DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

E o vorba: se pot face multe.
Cine plateste?

Si aici nu ca nu ai dreptate, dar cand vine vorba de bani si nu scrie in caietul de sarcini ...
Adica cati s-au dus sa isi cumpere TV si au plecat cu Mercedesul acasa, pentru ca si el are tft-uri?


JohannDB

Din citat :............""" Las si eu asta aici"""... Eu, ce să zic; ""reclama sufletul comerțului !!"" Am trecut săptămâna trecută, pentru prima oară pe "Golden Gate"-ul nostru și am fost DEZAMĂGIT, pur și simplu.... Și la dezamăgire a mai contribuit și faptul, că de la Tulcea, "marele DN 22" e un jigărit de DN de clasa a 3 la care , pe măsurate (că asta am făcut) am găsit că o bandă are cu chiu - cu vai, abia 3,10m lățime; total 6,20 m carosabil, iar de la km 108 din "frumosul giratoriu", legătura directă, fără a mai intra pe străzile Măcin-ului, este pentru la "Sfântu-așteaptă"..... !! Deja, nici de râs, nici de plâns, ci o mare lehamite...... Și podul în sine, care..........

JohannDB

Vorbeam mai sus de podul peste Dunăre brăilean......
  L-am trecut și eu prima dată, dar mi-a lăsat o impresie proastă, din păcate. Din filmarea întreagă, m-am oprit la niște cadre separate; nu am nerv să-mi mai fac și adresă la YT.......
  Vin dinspre Măcin spre Brăila..... Petecelile, vălurelile și crăpăturile le veți observa lesne (nu cred că ar mai fi fost nevoie să le marchez prin "paint"); și asta este banda 2......




















































Powered by API/PUM imgur uploader




Skynick




Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader

Azi pe pod. Un autocar ucrainean a luat foc si a ars complet. Fara victime. Podul nu stiu daca a fost afectat.

Telvanni


pikciu005

QuoteWebuild reface asfaltul pe Podul Brăila!
Lucrările durează două luni (în perioada 1 iulie - 31 august) și au început pe sensul de mers Tulcea - Brăila. Ulterior vor continua pe sensul Brăila - Tulcea.
Soluția aplicată de constructorul italian este cea din proiectul tehnic realizat de acesta.
Această intervenție trebuie să respecte toți parametrii tehnici și toate normele de calitate necesare.
În cadrul lucrărilor va fi refăcută hidroizolația din zonele afectate de operațiunile de frezare a asfaltului așternut anterior.
Joi, săptămâna aceasta (18 iulie 2024) va avea loc o discuție inclusiv cu acționarul majoritar și Director General al Webuild, Pietro Salini.
Această întâlnire are ca scop clarificarea situației tehnice a Podului suspendat de la Brăila.

Sursa: CNAIR

WebSrc

Și sursa problemelor de structură? Cele care nu se vad direct și care există. Să nu uităm de infiltrații, fisuri, tasări pe rampă.

Las și eu asta aici:


PODUL BRAILA - O ,,MINUNE" CONTROVERSATA, de la @DrumuriCuPrioritate

Data: 13 iunie 2024 (acum o lună)

JohannDB

      Uhhhhh, Golden Gate-ul brăilean a trecut și "proba focului"....... Să ne amintim "conspiraționist" (?) de cazul navei Rostock  02.09.1991 eșuată pe brațul Sulina la Mila 31 (sat Partizai) de pe Dunăre....................... Asemănările sunt pure ficțiuni.

Whyse1

https://www.agerpres.ro/social/2024/07/19/grindeanu-despre-podul-de-la-braila-nu-vom-da-bani-pana-cand-nu-vor-fi-inlaturate-toate-neconformitatile--1329941
QuoteMinistrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat vineri la Timişoara că nu va fi semnată recepţia şi nu vor fi daţi bani pentru lucrările pe Podul de la Brăila până când nu vor fi înlăturate toate neconformităţile, arătând că, din punctul său de vedere, soluţia tehnică nu este cea bună.

