DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

subway

N-am idee ce metoda de cofrare vor sa foloseasca dar in situatia data sunt destule argumente contra cofrajelor glisante...

RaduC


subway

Metoda cofrajelor glisante presupune armari si betonari continue, fara intrerupere. Sa faci asa ceva in patru locuri simultan nu e chiar floare la ureche, mai mult ca sigur ai toate sansele sa te incurci! Dar e doar parerea mea, o sa vedem ce decizie ia santierul, stiu ei mai bine ce se potriveste si ce nu.
Am toata increderea in conducerea inginereasca a santierului, sunt oameni cu bogata experienta in lucrari asemanatoare.

Cris38

EDIT: Aud ca CNAIR nu mai vrea sa-si plateasca contractorul (Astaldi-IHI). Din pacate nu am mai multe detalii. Stiti ceva de asta? Multumesc.

dorum


vancouver

Pai CNAIR este clientul. In relatia CNAIR cu orice firma de constructii, firma este prestatorul si CNAIR clientul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

Daca Cris38 este subantreprenor, cred ca e clar cine ar fi clientul  :D

Ionut

Am acceptat comentariul needitat, sa vedem daca revine cu detalii sau e doar un mesaj aruncat fara prea mult sens.

florin74

Ultima factura emisa de aproape 27 mil lei a fost achitata in 02.07.2020

Cris38

Quote from: adrian rosca on July 09, 2020, 03:12:50 PM
Daca Cris38 este subantreprenor, cred ca e clar cine ar fi clientul  :D
Asa este, te-ai prins  :D. Oricum, am editat postarea, ca sa aiba mai mult sens...ma rog, atat cat este posibil. Cum spuneam, nu am prea multe detalii. E doar un aspect pe care l-am auzit de la un coleg care a participat la o sedinta cu "clientul". Nu vreau sa fac prea multa valva pe tema asta, vroiam doar sa stiu daca are cineva cunostina de acest lucru si poate sa-mi dea mai multe detalii.

dr4qul4

probabil e vorba de niste cheltuieli suplimentare pe pe care CNAIR nu le accepta. Pentru ca asta fac ei. Asteapta hotararea judecatoreasca pentru orice este extra.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024



subway

@Cris38
Poate se rezolva la urmatoarea plata de 44milioane...si nu esti singurul, mai sunt si altii :)

horatiu.cosma

Deocamdată nu apare nicio factură pe ROGOP de 44 de milioane, poate urmează. Oricum, subțire de tot anul ăsta, 50 de milioane până acum, față de 450 în 2019.