DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Alin Goga..?...hmmmmm...lua-l-ar naibii de jurnalism ...asa zis jurnalism
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elphax

in afara de randarile lui voicul chiar nu exista niste imagini mai clare si mai detaliate ? ceva oficial - randari, planse etc

voicul

Randarile nu sunt ale mele. Sunt puse de mine si luate de prin presa. Eu am vazut in vreo 3 ziare (online) pozele (ei zic ca sunt poze), deci eu presupun ca sunt cele oficiale.
Mai sunt niste poze de la macheta podului.

NGC

Quote from: NGC on July 13, 2018, 08:51:45 PM
Quote from: tom_sawyer on July 02, 2018, 07:12:43 PM
Quote from: tom_sawyer on March 15, 2018, 04:17:20 PM
Licitatia nr. 181246 : Intocmire documentatii cadastrale, rapoarte de evaluare si asigurare servicii juridice de asistenta si reprezentare in vederea dobandirii prin expropriere/transfer a imobilelor necesare proiectarii si executiei obiectivului de investitie ,,Pod suspendat peste Dunare in zona Braila", pe raza localitatilor Braila si Vadeni, judetul Brtila si localitatile Smardan si Jijila, judetul Tulcea
Quote from: tom_sawyer on April 12, 2018, 10:57:57 PM
Avem 2 ofertanti:

1: Asocierea S.C. Cornel & Cornel Topoexim S.R.L. – S.C. Geoter Proiect S.R.L. – S.C. Theotop S.R.L. – S.C. Topoexim
Expert S.R.L. – S.C.A. M.S. Dumitrascu si Asociatii - C.I. Gheorghe Simona Florina – S.C.P.A. Oancea, Raduletu si Gherghe

2: Asocierea Topovia 2002 S.R.L. – STOCAD PROIECT S.R.L. – Societatea Civila de Avocati Teaha & Fuzesi – "Portnoi
si Asociatii"- Societatea Profesionala de Avocati cu Raspundere Limitata

Au facut azi evaluarea financiara. Stadiul procedurii e "deliberare".

Nu e nici o graba. A castigat asocierea condusa de TOPOVIA 2002, dar ceilalti au contestat.

Nu ziceam ca nu e nici o graba? :lol:

Contestatia celor de la CORNEL & CORNEL a fost acceptata partial si CNAIR trebuie sa le reevalueze oferta.

tom_sawyer

@elphax

Ai pe pagina 4 imagini/planse extrase din SF.

Documentatia aici:
https://yadi.sk/d/ZyQNXPwm3HZGU3

Harry

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere - CNAIR a lansat licitatia de verificare a proiectului tehnic al podului suspendat de la Braila.

tom_sawyer

^^^ Anunt de participare simplificat: [SCN1014517] Servicii de verificare a Proiectului Tehnic și a Detaliilor de Execuție aferente lucrărilor pentru obiectivul de investiții "Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila"

Valoarea totala estimata: 648.000 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 24.09.2018 15:00

Ionut

Mă bucur că recunosc ca sunt depășiți de situație și nu pot să adopte PT în CTE fără o confirmare de la un terț ca este OK. Este posibil sa fie si o recomandare sau chiar cerinta expresa a JASPERS/Comisiei Europene.


Ionut


perfidus

Da sigur, suna mai interesant cand zici ca proiectul este facut de consultant. Numai la consultanta le e gandul.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on July 13, 2018, 08:56:24 PM
CNAIR mai incearca o data.

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:17:17 PM
Ieri a fost lansata licitatia " Proiectare si executie relocari/protejari retele electrice si de telefonie necesare pentru executia Podului suspendat peste Dunare in zona Braila".

Valoare estimata: 3,565,000.00 RON fara TVA

Dupa cum se stie, licitatia de mai sus a fost anulata acum ceva vreme.

Astazi a fost relansata licitatia "Proiectare si executie relocari/protejari retele electrice si de telefonie necesare pentru executia Podului suspendat peste Dunare in zona Braila".

