DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


RaduC

Totusi, progres este. In 3 luni ii vedem iesind din pamant... peste tot?

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dorum

E mult ca dracu de armat acolo. Io cred ca nu iasa din pamant in 3luni

jaston

Nu va faceti iluzii. Mai repede de iunie nu cred ca termina cu sapatul. La turn Braila abia au "scormonit" ceva. Doar la blocul de ancoraj sunt ceva mai avansati.
Mai repede de septembrie nu cred ca o sa iasa ceva din pamant.

alecu26

Interesanta armarea dubla a pilotilor. Nu am mai vazut asa ceva...si nu e recomandat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

În ce sens "armarea dublă a piloților", la ce se referă?

elphax

pentru mine "armare dubla" inseamna 2 randuri de elemente de armare - in cazul asta daca ar fi 2 cercuri concentrice
alecu26 se refera probabil la faptul ca tijele de fier-beton sunt puse perechi lipite. presupun ca sunt legate cu sarma cate 2 si la fel vor fi prinse si cele care vin mai sus
chiar sunt si eu curios de ce nu e recomandat

adiarc

pai sunt 2 bucati de fier mai sigure la smulgere,decat o bucata continuua?...chiar daca torni beton
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Oneinthecrowd

Cel mai probabil sunt sudate si nu legate cu sarma. Vedeti in filmarea din 5 Februarie, minutul 5:30; cetateanul ala pare ca executa o sudura continua.

dorum

din video se vede sudare la suprafata... intrebarea/nedumerirea este si ramane cum sunt barele in pamant

RaduC

Daca rezistenta la intindere impunea folosirea unei arii de armatura mai mare decat era practic realizabil prin folosirea unei singure bare, acestea se pot dubla in asa fel sa satisfaca cerintele de proiectare, si anume sa fie ceva de genul 22x2 bare x 32mm dia.=22x2x[pi(32)^2]/4

Harry

Combinatul Siderurgic livrează pentru Fincantieri Infrastructure tablă groasă care este, mai apoi, folosită la confecționarea segmenților tablierului podului, operațiune care se desfășoară la Șantierul Naval Vard din Brăila.

"Acest pod va dăinui mulți, mulți ani iar priceperea și pasiunea colegilor mei vor adăuga trăinicie și valoare acestui proiect benefic pentru întreaga țară. Suntem mândri să fim furnizori dar și foarte hotărâți să livrăm clientului nostru soluțiile tehnice, logistice și comerciale așteptate" a comentat Bogdan Grecu, Directorul General al LIBERTY Galați.

"Podul are o mare importanță pentru noi și pentru comunitate. Am arătat deschidere și flexibilitate față de cerințele specifice ale clientului nostru. Totodată, am reușit ca pentru primele volume să reducem timpii de laminare de la 6 – 8 la 2 – 4 săptămâni, în urma prioritizării proiectului pe întregul circuit de producție", a declarat Cristina Șerbănoiu, Șeful echipei Servicii Clienți a LIBERTY Galați.

Podul peste Dunăre din județul Brăila va avea o lungime de 1.974 de metri și va fi construit de asocierea dintre companiile Astaldi și IHI Infrastructure Systems. Valoarea proiectului este estimată la circa 500 de milione de euro.

Tabla groasă produsă la Galați a fost folosită și la construcția Podului Osman Gazi, inaugurat în 2016, ce traversează Golful Izmit. La mai mult de 2.620 de metri lungime, este considerat al șaselea din lume ca anvergură între stâlpii de susținere.

comunicat Liberty Galati

alecu26

Diametrele de la distanta nu par mari. Si distanta intre perechile de bare nu e foarte mica. (Am vazut mult mai rau). Se puteau pune bare mai dese cu siguranta. Sau armatura cu diametru mai mare. Am dubii ca e diametru 32 acolo.

Oricum sper ca acolo nu sunt cumva o prelungire a barelor din subteran. Nu pare oricum. Sa sudezi armatura in halul ala e o prostie crunta, care face mult rau armaturii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

viossboss

Dream come through !
Once in a lifetime !