DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

CNAIR mai incearca o data.

CNAIR a lansat ieri licitatia [SCN1041340], "Servicii de Proiectare in vederea Relocării/Protejării retelelor/conducte de transport gaze naturale necesare pentru execuţia Podului suspendat peste Dunăre in zona Braila".

Valoare estimata: 421.756,00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 09.05.2019

Vladul

Quote from: Buridan on April 09, 2019, 07:40:59 PM
Spuneau unii ca nu e necesar podul, ca nu e trafic, etc.

Avand in vedere ca 90% din camionele pe care le vedem in filmare sunt asemanatoare, si par sa care pamant, nu crezi ca duc umplutura chiar pentru constructia podului pe malul Brailean?

tom_sawyer

La licitatiile pentru relocarea utilitatilor au schimbat strategia. Inainte au scos proiectare + exectuie, acum doar proiectare.

Intrebarea e, nu puteau sa faca ei proiectarea? parca am citit pe forum ca au angajat personal pentru un departament de proiectare, daca imi amintesc bine.

Buridan

Articolul din Viata Libera a fost modificat de autor exact in timp ce eu ma chinuiam sa-mi fac cont si sa postez aici, asa ca n-am apucat sa citesc explicatia directoarei :) Oricum, ruta e folosita, sunt galatean si vad deseori cozi la bac.

@Vladul
E foarte posibil; deci e bine sa se faca acest pod pentru ca, in viitor, camioanele sa duca mai usor umplutura unui nou pod, la Galati :lol:


elphax

A mai întrebat cineva zilele trecute ce este structura rotunda. Pe poza scrie grinda de ghidaj. Are cineva idee si poate explica mai detaliat? Ce ghidează?
:)

TibiV

De obicei ghideaza utilaje Kelly, dar nu prea vad de ce le-ar folosi aici, ca nu prea cred ca au nevoie de pereti mulati...
:o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Acolo va fi groapa pentru ancore care va fi destul de adâncă.


alecu26

Grinda ghidaj e pt ghidare. Ori pereti mulati....ori piloti secanti. Cel mai probabil se ca creea o incinta. Acolo va fi unul din radierele pt turnurile principale. Se va face probabil sub nivelul apei....deci trebuie aa se lucreze in incinta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Nu cred ca acolo va fi radierul unei pile principale, ci radierul de ancorare a cablurilor. Adica un mastodont de beton fara rol de sustinere directa a podului, ci doar de incastrare a capetelor cablurilor principale.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adyneamtu

^^ Cred ca va fi ceva asemanator ca la Osman Gazi bridge dar la scara putin mai mica.
Se vede mai vede si-n clipul acesta https://youtu.be/59Eh2JOv0Oo?t=60.


TibiV

WOW!!!...
La varianta asta nu ma gandisem.
Dar este clar "future safe"... Pentru cel putin 100 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

descarcare arheologica tulcea, sper sa nu gaseasca cine stie ce tutankamoni ....


rota

 Potrivit directorului executiv Lucian Stanciu, din parcul auto pe care firma gălăţeană îl are în teren la ora actuală fac parte 80 de camioane 8X4, 3 autogredere, 2 buldozere, 4 cilindri compactori, la care se adaugă 3 până la 7 buldoexcavatoare, în funcţie de necesităţile de moment.

"Pentru un bloc de ancoraj vom turna 25 de mii metri cubi de beton, iar pentru fiecare fundaţie de pilon vom folosi câte 28 de mii mc de beton. Cele două turnuri vor avea 270 de metri înălţime şi vor fi cea mai înaltă lucrare executată în România. 38 de mii de kilometri de cabluri sunt deja în lucru în Japonia, iar structura metalică a intrat deja în lucru la Fincantieri Infrastructure",




Sursa