DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Urmează și ale straturi dar cu asfaltul merge repede. O săptămână de vreme buna si (daca au stație de asfalt cât sa producă necesarul) e gata tot podul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


TibiV

^
Maestro,
iar m-ai lasat fara vorbe!...

Te-ai gandit sa predai la ATF (ex-IATC) ?...
 :cheers:  :dance:

PS
Sunt atatea de comentat pe filmarile astea despre lucrari, ca trebuie sa fac o lista...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

Eu sunt foarte sceptic ca iesirea lunga spre Jilia are vreo sansa teoretica sa fie data in trafic in 2023. La cum tergiverseaza WeBuild nici macar 2024 nu e garantat pentru deschidere.

RaduG

Mi se pare mie sau tonele de asfalt turnate doar pe un sens trag puțin podul în jos pe o parte? Sau e doar iluzie optică din cauza unghiului asimetric de filmare?





Powered by API/PUM imgur uploader

MrConnaisseur

Iluzie optica. Daca ar fi impactat, îl asterneau în șah.

TibiV

Sa punem si o filmare de ieri de la @Radu Aramă : Pod Suspendat Braila - 30.03 | Pe ambele maluri

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

https://jurnalbr.ro/stirea-zilei/tuperul-italienilor-de-la-webuild-au-construit-pasajul-fara-sa-mute-stalpii-cfr-constructorul-a-incercat-sa-prosteasca-statul-roman/

QuoteTuperul italienilor de la WeBuild: au construit pasajul fără să mute stâlpii CFR! Constructorul a încercat să prostească statul român!

"În loc să se concentreze pe aplicarea unor soluții care să ducă la evoluțiile în șantier, au preferat să între într-o dezbatere care s-a dovedit neadevărată în ceea ce îi privește" – spune Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR

Șantierul Podului peste Dunăre s-a blocat la pasajul peste calea ferată. Parte componentă a mega-proiectului, pasajul peste calea ferată – amplasat în zona unde, practic, va începe urcarea pe pod – a fost finalizat de WeBuild de mai bine de o lună de zile parțial. Lipsește tablierul peste calea ferată!

Se pare că WeBuild a vrut ca stâlpii CFR să fie mutați pe cheltuiala statului român, deși CNAIR a dovedit că, din punct de vedere juridic, stâlpii nu sunt parte a rețelei de utilitate publică, așa cum invocau italienii.

Constructorul a construit pasajul, deși știa că este necesară mutarea stâlpilor CFR care s-ar apropia milimetric de tablierul suspendat atunci când va fi amplasat!

Practic, stâlpii trebuiau relocați de WeBuild, așa cum de altfel ne-a comunicat și CFR.

"Autorizația nr. 266 din 13.07.2022, emisă de SRCF Galați, prevede că lucrările de demontare și relocare a stâlpilor care susțin linia de contact, în zona aferentă construirii pasajului rutier superior, să fie realizată de constructor", a declarat Sucursala Regională CF Galați pentru Jurnalul de Brăila.

CNAIR, prin vocea lui Alin Șerbănescu, spune că abia acum italienii au înțeles că ei trebuie să se ocupe de relocarea stâlpilor.

"Au construit pasajul în baza proiectului pe care ei l-au elaborat. Trebuie să mute stâlpii și asta înseamnă lucrări suplimentare. Au încercat să considere acești stâlpi de utilitate publică și au tot sperat că lucrarea va fi preluată de CNAIR. Le-am demonstrat juridic că intră în sarcina lor. Nu vorbim de rețele de utilitate publică, cum e cazul energiei electrice, gazelor sau apei. Constructorul a pierdut o perioadă lungă de timp în această discuție sterilă", a declarat purtătorul de cuvânt al CNAIR, pentru Jurnalul de Brăila.

Italienii au acceptat faptul că stâlpii trebuie mutați pe cheltuiala proprie, respectiv din banii contractului pentru pod, și au demarat procedurile pentru a identifica un operator specializat într-o astfel de procedură.

miahi

Incredibil cum la un santier asa de mare si complex cei de la Webuild se targuiesc (ca sa nu folosim cuvinte mai peiorative ) cu CNAIR pentru mutatul a 2 stalpi.

Incep sa cred ca toate aste "sicanari" sunt facute cu rea vointa, nu neaparat din considerente financiare.

Daca acesta este modul lor de lucru cred vom asteptat mult si bine finalizarea lucrarilor pe loturile de pe PiSi .

danutzu_1069

Nici cnair nu este usa de biserica.... si italienii platesc polite (probabil) mai vechi... Deci sa nu ne miram...

Puteau sa evite faza cu mutarea stalpilor prin inaltarea cu 1M a intregii structuri (pile mai inalte) dar cel mai probabil ceva mai scump decat mutatul stalpilor

mirceaeliade

Si mie imi pare a fi o plata a unei polite mai vechi. Ori se asteptau sa convinga pe cineva din CNAIR sa mai dea o semnatura sau niste bani, ori stiau ca si daca pierd, le va fi mai ieftin sa mute mai tarziu stalpii si eventual sa mai traga si de contract ca lungime de executie, poate-poate mai mulg cativa bani din contracte.

pbh

Se pare ca oricum ar fi (rea vointa, prostie, etc) in cazul acesta nu pupa ei nici o prelungire. Dar ..."prost sa fii noroc sa ai", au rezolvat problema cu "norocul" de pe celalalt mal (exproprierile de pe ruta Jijila). Cel putin teoretic.

mircea

Eu când văd scris "spune Alin Șerbănescu" în mod automat presupun ca celălalt are dreptate, indiferent ca e vorba de Aktor, WeBuild, Pizza, Todini, Selina, Straco, etc.
Omul se ia la trântă ( și are șanse bune de câștig) cu Serghei Lavrov pentru titlul de cel mai mare mincinos în viață existent pe Terra.

mdragos

Webuild stie sa "joace" in Romania. Cauta orice bresa in documentatiile CNAIR pentru ca stie ca sunt slab calitative + functionaru din CNAIR fuge de raspundere. Probabil au si ceva contract cadru cu firma de avocatura si au ore incluse. Merita sa incerce cate o lupta in justitie cu CNAIR, la un moment dat ceva "pica".