DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

Nu a mai filmat nimeni de cateva luni santierul de pe varianta spre Jilia?  Mai sunt muncitori pe acolo?

pasadia

Ai filmarea dorita cu 6 mesaje mai sus, postată pe 18 februarie.

Konter

Se amana pentru octombrie  >:(

Recepția nu a fost făcută, iar stadiul lucrărilor era, la finele lunii ianuarie, de 97,74%, potrivit reprezentanților Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Cel mai recent, CNAIR a emis încă un certificat negativ asocierii condusă de constructorul italian Webuild S.p.A.
Contractantul nu a respectat durata de execuție aprobată, respectiv termenul pentru finalizarea lucrărilor (2 iulie 2022, respectiv 31 august 2023, conform Programului de execuție accelerat transmis de antreprenor în luna iunie 2022).
De asemenea, conform CNAIR, antreprenorul nu a prezentat modalitatea de remediere la nivelul liniei roșii, în cazul depășirii tasărilor măsurate (> 25 mm), în zona culeilor podurilor / pasajelor / viaductelor, a dalelor de racordare a podurilor și a rableelor (>5 m).
Contractantul nu a demarat lucrările de remediere a tasărilor la zidul de sprijin armat U-Wall km 4+438 – km 4+478, conform soluției tehnice propusă de proiectant prin dispoziții de șantier.
Pe parcursul executării contractului, antreprenorul nu a îndeplinit gradul de mobilizare a resurselor incluse în oferta și programul de execuție, ceea ce a dus la un ritm nesatisfăcător al execuției lucrărilor.
Totodată, antreprenorul se consideră îndreptățit la o prelungire a duratei de execuție, având revendicări emise în acest sens, însă fără a respecta propriul program de execuție accelerat transmis în iunie 2022.
În data de 16 octombrie 2023 inginerul a emis modul de soluționare a revendicării nr. 13 a antreprenorului, concluzionând că antreprenorul este îndreptățit la prelungirea duratei de execuție până la data de 31 decembrie 2023, fără costuri suplimentare. Însă până la 25 ianuarie 2024 constructorul nu a finalizat lucrările și nu a solicitat recepția la terminarea lucrărilor.
Valoarea contractului este de 1.995.932.260 lei.
Până în prezent Antreprenorul a formulat un număr de 80 de revendicări, iar beneficiarul a formulat 33 de revendicări.
Anreprenorul a înregistrat pe rolul instanțelor  27 de cereri de chemare în judecată.

7 octombrie 2024 – data de finalizare
Durata de execuție contractuală a fot de 36 luni, la care s-au adaugat 193 zile. Data de finalizare, conform contractului, este 2 iulie 2022.
Data de finalizare a Lucrărilor, acceptată de către Părți, a fost stabilită pentru 31 august 2023.
Data de finalizare a Lucrărilor conform Modului de soluționare emis de Inginer pentru Rov. 13 a Antreprenorului, a fost stabilită pentru 31 decembrie 2023.
Durata de execuție conform U.P. 20 (P.E actualizat la data de 31 octombrie 2023) transmis de Antreprenor – 69 luni si 17 zile.
Data de finalizare conform U.P. 20 (P.E actualizat la data de 31 octombrie10.2023) este 7 octombrie 2024.
Probleme și pentru supervizarea lucrărilor
CNAIR SA a emis un certificat negativ și în cadrul contractului de supervizare a proiectării și execuției Podului suspendat peste Dunăre. Contractantul este asocierea Metroul SA – Italrom Inginerie Internationala SRL – Pegaso Ingegneria SRL – Arex Lider Company SRL, iar contractul este încă în derulare.
Beneficiarul a transmis inginerului faptul că este îndreptățit la aplicarea de penalități în cuantum de 158.100 lei, ca urmare a neîndeplinirii obligației contractuale a inginerului de a analiza și a aproba / respinge programul de execuție actualizat la 30 iunie 2023.

https://arenaconstruct.ro/podul-suspendat-peste-dunare-ar-urma-sa-fie-finalizat-in-toamna/

Cetatean

Haha. Sa le scriem textu asta la aia de au pus poza asta acu cateva zile pe facebookul interntional?





Powered by API/PUM imgur uploader

survola

Dupa toată această avalanșă de informații și bătălie contractuală vom rămâne cu un pod superb.
Pentru mulți asta contează, nu?
Restul sunt detalii.

dumbravaandrei

faptul ca tin niste drumuri inchise, in mod intentionat, de cel putin 4 luni nu conteaza, nu?

miahi

Quote from: Konter on March 04, 2024, 02:27:51 PMPână în prezent Antreprenorul a formulat un număr de 80 de revendicări, iar beneficiarul a formulat 33 de revendicări.
Anreprenorul a înregistrat pe rolul instanțelor  27 de cereri de chemare în judecată.


Avand in vedere cele de mai sus, slabe sanse sa fie ceva dat in trafic pana la noul termen contractual .

Earthchild


Raducu Popa

O scurta "plimbare" cu liftul pana sus pe turnuri si o prezentare a instalatiilor si echipamentelor de dezumidificare.

Drum legatura Jijila

nicolaem

foarte interesanta parte cu umiditatea.
exista tubulatura care duce aerul ala uscat printre toroane? nu am observat la filmarile vechi.

danutzu_1069

Daca iți amintești, cablul principal a fost "înfășurat" cu "sarma", iar peste sarma a fost dat cu "smoala", tot ansamblul asta formează o teaca care etanșează cablul fata de mediul exterior. Prin spațiul dintre firele toroanelor circula acel aer uscat ..

nicolaem

m-am gandit la asta dar smoala aia e atat de etansa cat sa tina aer sub presiune?
ma gandeam ca poate avea mici pori si astfel aerul sa nu ajunga prea departe de stalp.
daca nu ar avea pori atunci nici umezeala nu ar putea intra din exterior.

survola

Întrebare pentru cei care au fost recent pe acolo. Cât adevăr este în această problemă?

Podul de la Brăila se pare că este urmărit de ghinion. Mai nou, au apărut tasări la rampa de urcare pe pod de pe malul brăilean, viaduct care face legătura cu blocurile de ancoraj, tasări care sunt în acest moment mai mari de 10 cm conform declarațiilor reprezentanților CNAIR.
Sursa

Cetatean

E normal sa se lase. Asta arata cat de meseriasi sunt ca si constructori. Zona de la culee,trebuie tratata cu mare atentie si din pacate nimeni nu o prea face. Daca stam sa cautam niste filmari cel mai probabil o sa vedem cat de bine s-au facut umpluturile.
Cu posibilitatea de a isca o polemica,ar trebui modificate caietele de sarcini,si obligati ca in zona de la culee sa faca ori compactari dinamice,ori sa foloseasca materiale bune. Blocaje?

Cam toti constructorii isi asuma " ca se lasa" si regleaza din asfalt. E mai ieftin decat sa bagi 10-20000 de mc de umplutura ok.

shogom

^ doar cu ochiul profanului, imi amintesc ca au tinut ditamai maldarele de material in zona culeelor. Atunci se comenta ca tocmai pentru a se consuma din viitoarele tasari. Deci ceva bine au facut.

Despre materialul cu care s au umplut(rampele) nu comentez, nu stiu ce trebuia sa fie si ce s a pus.