DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

WOW!!!

Impresionanta - si relevanta - sapatura blocului de ancoraj de pe malul stang...

Probabil asa vor fi si celelalte 5 "gropi". Dintr-o data, pretul nu mai pare deloc exagerat de mare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Am adăugat în Sinteză și proiectul acesta, în caz că veți căuta la un moment dat info/poze/filmări despre el. E la A4 Brăila-Tulcea-Constanța.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum

Impresionanta lucrare... abia astept sa iasa din pamant sa inalte pilonii

danutzu_1069

Din pacate, ce avem aici, pământ si panze freatice, nu se compara cu blocurile de ancoraj si fundatiile pilonilor podului Yavuz Sultan Selim. Acolo totul a fost in stanca... Au lipsit puturle de epuisment...
Un pic altfel sta treaba la podul 1915 Canakkale, unde pilonii sunt in apa si doat blocurile de ancoraj sunt pe uscat.

cristi767

Din punct de vedere tehnic, cam în cât timp ar trebui să vedem că încep să se ridice pilonii?

isotech_ro


jaston


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

radierul ala de ce sa nu mearga repede? Ce naiba sa tot excaveze si sa toarne un an de acuma inainte? Si eu zic ca pe final de an 2020 ar trebuii sa vedem cofrajul glisant in actiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

Si eu zic ca din vara/toamna 2020, incep sa se inalte. Abia astept!
Vreau un Rocklee Brailean! :)

rota

Fundații Pod Suspendat peste Dunăre în zona Braila






Restul pozelor in link
Sursa

Ionut

API pe Facebook

Studiu de caz: podul peste Dunăre de la Brăila sau care este diferența dintre un constructor profesionist și un stat român cimentat în incompetență și nepăsare.

În aprilie 2017 Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a pornit licitația de proiectare și execuție a celei mai mari investiții singulare în infrastructura rutieră din România de până acum - aproape două miliarde de lei pentru podul peste Dunăre de la Brăila și conexiunea lui la rețeaua de drumuri existentă. Surprinzător, CNAIR a decis soluționarea separată a utilităților.

Au trecut 2 ani și 8 luni de atunci, iar situația relocărilor de utilități este în continuare în aer, împiedicând antreprenorul să se apuce de treabă pe cei 21 de km de drumuri de legătură din județele Tulcea și Brăila!

Au fost anulate două licitații aferente mutării conductelor de gaze naturale, cea de-a treia, începută în septembrie 2019, fiind suspendată din octombrie. Mai mult, au fost anulate și două licitații de relocare a rețelelor electrice și de telefonie, iar cea de-a treia, lansată în aprilie 2019 (doar proiectare), este încă nefinalizată. Mai avem: a fost anulată și o licitație pentru rețelele edilitare (apă-canal) plus irigații, nefiind până în prezent repornită!

Contractul a fost semnat la începutul anului trecut, iar asocierea italo-japoneză (Astaldi-IHI Infrastructure) a dat startul proiectării în martie și în august 2018 a predat proiectul tehnic la CNAIR. Acum 12 luni s-a obținut prima autorizație de construire la pod și imediat s-au văzut și lucrări în teren.

Mai simplu: un proiect tehnic al unui pod de sute de milioane de euro finalizat în 5 luni și 2 ani și jumătate de nimic pentru relocarea utilităților! Domnule premier Orban, domnule ministru Bode, când faceți curățenie în CNAIR?!

tom_sawyer

^ proiectarea relocarii retelelor electrice+telefonie au atribuit-o, in sfarsit, pe 06.12, catre singurul ofertant:

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100069053/

danutzu_1069

@rota, pozele si textul(saca exista) trebuie copy paste. Postarea aia de pe fb poate sa dispara...
Deci, descarci pozele si fie le faci upload, fie le incarci in imgur si pui aici link.
Desigur, pui si link catre pagina fb, pentru a indica sursa.