DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

alecu26

e vorba de risk management. Tu ai licita un proiect de 500 milioane de euro, pe niste desene cvasicorecte si calculate? Chiar crezi ca Iptana sau cine a facut proiectul a stiu sa calculeze si sa estimeze chiar la nivel de SF un asemenea proiect?

Cat despre partenerul exceptional care este statul roman, se vede in conditiile de contract care in mare parte au fost respinse de cnsc.

Chiar si un gigant european gen Vinci, Skansa, Salini, Ferovial, FCC, Zublin, Salini...prefera un contract de 100 miliaone euro din care fac 1 milion de euro profit facut in tari de la Bors incolo, decat sa vina in Romania si sa nu stie cum si cat vor pierde sau castiga.

Mai ales ca nu e sigur deloc finantarea. Sa stai vreo 15 ani pe aici construind in stilul in care s-a facut podul Ciurel...nu e deloc placut.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

MRS

Not a big Chinese fan, yet, CCCC au construit unele poduri, wow:
Le puteti vedea aici:

- Chongqing Chaotianmen Yangtze River Bridge
- Runyang Bridge
- Nanjing Third Yangtze River
- Junshan Yangtze River Bridge
- Yunnan Yuanjiang River Bridge
- Jiangyin Yangtze River Bridge (deschiderea principala 1385m)
- E'Huang Bridge (3425m)
- Pulandian Bridge (1026m)
- Sidu River Bridge of Shanghai-Chengdu West Expressway (total 1365m, deschidere principala 900m)
- Zhejiang Hangzhou Bay Sea-spanning Bridge
- Lhasa Liuwu Bridge
- Xihoumen Sea-spanning Bridge
- Jiangsu Sutong Yangtze River Highway Bridge (32.4km!!!)
- Jiangsu Runyang Yangtze River Highway Bridge
- Donghai Bridge (32km!!!)

Pe langa poduri, au o serie impresionanata de tuneluri si autostrazi,
cai ferate , etc



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Astaldi Spa, impreuna cu partenerii niponi se pot lauda si ei insa cu cateva constructii celebre:
- Izmit Bridge
- Istanbul 3rd Bosphorus Bridge - Yavuz Sultan Selim Bridge
- Halic Bridge
- Bucharest Basarab Overpass  :)
- Russia WHSD


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

Chinezii sunt cei mai tari in constructia de poduri mari la ora actuala. Nici o firma europeana nu se poate pune cu ei, nici la calitate, nici la pret si nici la durata executiei.
Dar nu stiu daca isi vor aduce in tara utilajele necesare si ma sperie ideea ca acest proiect ar putea fi de fapt facut doar de unul dintre membrii asocierii. Adica de Euro Construct Trading '98 ....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

andrei@buc

Quote from: Mrs on August 23, 2017, 09:37:02 AM
Not a big Chinese fan, yet, CCCC au construit unele poduri, wow:

CCCC este o companie foarte mare, dintr-o serie de companii "crescute" de guvernul chinez inainte sa fie aruncate pe piata internationala. occidentul este interesat de proces (rule based) in timp ce chinezii sunt interesati de rezultatul final (outcome). si atunci ei au inchis piata interna, dand sansa companiilor locale sa creasca, sa castige piata si experienta, sa se "ingrase", apoi le trimit in lume sa isi "incerce norocul". sunt foarte multe exemple, in multe domenii, unde lipsa concurentei gigantilor internationali a permis unor companii sa domine piata locala si sa aiba sanse apoi (de exemplu wechat, de care europenii nu prea au auzit, dar care are aproape un miliard de utilizatori lunari)

revenint la braila-tulcea, CCCC e un conglomerat imens. ganditi-va ca are venituri de aproape un sfert din pib-ul romaniei, cu 100k angajati si de aproape 20 de ori mai mare ca astaldi. au proiecte si prin australia, insa aici au cumparat o companie mare de constructii si si-au tras nume anglo-saxon

chinezii sunt in general seriosi, mai ales daca au directiva sa isi faca un nume in europa, unde deocamdata au putine proiecte

Quote from: alecu26 on August 23, 2017, 07:58:00 AM
Mai ales ca nu e sigur deloc finantarea. Sa stai vreo 15 ani pe aici construind in stilul in care s-a facut podul Ciurel...nu e deloc placut.
si la lista de proiecte intarziate cu anii se pot adauga multe. dar numarul de oferte ramane totusi mic, iar concurenta este mama raportului calitate pret. o sa vedem si la pitesti-sibiu cate oferte de la firme seriose vor fi pe proiectul facut de cnadnr. apoi pe a8, zona montana, pe sf-ul din 2008

alecu26

Chinezi vor aduce tot. Sunt filmulete pe you tube cum fac autostrada din Muntenegru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

@NGC: care e termenul pentru evaluarea tehnica a ofertelor? Merci!

Am citit pe SSC ca ar fi 15.09. E corect?

Neufunk


NGC

Quote from: tom_sawyer on August 25, 2017, 01:20:39 PM
@NGC: care e termenul pentru evaluarea tehnica a ofertelor? Merci!

Am citit pe SSC ca ar fi 15.09. E corect?

Scuze pentru raspunsul intarziat, dar nu mai gaseam postarea.

Termenul care a ramas dupa ultima amanare este intr-adevar 15.09.2017, dar nu este numai pentru evaluarea tehnica.
In principiu termenul initial este doar ca sa fie ceva completat acolo si poate fi ignorat.

andrei@buc

Quote from: NGC on September 04, 2017, 10:47:14 PM
In principiu termenul initial este doar ca sa fie ceva completat acolo si poate fi ignorat.

din cate imi aduc aminte, termenul limita de depunere a fost 21.08.2017. ideea sa scoata evaluarea tehnica pe 15.09.2017 e absurda. mai ales in mijlocul perioadei de concedii... ar putea macar sa lucreze la capitolul credibilitate si sa dea un termen realist. fiind "cea mai mare investitie in infrastructura din romania" ar fi fost rezonabil sa spuna de la inceput 1-15.12.2017. nu cred ca ar fi fost cineva surprins

NGC

Astazi s-a incheiat oficial etapa de evaluare tehnica (plus DUAE) si a inceput etapa de evaluare financiara.

Incercam sa aflam cum stam. ;)

Ionut


tom_sawyer

E vreun termen pentru evaluarea financiara? Cat dureaza?


NGC

Quote from: NGC on September 15, 2017, 01:27:38 PM
Incercam sa aflam cum stam. ;)

Quote from: Ionut on September 15, 2017, 02:41:36 PM
Eh cum stam. Daca nu-i alba, e negra.
Probabil Astaldi.

Probabil ca asa va fi, dar ma refeream la cum stam din punct de vedere al procedurii, adica daca a fost respinsa vreo oferta in faza de evaluare tehnica plus DUAE, si daca e vreo contestatie.