DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


mircea

Poate că-mi amintesc eu greșit dar parcă am avut un poll pe aici legat de nume.



Skynick

Dobrogea Gate sau Poarta Dobrogei my friends. Jumatate din tara se va scurge in Dobrogea pe aici.

GIV

cred ca mai important ca o lucrare sa fie de calitate ridicata si realizata in timp contractual, nu neaparat numele..

hefaistos

Dacă ma vorbim mult de nume poate vedem pe vreunul ca își scrijeleste numele cu briceagul pe vopseaua proaspata
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sheehan

Mi se pare o nereușită despre care nu se vorbește, faptul ca nu se va putea circula pietonal, sau cu bicicleta, pe pod.
In primul rand, cred ca nu se respecta contractul de finanțare care a fost făcut pentru un un anumit proiect, pentru un obiectiv si cu anumite funcționalități. Pe care nu le are.
In al doilea rand, cât de greu era sa mai pui niște plase de protecție pentru eventualii sinucigași. Tocmai am auzit pe la TV ca zilele trecute s-a dat în folosinta o pasarela în Germenia la o înălțime de 100 m.
În al treilea rand, chiar nu putem sa terminam un proiect cap-coada?
În al patrulea rand, oamenii care mergeau pe jos cu bacul, ce vor face? Vor lua un taxi? Se pare ca podul nu numai ca nu ii ajuta, dar ii și încurcă, în condițiile în care bacurile se vor opri.
În al cincilea rand, funcția turistica a podului scade zdravăn fără circulatie pietonala.

Skynick

O sa se faca autostop la giratorii, pentru pietoni. Ma treceti si pe mine va rog podul?

Dar de fapt problema e falsa pentru ca nu poti sa mergi atat pe jos in mod regulat. Daca vrei sa ajungi de la Braila la Smardan sau Macin, e de mers daca alegi podul, deci trebuie o bicicleta ceva.

survola

E plin de pietoni pe acolo acum, după ce se face podul nu vor mai avea pe unde trece.

tom_sawyer

București, 26.06.2023

COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturilor si Infrastructurii in calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au semnat in data de 12.05.2023, Actul Aditional nr.4, la Contractul de Finantare nr. 37/29.05.2019, pentru proiectul: "Pod suspendat peste Dunare in zoma Braila"

Prin semnarea Actului Aditional nr.4 se modifica urmatoarele conditii importante:


    Art.I. La conditii generale Articolul 3 - Valoarea contractului, alin (1) si (2)

Valoarea totala a Contractului de Finantare este de 3,445,210,691.08 lei;

Valoare eligibila nerambursabila din Fondul European de Dezvoltare Regionala in suma de 1,696,947,365.85 lei, echivalenta cu 85% din valoarea totala eligibila aprobata.


    Art.II. (6) Valoarea cofinantarii eligibile a Beneficiarului de 15% la POIM, este de 299.461.299,81 lei.


Valoarea neeligibila inclusiv TVA este 1,448,802,025.42 lei.


Cod proiect:117135.

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

CNAIR


Deci, valoarea totală a proiectului: ~ 700 milioane €.

Din care 340 milioane € de la UE.

60 milioane € de la stat.

290 milioane € tot de la stat, valoare neeligibilă + TVA.

danutzu_1069

@Sheehan

1. Ai vreo dovada ca finantarea a fost facuta pentru pod + functionalitati ? (bicicleta, mers pe jos, obiectiv turistic?)
2. Nu este in proiect, nu  pui, si daca pui, strica arhitectura, etc.
3. Adica? ramane ceva nefacut la finalul contractului? Pe data de 6 iulie va fi dat in circulatie, ceeace nu insemna finalizarea contractului.
4. Nu cred ca se desfiinteza bacul, si daca se desfiinteaza, se pot infiinta salupe de capacitate mare, strict pentru pietoni. Simplu!
5. Obiectiv turistic ca sa ce? sa vezi cum curge apa? Podurile de la Fetesti si Cernavoda sunt si pietonale? Iti spun eu ca NU, si daca nu crezi, uite aici: https://goo.gl/maps/M7s4aip35Masi7WD9
Culmea este ca aici aveai ce vedea: podurile vechi..
Cum ai vrea sa ajungi ca pieton la pod, avand in vedere ca este relativ departe....
Mai trebuie sa intelegi ca, inainte de toate, este obiectiv strategic, si nu m-ar mira sa fie pazit...

Deci, despre ce discutam aici?

nirosorin

Quote from: Sheehan on July 05, 2023, 10:12:30 AMMi se pare o nereușită despre care nu se vorbește, faptul ca nu se va putea circula pietonal, sau cu bicicleta, pe pod.

Argumentele ca e vant puternic etc sunt de rasul lumii. Daca vantul ar fi o problema, s-ar inchide toate traseele montane, iar tari va Danemarca sau Olanda ar fi nelocuite.
Poate pentru pietoni e nevoie de ceva extra elemente sau pasarele, scari ca sa poti intra sau cobora de pe pod, poate inclusiv o parcare la piciorul podului, dar pentru biciclete totisi este perfect pregatit.
Eu cred ca momentan au ales doar calea cea mai simpla, omeneasca: cineva trebuia sa dea probabil niste telefoane, sa ceara si sa obtina niste chestii, dar a  avut si optiunea sa nu faca asta, si nu a facut-o. Asa cum se face pe la noi, oamenii.
Dar sa nu uitam ca anul viitor e an electoral, si eu cred ca se va face tot ce este necesar sa se poata circula, in primul rand cu bicicleta. Pentru ca electoratul local este foarte pietonal si biciclisit in zona  :p   :D    8)

Dinolo de asta, poate ne lamureste cineva si cum ar putea sa interzica accesul cu bicicleta, altfel decat prin niste amenzi daca esti prins (de cine?!). Pentru ca practic la intrarea de pe malul brailean nu este nici o bariera, asa ca nu vad cum ii poate cineva opri pe biciclisti, care pot rula pe banda 1 sau pe acostament fara probleme.

Whyse1

Ca tot ne plac comparatiile cu faimosul "Golden Gate"




Powered by API/PUM imgur uploader