu prea se vede in poze, pe ancora dintre macara si pilon este vreo pasarela pentru ca macaragiul sa aiba acces la lift?
Totusi, sa urce / coboare 80 - 90 m, nu-i de colea.. Si nu sunt scari ca la bloc....