News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JohannDB

   @ carutasul ... Podul Calafat - Vidin are, de la malul românesc începând, 4 pile mari/complexe,în albia principală, până la insulă, care de la tablier/carosabil se continuă cu cu stâlpii de ancoraj și începând de pe insulă mai are 6 pile simple ce țin restul tablierului până pe malul bulgăresc.....

carutasul

Da, mulțumesc, deci segmentele de tablier "suspendate" sunt mai mici. Eu căutam un pod asemănător cu cel de la Brăila ca să comparăm situația asfaltului. Probabil că nu avem încotro și trebuie să ajungem la cel din Istanbul unde traficul e probabil mai mare dar bănuiesc că nu avem probleme flagrante de tonaj. Dacă asfaltul lor rezistă ar trebui să reziste și la noi; chiar dacă în timp se degradează de la depășirile de tonaj probabil că nu ar trebui să se întâmple în câteva luni ci în ani...

JohannDB

Pentru  @ carutasul....... O imagine de pe "hotnews.ro"; aici îl poți vedea în toată "splendoarea lui". Malul românesc este în dreapta imaginii.






Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

Fapt Divers  :  Oare și la Istanbul, or fi avut "problemuțe" ? 2016, al 3-lea pod la Istanbul,"Sultan Selim", lat de 59 m, lung de 1,4 km, 4 benzi pe sens și 2 linii ce cale ferată......






Powered by API/PUM imgur uploader

L.E. Corectat imaginea....

carutasul

Se pare că nu dar dacă citești articolul (ăsta e alt pod decât cel din poză dar cred că problemele sunt aceleași):
The asphalt for the bridge will come from Trinidad and Tobago in the Caribbean. The asphalt will be a mixture of rock asphalt -- which is extracted from a lake -- and asphalt normally used on roads

https://gover.com.tr/en/news/we-are-at-bosphorus-bridges-maintenance-and-repair-project/51

shift2rail

^^Daca ii faceau asa ceva Sultanului de pe Bosphor nu mai vedeau lumina zilei 20-30 de ani.

danutzu_1069

Ca sa nu se creeze confuzii apropo de poduri construite de Astaldi in Turcia (dar nu singuri de capul lor ci împreuna cu firme turcești) spunem așa:
1. Al treilea pod peste Bosfor: Podul Yavuz Sultan Selim (pe scurt YSS Bridge). Construit impreuna cu İçtaş.

2. Podul de peste Golful Izmit: Podul Osman Gazi, construit împreuna cu un consorțiu de firme turcești: Nurol, Özaltın, Makyol, Yüksel and Gocay, trei dintre ele cunoscute si la noi... Partea de cabluri a fost subcontractata de către IHI.


Paralela care se face in mod uzual este cu podul Osman Gazi pentru ca: Astaldi, IHI, tablier fabricat cu tabla de la Liberty Galati..

carutasul

da, eu m-am uitat la primul link care mi-a apărut despre mentenanța podurilor dar cred că e revelator. E tot pod suspendat, cred că nu contează foarte mult cine l-a construit pentru că tehnologia e asemănătoare și problemele la fel. La Osman Gazi nu am găsit decât despre reparat daune la bariere și din cauza accidentelor. Ceea ce implicit ar însemna și că asfaltul e ok. Dar la celălalt au simțit nevoia să detalieze despre asfalt deci aș zice că e clară treaba...

danutzu_1069

S-avem pardon, Podul YSS este mixt, hobanat-suspendat.
Si încă ceva, pe podul asta se tranzitează la maxim cu transportul de marfa, si altele (intre Europa si Asia). nu mai este voie cu transport greu pe primele doua poduri din Istanbul...

dargauda

Situația #PODULUI În Plin Sezon Estival🌉


Eventi🌍Personali  thx

Ionut


carutasul

poate le-a venit gândul cel bun să schimbe rețeta...

mdragos

Imi e greu sa cred ca e vina Webuild. Cred ca au avut solutie impusa in caietul de sarcici si nu tine. Eu zic ca avocatii Webulild deja scriu :).

florin74

Eu cred ca e deja scrisa....
Se aude ca WeBuild ar fi avertizat CNAIR inca din faza de executie ca nu e in regula reteta conform normativului si au propus modificarea, dar CNAIR nu si nu...

dr4qul4

ar merge o intrebare pe 544: Va rog sa ne comunicati daca constructorul sau consultantul au informat CNAIR ca mixtura asfaltica ceruta nu este optima pentru acest proiect.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,