News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Oricum s-au facut de cacao....
Nu este permis asa ceva...

Oare lucrarea pentru montajul parapetilor a fost subcontractata?

Ionut

Parcă da. Cam toți subcontractează parapetele. Inclusiv UMB care face atât de multe lucrări in-house.

carutasul

mie mi se pare că e extrem de mult "hate" legat de podul ăsta. Am avut ocazia să vorbesc și cu un localnic și cred că media locală are o predilecție pentru genul ăsta de informații (probabil că e în legătură cu niște patroni de bacuri) pentru că sunt prea mulți țânțari transformați în armăsari, de la macaraua care a stricat asfaltul până la povestea asta la care aproape mă gândesc că respectivul a fost cu bormașina mai 'nainte și a desfăcut câteva șuruburi ... :)

dumbravaandrei

Oare gasim piulitele lipsa acasa la ala de a filmat? Sau la vreun cumatru de-al lui? Intreb, nu...

a.l.x

Răspuns de la CNAIR pe legea 544/2001:
QuoteDrumurile expres din jurul Podului de la Brăila se vor interconecta între ele, doar că sunt contracte în diferite etape de realizare, astfel au fost semnate contractele de servicii aferente
obiectivelor de investiții "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Buzău - Brăila", "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila
(Jijila) Tulcea (Cataloi)" şi "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Tulcea - Constanţa" fiind in stadiul de stabilire a variantelor de traseu.
Lansarea procedurii având ca obiect "Proiectare şi execuție Drum Expres Brăila - Galaţi" având la bază un Studiu de Fezabilitate elaborat în 2008 a intervenit ulterior lansării procedurii"Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum Expres Buzău - Brăila". Însă
CNAIR SA va demara în curând o procedură de achiziție publică având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate Nod conexiune Drum Expres Buzău - Brăila cu Drum Expres Brăila Galaţi".
Drumurile Expres Buzău - Brăila şi Brăila - Galați vor debuşa în drumul național DN 22,
acel tronson a fost prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, separate de o bandă mediană.
În prezent, traseul actual principal ce realizează legătura între Brăila (Jijila) şi Constanţa este asigurat de Drumul Național DN22 (E 87), tronson care a fost prevăzut cu o bandă pe sens şi cu un trafic foarte ridicat, cu sectoare pe care este atinsă capacitatea de circulație a drumului.
Astfel, în cadrul proiectului "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)" au fost prevăzute servicii noi similare în vederea proiectării unui nou drum de legătură între Podul suspendat peste Dunăre la Brăila şi Drumul
Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi) ce va avea caracteristicile tehnice minime ale unui drum de clasa tehnica II, (sistem de circulație cu sens unic de la Jijila spre pod), iar Drumul Național
existent DN22 va avea sens unic de la Pod spre Jijila, asigurându-se astfel conexiunea în sistem 2+2 benzi de circulaţie.

Conexiunea celor două drumuri de legătură cu Drumul spre Măcin va fi studiată în cadrul proiectului "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)".

pasadia

Simt ca am nevoie de traducere ca sa nu ma enervez prea tare dat fiind ce imi inchipui eu ca vor sa transmita cei din CNAIR...

Earthchild

CNAIR și-a diversificat activitatea, a trecut de la pixometru la șurub nestrâns.


pasadia


tom_sawyer

E evident că e o eroare și se referă la DN2S, DN22 nu se conectează la pod (și nici la DEx Br-Gl cum scriu ei).

(Ce construiește acum Astaldi e jumătatea finală a DN2S, așa l-au botezat.)

Whyse1

Poate o sa faca totusi dublarea asta pana la Jijila (ca sa fie acolo nodul rutier si asa ar mai reduce si din lungimea drumului expres)

tom_sawyer

E mai bine unde e acum figurat, ții traficul mai departe de localitate (zgomot, poluare).

TibiV

Oricum ar fi, demonstrează doar că CNAIR este populată de cretini.

Deși este posibil ca doar șefii (și cel mult jumătate dintre subordonați) să fie cretni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Despre șuruburi și asfalt, cu un fost director în CNAIR, de la min. 21:50:


pasadia

@tom_sawyer cum ar fi logic si normal imi pot inchipui si eu. Si de asta mi-ar fi si mie usor sa zic ca "E evident că e o eroare și se referă la DN2S". Dar uite citatul din raspunsul lor:

Quoteiar Drumul Național existent DN22 va avea sens unic de la Pod spre Jijila

Subliniez existent pentru ca, daca ar fi cum spui tu si ar fi vorba despre DN2S atunci e doar in constructie. Exista DN22, exista DN2J, dar DN2S intre pod si Jijia NU este existent. E proiectat, e in constructie, dar nu e existent. Si da, ai putea zice ca e doar o eroare si asta (vocabularul limbii de lemn fiind si el foarte redus).

Dar cand e vorba despre CNAIR deseori gasesc ca prostia e mai degraba explicatia cea mai probabila, nu eroarea (mai ales daca ar fi comisa de doua ori).