DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

26ld

^Vor termina, in octombrie 2024 cu tot cu drumul pana la Jijila, asa zice harta CESTRIN.

Vlad.U


tom_sawyer

06 Feb 2024

Referitor la informațiile apărute în spațiul public despre situația derulării contractului pentru proiectarea și construcția Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila, facem următoarele precizări:

    Siguranța celor care circulă pe pod nu este pusă în pericol absolut deloc, așa cum se susține tendențios în articolul publicat astăzi
    Contractul nu este finalizat, iar recepția lucrărilor se va face doar după îndeplinirea tuturor standardelor de calitate stipulate în contract
    Contractul cu antreprenorul WeBuild este în întârziere din cauza mobilizării deficitare a acestuia
    În urma inspecțiilor în șantier, Inginerul și reprezentanții CNAIR au identificat infiltrații la blocurile de ancoraj dinspre localitățile  Brăila și Jijila.  Astfel, pentru monitorizarea infiltrațiilor și închiderii Rapoartelor de Neconformitate, CNAIR a realizat o ,,Expertiză Tehnică a lucrărilor executate de Antreprenor în șantier", iar o primă măsură a vizat următoarele:
    Monitorizarea situației podului din momentul constatării infiltrațiilor, iar după punerea în funcțiune cu încă 6 luni.
    O mare parte dintre aceste infiltrații au fost stopate, iar ca urmare a punctelor de vedere transmise de Expertul Tehnic după punerea în funcțiune a Podului, acesta a prelungit perioada de monitorizare până la data de 31.03.2024, urmând să se stabilească după această dată o soluție finală de închidere a infiltrațiilor.
    În urma procesului de verificare a şuruburilor parapetului de siguranţă de pe Podul Suspendat de la Brăila s-a constatat că din totalul de 100.000 de şuruburi, au fost slăbite un număr de 401, ceea ce înseamnă aproximativ 0,4% din totalul acestor elemente
    La  2 săptămâni de la darea în trafic a podului, a fost consemnat de către Inginer apariția de văluriri la nivelul căii de rulare. În data de 25.07.2023, Antreprenorul  a justificat  apariția acestor degradări ca urmare a traficului greu și temperaturilor crescute. De asemenea, CNAIR a solicitat  pe 02.08.2023 clarificări cu privire la apariția văluririlor si presupusa încălcare a restricțiilor de trafic. Totodată a mai solicitat  ISCTR suplimentarea controalelor pe sectoarele în care sunt impuse restricții.  Până în momentul de față, antreprenorul a intervenit de 3 ori pentru remedierea structurii rutiere pe pod, dar fără a remedia definitiv această problemă. Pe 08.09.2023, Antreprenorul a informat Beneficiarul cu privire la acțiunile de remediere întreprinse pe Calea 2, banda 1, respectiv frezarea și reașternerea stratului de uzură.
    Deși pasajul CF de la km 0+385 este finalizat, constructorul nu a solicitat recepția, astfel încât acesta nu poate fi utilizat.

Pentru finalizarea tuturor lucrărilor prevăzute în contract, Antreprenorul mai are de efectuat următoarele tipuri de lucrări:

    drumuri de acces (drumul spre Jijila);
    lucrări de construcție a bazinelor de retenție a apei pluviale;
    efectuarea marcajelor și montarea elementelor de semnalizare verticală-orizontală pentru siguranța circulației;
    lucrări de remediere a tasărilor apărute la asfaltările efectuate.

CNAIR

GIV

Quote from: bogdan4ice on January 26, 2024, 10:48:16 AMTrebuie sa termine sa reloce resurse pe PISI3.
nu stiu cati de la we build mai sunt pe acolo.. poate doar subcontractanti.. la cat au lalait-o

Cetatean

Stie cineva de unde s-a luat asfaltul pentru pod? L-au facut Italienii? De asternut cred ca a fost Activ parca,nu?
Ms!

tom_sawyer

,,E absolut inadmisibil ce se întâmplă acum acolo. S-au terminat lucrările pe partea brăileană a malului Dunării, toată acea traversare peste linia de cale ferată, toate lucrările sunt finalizate. Compania cam refuză să facă notificarea. Traficul din Brăila este dat peste cap în acest moment, pentru că ei refuză să facă această notificare. Să ştiţi că eu înţeleg toate lucrurile care ţin de apărarea intereselor şi fiecare îşi apără interesele, dar asta până la a aduce disconfort cetăţenilor – şi colegii mei ştiu că le-am cerut să găsească rapid o rezolvare. Pe noi ne-au anunţat atât primarul Brăilei, cât şi preşedintele Consiliului Judeţean. În acest moment traficul este, în loc să ajute toată această investiţie de sute de milioane de euro, din cauza acestei lucrări până la urmă minore având în vedere partea cealaltă, s-a dat peste cap jumate din traficul din municipiul Brăila. Evident că în acest moment este o acţiune evident intenţionată din partea acestei companii, dar cu şantajul nu merge, cel puţin în ceea ce mă priveşte", a afirmat Grindeanu, întrebat despre acest obiectiv de investiţii, relatează Agerpres.

,,Le-am pus în vedere acel raport al CESTRIN-ului din care rezultau deficienţe ale mixturilor bituminoase (...) a fost pus la dispoziţia inginerului şi antreprenorului. Acesta consideră că necesită să execute şi ei o expertiză. Ce le-am solicitat este să remedieze deficienţele, astfel încât podul să fie recepţionat, iar după aceea vom vedea şi cine are dreptate. (...) Avem probe, avem fotografii. Ce le-am solicitat celor de la We Build şi supervizorului a fost să găsească măsurile necesare în vederea remedierii, să nu mai ajungem în această situaţie, astfel încât obiectivul de investiţie să fie recepţionat şi dat în circulaţie totală, inclusiv cu drumurile de legătură, iar ulterior vom finaliza şi toate expertizele necesare pentru că vom avea sigur un nou litigiu. Precum ştiţi, ultimul litigiu a fost câştigat pe fond de Companie", a menţionat Pistol.

https://www.economica.net/sorin-grindeanu-nu-vom-receptiona-podul-de-la-braila-pana-cand-toate-neconformitatile-nu-vor-fi-indepartate-de-catre-companie-traficul-din-braila-este-dat-peste-cap_723677.html


voicul

La cat/de cand lucreaza, zici ca o sa ajunga pana pe Marte!

Oricum mai bine sa frece menta aici decat pe PISI5/3.

Marius Papadopol

16.02.2024
PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update 16.02.2024


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update   


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update   


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update   


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update


PODUL  suspendat de la  BRAILA -  Drum legatura  DN2S Jijila - update



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

voicul

Vreo idee de ce, in general pe santiere, se fac asa putine rigole cu tractorul ca la 8.25?

Marius Papadopol

Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024


Pasaj CF Braila-Galati update 16.02.2024



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

tavi_gg


voicul

Inca 1, dar mai sigur 2 luni pana termina. Bine nu ajuta prea tare drumul pana in Mai, dar deja intra la calificari pentru categoria Aktor pe A10.
RaducuPDrum