DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Whyse1

Singura problema e ca in continuare apare DN2S in loc de DN22J pe drumul spre Smardan/Macin pe Waze:




Powered by API/PUM imgur uploader

Raducu Popa

Eu cred ca s-au incurcat borcanele acolo, logic ar fi fost Smardan DN22S si Jijila DN22J
Filmare drum legatura Jijila din ziua inaugurarii.

TibiV

Sigur va avea 4 benzi (2/sens)?!?! Mi se pare foarte ingust...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Raducu Popa

Judecand dupa dimensiunea utilajelor in raport cu drumul, pare 1+1

vm75

Scria pe undeva intr-o descriere oficiala ca are doua benzi pe sens pana la km 7 (parca) iar apoi o banda pe sens. Dar in comunicatele politicienilor a aparut acum ca ar fi  2+2 pana la Jijila. Pana la toamna uita poporul ...

shift2rail

nu poate ramane definitiv 1+1 deoarece in el ar trebui sa se descarce DX-ul Cta-Tulcea-Braila.

Whyse1

@shift2rail: Nu neaparat, ar putea trage DEx-ul pana la sensul giratoriu de langa pod.

TibiV

Eu am intrebat, desi tot eu aveam raspunsul... de acum 6 ani!  :-[

Quote from: TibiV on October 20, 2017, 07:33:58 PMAnunt de acum 3-4 minurte...

QuoteCOMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 20.10.2017
                                                                                               

Câștigătorul pentru construcția Podului suspendat de la Brăila, cea mai amplă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, a fost desemnat astăzi!

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată astăzi câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA. 
(...)
Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Drumul principal Brăila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km şi va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete, până la km 7+940.

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de  4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Acest drum urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 (Smârdan-Măcin).


Biroul de presă al MT
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1724-20102017ii

Deci de la giratoriul de pe malul tulcean avem o singura banda  pe sens...

Mare prostie...  :headache:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Quote from: Whyse1 on July 08, 2023, 02:06:16 PM@shift2rail: Nu neaparat, ar putea trage DEx-ul pana la sensul giratoriu de langa pod.


avem deja un traseu preliminar/SF pentru acest drum rapid Braila-Tulcea-Cta?

tom_sawyer

^ nu, încă nu e finalizată nici Analiza Multicriterială 1. Se stabilește după AMC2.

a.l.x

Poate o să se facă un upgrade la acest drum 1+1 la drum expres  (eliminare sens giratoriu și se face nod). Altfel mi s-ar părea o mare prostie să se termine DX Constanța-Tulcea-Brăila pe malul tulcean într-un giratoriu și să se continue cu acest drum cu o bandă pe sens.

panzer

Eu tot cu steagurile!  :lol:
Au dat jos Webuild si IHI si au pus doar Romanesti! Patriotism 100%. Puteau sa puna si UE din cand in cand. Ca au platit aia mai mult de 50% din podul asta fain.

tom_sawyer

De la Alain Legrand, cu un fond sonor foarte frumos și potrivit:


dacianova

Din ce se vede e 100% cu o bandă pe sens. Se pare că există lipsă de viziune în instituțiile statului de la noi.
Acel pod va aduce dezvoltare în zonă și implicit trafic auto.
Suntem pe locul întâi la mortalitate din accidente auto în Europa iar un drum nou, care eu cred că va fi aglomerat, îl facem cu o bandă pe sens.
No comment.

shift2rail

cu toata afluenta de drumuri expres - Galati, Focsani, Buzau, Calarasi,Tulcea - centura Brailei ar trebui sa aiba, de asemenea, rang de drum express.