DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

nu cumva ala e podul de pe centura mica a Galatiului? Cel pe care inca nu se circula ca nu e finalizat?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

WebSrc

Pod Dunare Braila - Stadiu Lucrari Reasfaltare (18.09.2024)


Dj John

Whyse1

https://www.agerpres.ro/economic/2024/10/04/cnair-pe-8-octombrie-se-asterne-primul-strat-de-mixtura-bituminoasa-pe-podul-de-la-braila--1365386
Quote"Despre podul de la Brăila pot să vă spun că antreprenorul firmei italiene a venit cu o nouă reţetă de mixturi bituminoase, s-au făcut sectoare experimentale, până acum toate testele au fost pozitive, astfel încât suntem convinşi că soluţia pe care o adoptă la momentul acesta este una bună, care nu mai avea acele probleme pe care le cunoaştem cu toţii. În octombrie, acum, la început, cel mai probabil pe 8, vor începe să aştearnă primul strat de mixtură bituminoasă pe podul de la Brăila, urmând ca după finalizarea primei căi să treacă şi la a doua şi să avem podul în condiţii optime de circulaţie", a precizat Cristian Pistol.

danutzu_1069


WebSrc

Situația Actuală a Podului Peste Dunăre


Descoperă Cu Mine

cristian12

Eu cred ca solutia este ca in spatiul intre doi suporti de parapeti (cu inaltimea de 13 cm din video anterior) sa fie pusa o tabla  (cu inaltimea de minim 13 cm) care sa blocheze dilatarea asfaltului peste limita dată de aceasta tablă. Practic pe intreaga suprafata a podului trebuie pusa o bariera atat pe stanga cat si pe dreapta care sa nu permita dilatarea pe o suprafata si mai mare a asfaltului. Daca asfaltul nu are unde sa se dilate (nu i se permite sa se dilate mai mult decat suprafata protejata prin bariere) cred ca nu se va mai valuri. Cred ca ar trebui testata macar aceasta idee.

horatiu.cosma

Dacă nivelezi nisip într-o cutie și îl apeși apoi cu mâna, oare se deformează stratul de nisip, sau rămâne la linie datorită marginilor protejate de cutie?

danutzu_1069

Asfaltul se vălurește la căldura, din cauza compoziției (prea mult bitum si prea putina piatra sparta) si din cauza "incarcarii"  la care este supus. Incalzirea, in cazul podului de la Braila, vine din doua parți: direct de la soare si de la tablierul metalic, care este si el cald

kitsune

Cu toate testele lor, eu nu cred că povestea se va termina așa curând. Pentru că trebuie să găsească formula de acoperire care să fie exact ce trebuie. Din ce mai citesc de pe afară, dacă este prea moale face șleauri la căldură, dacă este prea tare se crapă (pentru că puntea aia metalică a podului lucrează cu temperatura, se dilată și se contractă, nu este ca la celelalte tipuri de pod, cu rosturi de dilatare). Chiar aș fi curios cu cât variază lungimea podului vară - iarnă.
Să găsești calea de mijloc este artă.
Și degeaba cercetezi ceva in laborator și îi dai ok-ul că face față (pe anumite date ale problemei), când vine unul cu camionul superîncărcat și dă peste cap toate calculele.
Fac cumva analogia cu navele pe care navig, unde orice țeavă longitudinală are compensatori, pentru că la 200-300 m lungime a navei, dacă ar fi țeava continuă, s-ar rupe instant. Din cauza dilatării termice dar și a deformării navei cauzate de încărcare.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

cristian12

Acum am vazut mai atent in filmulet. Exista o margine a tablierului dar nu s-a asfaltat in spatele suportilor de parapet. Practic asfaltul are unde sa se dilate. Poate trebuie asfaltat pana la acea margine.

voicul

E posibil sa ne imbatam si cu apa, adica de ce nu? dar mai sigur ar fi cu alcool.

Whyse1

https://www.facebook.com/reel/954278106525761
Quote✅Au început lucrările de asfaltare pe Podul de la Brăila, DN2S, km 4+500 – km 6+600, - sensul Tulcea către Brăila. Devierea traficului rutier de pe Calea 2 pe Calea 1 la km 7+000, cu revenire în Calea 2 la km 3+000. Circulația rutieră se desfășoară în ambele sensuri cu restricție de viteză de 30 km/h.
🚧Lucrările de asfaltare vor dura 6 zile iar semnalizarea se realizează cu balize direcționale și lămpi de culoare galbenă intermitentă pe timpul nopții.
#cnair, #drdpbuzau, #cicbraila, #drumuriinsiguranta

+ varianta clipului pe YouTube:

WebSrc


Earthchild

Și formula aia minune de asfalt este atât de greu de găsit? Zici că italienii ar fi la primul pod asfaltat din istoria firmei și nu au nici o expertiză, nici un know-how. Să se informeze atunci la colegii turci și japonezi, cu ce mixturi au reușit ăia să asfalteze podurile lor?

reed

e vorba de standardele românești,care nu pot fi schimbate din ce am inteles