DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Konter

Asfaltarea initiala au facut-o mithras si assfalti roads, concomitent. Nu pare o idee buna sa lucreze firme diferite, cu utilaje diferite.
Raparatiile le-a facut webuild, dar parte dintre ele tot n-au rezistat. Sa vedem daca tura asta cand au decopertat pana la hidroizolatie se dovedeste castigatoare.
Legat de gabarit, exista senzori in asfalt. Coroborați cu camere video, cand detecteaza depasiri ar putea sa identifice ca la rovinieta, sa lamureasca și problema asta

dumbravaandrei

Acest sistem de identificare a suprasarcinii este deja implementat in acest proiect sau doar e o solutie disponibila in piata?

Konter

@dumbravaandrei solutie disponibila in piata, nu stiu daca la noi, dar daca s-au implementat limitatoare de viteza "inteligente" de la un producator obscur din Mexic, sigur se poate implementa si un cantar încorporat in asfalt.

dumbravaandrei

ah, clar! Dar stiam ca nu a fost solicitat in acest proiect un sistem de verificare a greutatii. Parca nici cantar clasic nu este.

skinner

Cam toate proiectele de Autostrazi si Drumuri Expres sunt prevazute cu sisteme ITS iar o componenta este cantarirea in miscare. La pod exista senzori de cantarire in asfalt insa probabil nefiind receptionat nu sunt pusi in functiune.

google street view

nirosorin

Desigur, ne dam cu parerea intre noi aici, cata vreme nu ne confirma cineva care stie sigur ce este instalat acolo si ce poate.

Dar sistemele care implica si cantarire (WIM) sunt ceva mai avansate si au echipamente si controller-e serioase in proximitate. Ce vedem noi la podul nostru sunt doar sistemele de monitorizare trafic. Nicaieri nu sunt de cantarire. Adica sa nu le confundam cu senzorii de monitorizare trafic care sunt declansati de greutate - aceia nu sunt de cantarire.

Se poate gasi info despre pe unde suntem cu tehnologia asta pe stie-ul Asociatie internationale pentru Weight In Motion (aici)

Si nu cred ca, chiar nereceptionat, daca ar fi avut aceste siteme, nu le-ar fi folosit in razboiul asta cu ministerul, care are o batalie fix cauzata de problemele acestea aparute in asfalt. 

skinner

De acord ca ne dam cu parerea fara sa avem informatii dar ce se vede acolo sunt senzorii din asfalt impreuna cu buclele inductive de clasificare iar pe portal sunt camerele LPR si cea overview si posibil un senzor de gabarit pe consola din spate. Este un sistem WIM doar pentru statistici sau alerte. In aceeasi locatie au pus si camerele de rovigneta sau clasificare pe tehnologie video si buclele aferente.
Sistemul ar trebui sa detecteze vehiculele care depasesc greutatea si sa emita o alerta. Informatia teoretic ar trebui sa ajunga la cei care detin cantare omologate (ISCTR).

Poate chiar au folosit informatiile respective.