DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


NGC

S-au depus 2 oferte pentru "Supervizarea Proiectarii si Executiei Podului suspendat peste Dunare in zona Braila".

1. Asocierea SC TPF INGINERIE SRL - SC SEPTEMBRIE CONSULTING SRL
2. Asocierea SC Metroul SA - SC Italrom Inginerie Internationala SRL - SC Sistema Ingegneria SRL - SC Arex Lider Company SRL

zuma80

Pe pagina de facebook a proiectului a fost postata o filmare noua.

Mai exista o companie romaneasca sau prezenta in Romania care sa poata duce un astfel de proiect?
Pentru A6!

isotech_ro

In teren este Tancrad, a mai lucrat că subcontrctor pt Astaldi Max Boegl la A2 Cernavodă  Valea Dacilor

milo1981

O noua filmare de astazi, 27.07.2019, cu lucrarile la piciorul podului de pe malul tulcean.

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Ionut

Oare a cata premiera este asta? Prima filmare completa cu podul. Prima filmare cu drumul de legatura DN2B-pod. Prima "tura" peste Dunare, ca sa va faceti o idee despre ce distante vorbim. Am pus descrieri, cifre si explicatii in video. Enjoy!



PS: cel mai bun like e ala direct in cont. :cheers: Benzina a fost 200 RON. Timpul si efortul (6 ore condus, vreo 3 de bibilit filmarea) nici nu mai intra la socoteala.

perfidus

Bravo, felicitari! Foarte la obiect informatiile! Se mai aude ceva de licitatiile pentru devieri de utilitati?

Cele doua cercuri intre care vor creste pilonii sunt partea vizibila a peretilor mulati intre care va fi turnata fundația, mai avem mult pana sa o vedem propriu-zis ieșind din pământ si incepand sa urce la aproape 200m.
Oricum se vede bine si ceva din procesul tehnologic. La unul din piloni -cel brailean cred- se vede o foreza care baga la greu la  piloții forați ce vor sustine fundatia (sunt carcasele pregătite pe margine) si in partea cealalta se vede utilajul care sapa adânc cu chestia aia plata (nu-i știu numele) pe conturul rotund, pentru pereții mulați. Am mai văzut asa ceva in acțiune si la tunelul Turdas. Abia dupa ce sunt gata peretii mulati si bagate toate carcasele, se va incepe excavarea pentru fundatii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Este malul drept - malul tulcean.
Utilajul care sapa adânc cu chestia aia plata se numeste Kelly. Utilaj Kelly.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RobertN

Mulțumesc mult pentru filmare! Interesant cum avansează acest proiect.

P.S.: am dat eu like din ăla special de data asta  :)

perfidus

Mersi TibiV pentru informatii. Da, foreza si Kelly lucreaza la pilonul tulcean (Jijila) - minutul 9-10.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

@RobertN, multumim mult, mult! :cheers:

Am uitat sa va spun ca am lansat drona de pe malul brailean si am fost nevoit la pilonul tulcean sa o tin sus ca sa am semnal. Nici nu am insistat sa o duc mai jos/sa gasesc alt punct cu semnal mai bun pentru ca nu se vad la suprafata cine stie ce detalii... o sa fie spectaculos cand vor incepe elevatiile pilonilor si blocurilor de ancoraj. Nici nu mai zic de tablier si cablurile suspendate... vor iesi filmari misto in viitor.

voicul

Doar vazand filmarea am intelesc ca nu costa asa mult precum pare. Vad ca si pe partea cu Braila sunt lucrari de arta serioasa + pod-ul - al 3-lea ca lungime dine Europa + 19 km de drum.

Poate ajuta si Dumnezeu si partenerul serios, chiar sa fie serios.  :lol:

Ionut

Cum adică "nu costa asa mult precum pare"? ??? Nu inteleg ce ai vrut sa zici.

voicul

Mie mi s-a parut mult 500 de milioane de euro - asta cand am auzit prima data costul. Adica e un pod ce naiba.  :)
S-a schimbat situatia cand am aflat si de cei 19 km de drum. Dar tot mi se parea mult.

Acum cand am vazut filmare cu ce trebuie facut langa Braila, deja costul devine (in capul meu) unul acceptabil pentru complexitatea proiectului.


Ionut

Costul (2 miliarde RON fara TVA) inca este considerat scazut de multi constructori. Pregatirea precara a proiectului (SF pe genunchi, solutie dubioasa pe alocuri la podul suspendat, brambureala totala cu relocarile de utilitati) si costul au determinat multi constructori sa nu oferteze. Mai tineti minte ca doar Astaldi-IHI si chinezii au ofertat. Doua oferte pentru un obiectiv major. Ce va zice asta??! Nu mai conteaza acum. Eu sper, daca tot s-a inceput, sa se faca. Mi-e groaza ca stiu ca exista riscul (nu de neglijat) sa se inceapa lucrul la piloni si ulterior la tablier si cabluri si sa ramanem cu proiectul neterminat. Un monument al prostiei. Sper sa nu se ajunga acolo... partea proasta e ca sunt sanse. Ganditi-va doar la cate contracte au fost reziliate, contracte de zeci si sute de milioane.