DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

@TibiV 
1: 3 straturi
2: Revin cu informatia despre acest aspect


Voicu

Chiștocul ăla de la 13:45 e de toată jalea...

br3ak

De ce s-or fi montat suporții parapeților când nu era încă turnat ultimul strat de asfalt? Ce șef idiot o fi avut ideea asta creață?

hvm

@Ionut: nu cred ca e cazul sa ne facem griji legat de rezultatul load testului. Daca nu iese testul IHI poate inchide portile  si noi ramanem cu o superba alee pietonala peste dunare. As fi dispus sa pariez ca nu o dau in bara.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Raducu Popa

@Voicu
Santier. Nimeni nu-i perfect, mai gresim din cand in cand in unele situatii de stres.

oc7avian

Vorbim de întârzieri până la remediere. Testele nu înseamnă doar vai, nu ține podul. La proiectele majore nu există certitudini din ochi/palmares, ci din testări amănunțite, că ăsta nu e podeț de autostradă.

Raducu Popa


TibiV

Multumesc, Raducu!...

Sa pun si o filmare "la pas" de la @Radu Aramă : Pod Suspendat Braila - 22.04 | Stratul de uzură de pe tablier

Oare de ce or fi suportii de parapet de pe mijloc mai inalti decat cei laterali?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Oare pasajele de pe DNCB vor bate deschiderea podului?  Apropos, s-a discutat vreun nume mai oficial vreodata?  Nu avem si noi arhitecti/ingineri in istorie care ar putea fi pus podului?  Brancusi?

hvm

A mai fost o discutie cu nume propuse. Din cadrul arhitectilor un nume care a generat un curent nou in arhitectura romaneasca si pe care eu l-as propune chiar daca nu a avut ocazia sa proiecteze poduri ar fi Ion Mincu.

Cealalta propunere a mea ar fi Podul Regele Carol I pentru a marca Unirea Dobrogei cu Romania. Si nu consider ca s-ar genera  confuzie pentru ca Podul Anghel Saligny s-a numit Podul Regele Carol I o buna perioada de timp.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Skynick

Asa arata acum drumul de dupa pod, in Tulcea. Pe o portiune semnificativa trebuie refacut stratul asfaltic (intre Macin si Cerna cel putin) pentru ca de marit sau imbunatatit securitatea n-ai cum in cateva luni.

Nu este un drum usor pentru ca are latimea minima si curbe suprinzatoare pe alocuri. Nu este facut pentru valori mari de trafic.


Raducu Popa

Ultimii metri din al treilea strat a fost asternut ieri. Video+cateva detalii de la cald (145 C)  :)

pelan87

@br3ak Acei suporti sunt parte integranta din tablierul metalic, nu au fost montati separat, ci alcatuiesc un corp comun cu tablierul inca de la productia segmentelor de tablier.

TibiV

@Raducu Popa ...

WOW!!!


Filmarea asta s-ar putea numi si "mic manual de asfaltare pentru incepatori"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

br3ak

Vorbeam de stâlpii de susținere a parapeților de pe partea dreaptă în sensul spre Jijila, care au fost montați pe acei suporți, iar acum au fost demontați și stau sprijiniți pe margine.