"Din punctul meu de vedere, şi asta le-am şi transmis ieri celor de la WeBuild, soluţia tehnică nu este cea bună. Din moment ce e a 3-a sau a 4-a iteraţie, dacă vreţi, sau tură în care se scoate tot asfaltul, se toarnă un nou covor asfaltic, e clar că tehnic ceva nu este în regulă. Eu n-am de gând, şi îmi păstrez punctul de vedere, nici eu, şi nu eu, cât colegii din CNAIR nu vom semna recepţiile până nu va exista o lucrare conform standardelor", a spus ministrul într-o conferinţă de presă.

Potrivit acestuia, constructorul a venit cu o propunere de o nouă soluţie tehnică.

"Au venit şi vor comunica, şi asta le-am cerut, să comunice, fiindcă au venit cu o propunere de o nouă soluţie tehnică, alta decât cea care a fost până acum, pentru că este evident că această soluţie tehnică şi-a dovedit limitele, nu e una potrivită. O să se studieze ceea ce au propus, să vedem dacă avem acoperire legală să facem anumite lucruri şi ce ar trebui făcut ca să se schimbe această soluţie tehnică. Cert este ceea ce v-am spus: unu- că acea soluţie tehnică e clar că nu e una potrivită. Doi- că ceea ce trebuie să facă dânşii acolo, să îndrepte nu doar chestiunile care ţin de asfalt, ci au apărut anumite tasări pe care le-aţi văzut şi au fost semnalate, toate acele nereguli trebuie să fie îndepărtate înainte de a semna recepţia. Nu vom da bani şi nu vom încheia toate aceste lucruri până când nu vor fi înlăturate toate neconformităţile", a punctat Grindeanu.

Antreprenorul WeBuild a început lucrările de refacere a asfaltului aşternut pe Podul Brăilei pe sensul de mers Tulcea - Brăila, după care va continua şi pe sensul Brăila -Tulcea, a anunţat, marţi, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pe pagina sa de Facebook.

Potrivit companiei de drumuri, lucrările vor dura până pe 31 august.

"Soluţia aplicată de constructorul italian este cea din proiectul tehnic realizat de acesta. Această intervenţie trebuie să respecte toţi parametrii tehnici şi toate normele de calitate necesare. În cadrul lucrărilor va fi refăcută hidroizolaţia din zonele afectate de operaţiunile de frezare a asfaltului aşternut anterior. Pe de altă parte, joi, 18 iulie 2024, va avea loc o discuţie inclusiv cu acţionarul majoritar şi director general al Webuild, Pietro Salini. Această întâlnire are ca scop clarificarea situaţiei tehnice a Podului suspendat de la Brăila", a notat CNAIR, pe pagina de Facebook.

Feri

DRUMURILE NOASTRE. PODUL DE LA BRĂILA, ASFALT DE MILIOANE EURO. P2/2


Skynick

Gaurita tara asta prin toate partile. Lasa ca ne imprumutam vreo 60 de milioane sa acoperim deficitul si mergem mai departe.

radu2010

Pot confirma cele spuse mai sus, camioane Volvo de 500 de cai urca pantele de 8-9% cu maxim 15km/h. Sunt multe masini de Prahova.

Cetatean

65 de t? Da ce duc? Granit? Blocuri de piatra?
65 de t doar incarcatura? Pai inseamna ca are 80 de t tot ansamblul. Si cine lasa asa ceva in trafic e CRIMINAL!

Scriam cu o pagina inainte,mai ales daca duc departe,pret t/km dicteaza. Cercul asta vicios isctr,politie,politicieni,patroni de cariere de piatra creeaza situatia asta.
Se circula cu 2 avize. De cand lumea.
Exemplu,daca t/km e 50 de bani...daca duci material la 100 de km,se adauga ceva lei la t. Si cand transporti mii de mc,te intereseaza.
Apropo,am vazut cu ochii mei,pe 8x4 dus la cantar,2 avize insumate care dadeau 42 de t de balast. Ud.