Valoare estimata: 12,444,000.00 RON fara TVA

Fonduri: POIM

Durata contractului: 12 luni din care 3 luni proiectare si 9 luni executie lucrari

Termen depunere oferte: 08.08.2018

Am citat si licitatia initiala tocmai pentru ca sa vedeti diferenta intre valoarea estimata initial si cea estimata acum.

Am uitat sa va zic ca si de data asta licitatia a fost anulata.

Nu s-au depus oferte, desi de data asta valoarea estimata era mult mai mare.

adiarc

Astaldi isi freaca mainile......multumim incompetenților.....ca faceti lucrurile DUPA si nu INAINTE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Pregatirea temeinica a proiectului. :)

Hai Fănele dă-i inainte, trebuie sa ne facem ca lucram si fonduri europene luam!

Ionut

Japonezii au definitivat proiectul Golden Gate-ului de peste Dunăre

Compania de Drumuri a început verificarea formală a documentației depuse de firma IHI. Aceasta conține zeci de bibliorafturi de documentație. Asocierea italo-japoneză Astaldi IHI a predat zilele trecute Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) întreaga documentație de proiectare a podului de peste Dunăre de la Brăila. Partea de proiectare a podului a fost realizată de firma japoneze IHI, in timp ce de construcție se vor ocupa italienii de la Astaldi.

,,Conform planificării, pe perioada de proiectare vom prezenta pe data de 22 august la beneficiar propunerea noastră pentru partea de proiect, respectiv pentru obținerea auditului de siguranță a traficului, iar pe 22 septembrie vom prezenta proiectul tehnic, urmând cele 60 de zile pentru verificare, pentru a intrat în Comitetul Tehnico Economic în vederea aprobării", spunea în luna iulie 2018 Dragoș Burlan, director tehnic Astaldi.

Problema este aceea că deocamdată nu are cine să verifice tehnic proiectul. Publicația Obiectiv de Brăila (obiectivbr.ro) informa acum o săptămână că CNAIR a scos la licitație serviciile de verificare ale acestui proiect, fiind dispusă să plătească până la 141.000 de euro, fără TVA. Este de neînțeles angajarea unor astfel de servicii atât timp cât compania are proprii ingineri iar firma japoneză IHI este una din firmele cunoscute la nivel mondial în domeniul proiectării în infrastructura de transport.

Durata contractului este de 42 de luni începând cu data notificării în scris de către beneficiar şi încetează automat după aprobarea de către beneficiar a Raportului final emis după Recepţia la Terminarea Lucrărilor aferente obiectivului de investiţie Pod suspendat peste Dunăre.

În pofida predării proiectelor, problemele nu lipsesc. Firma italiană Astaldi are o practică de vânare a greșelilor și lipsurilor beneficiarului de stat pentru a își rotuniji încasările iar, din acest punct de vedere, podul de la Brăila nu face excepție. Deși nici n-au început lucrările, compania italiană a început bombardarea CNAIR cu diverse solicitări privind încasări suplimentare și majorări de termene. Lista completă a revendicărilor formulate de italieni poate fi parcursă aici.

Proiectul 1.995.932.260 lei, fără TVA, adică echivalentul a circa 433 milioane euro.

Podului suspendat i se adaugă două viaducte a câte 110 metri lungime, un drum principal cu o lungime de aproape 19,1 km şi un drum de legătură cu DN22 (Smârdan-Măcin), în lungime de 4,328 km. Podul suspendat va avea o lungime totală de 1.974,3 metri, o deschidere centrală de 1.120 metri şi două deschideri laterale de 489,65, respectiv 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigaţie pe fluviu. Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legătură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării. Lăţimea totală a podului va fi de 31,7 metri, din care calea pe pod va avea 22 metri şi va fi alcătuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,5 m lăţime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lăţime, două acostamente de 1,50 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având lăţimi de câte 2,8 m fiecare.

Digi24