DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jalemare

𝗣𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗗𝘂𝗻𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗲 𝗹𝗮 𝗕𝗿𝗮𝗶𝗹𝗮/𝗚𝗮𝗹𝗮𝘁𝗶 - 𝗧𝘂𝗹𝗰𝗲𝗮, 𝗶𝗺𝗽𝗿𝗲𝘂𝗻𝗮 𝗰𝘂 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗲𝘁𝗮𝗽𝗮 𝗮 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗹𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗮𝘂 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝗳𝗮𝘇𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗮 𝗱𝗲 𝗲𝘅𝗲𝗰𝘂𝘁𝗶𝗲 𝗮 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿
𝗔 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗮𝗽𝗹𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗮𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗵𝗶𝗱𝗿𝗼𝗶𝘇𝗼𝗹𝗮𝘁𝗶𝗲 𝗽𝗲 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗶𝗻𝗰𝗶𝗽𝗮𝗹, 𝗶𝗮𝗿 𝗶𝗻 𝗳𝘂𝗻𝗰𝘁𝗶𝗲 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗺𝗽𝗲𝗿𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝘀𝗶 𝘂𝗺𝗶𝗱𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗶𝗻 𝘂𝗿𝗺𝗮𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗲𝗿𝗶𝗼𝗮𝗱𝗮 𝘃𝗮 𝗶̂𝗻𝗰𝗲𝗽𝗲 𝘀𝗶 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗽𝗿𝗶𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝘀𝗳𝗮𝗹𝘁 (𝗶𝗻 𝗺𝗮𝘅𝗶𝗺𝘂𝗺 𝟭𝟬 𝘇𝗶𝗹𝗲)
În momentul acesta, se execută lucrări atât la pod, cât și la drumurile de legătură, după cum urmează:
𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗲𝗻𝗱𝗮𝘁
✅️ A început aplicarea ultimului strat al hidroizolației, iar în funcție de temperatura și umiditatea din perioada următoare, va începe și turnarea primului strat de asfalt (în maximum 10 zile);
✅️ S-a finalizat armarea, cofrarea și turnarea ultimelor două porțiuni din placa de suprabetonare a structurilor blocului de ancoraj Jijila;
✅️ Continuă aplicarea primului strat (primer) aferent hidroizolației. Până în prezent, s-au realizat aproximativ 40.000/45.000 mp aferenți aplicării primului strat;
✅️ Pentru calea Sud, au fost executate lucrările de hidroizolație pentru straturile 2 și 3 pentru aproximativ 16.000/22.000 mp;
✅️ Se execută lucrări de armare a rostului de dilatație la blocul de ancoraj de pe malul Jijilei;
✅️ Se lucrează la sistematizarea zonei blocului de ancoraj de pe malul Brăilei și se execută săpături pentru bazinul decantor.
𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗣𝗿𝗶𝗻𝗰𝗶𝗽𝗮𝗹
✅️ Au început lucrările de terasamente în zona giratoriului 2 de la km 1+180;
✅️ Continuă lucrările de montare a rigolelor de acostament necesare drumului principal;
✅️ Continuă lucrările de armare, cofrare și betonare a plăcii de suprabetonare aferentă podului de la km 1+759;
✅️ Se lucrează la finisajele interioare ale Centrului de Întreținere și Coordonare în clădirea principală, atelierul mecanic și depozit, precum și la rețeaua de hidranți;
✅️ Se montează dalele de racordare aferente podului de la km 2+409, precum și viaductului de acces Brăila;
✅️ Se montează rigola mediană pentru preluarea apelor pe sectorul de drum cuprins între km 3+890 și km 4+000;
✅️ Se execută lucrări de montare a casiurilor și de racordare a acestora la rigolele de acostament pe sectorul de drum cuprins între km 3+250 și km 4+000, precum și în zona bretelelor de acces 1, 2, 3 și 4;
✅️ Se execută lucrări pentru canalizarea pluvială, finisaje interioare+exterioare și copertină pentru stația de taxare de la km 7+300;
✅️ Se află în curs de finalizare montarea pavelelor și bordurilor aferente giratoriului 4 de la km 8+000;
✅️ Se execută lucrări de umpluturi corp rambleu pe sectoarele de drum cuprinse între km 0+000 - km 1+085 și între km 8+000 - km 15+000;
✅️ Se armează și cofrează elevațiile pentru podurile de la km 9+496, km 11+779 și pentru podețul casetat de la km 16+730;
✅️ Se execută lucrări de decopertare a terenului vegetal pe sectorul de drum cuprins între km 17+500 și km 19+036.
𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲 𝗟𝗲𝗴𝗮𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗰𝘂 𝗠𝗮𝗰𝗶𝗻
✅️ Se așterne primul strat de asfalt pe sectorul de drum cuprins între km 0+000 și km 2+000;
✅️ Au început lucrările de turnare a ultimelor două antretoaze care leagă grinzile principale aferente podului de la km 3+507;
✅️ Se execută lucrări de terasament la intersecția drumului de legătură cu drumul național în zona km 4+136.
ℹ️ A început formarea echipei care va prelua întreținerea și mentenanța obiectivului, echipă care va fi instruită de către antreprenor, în baza contractului.

Ionel Scriosteanu - Facebook

Ionut

Să îi spună careva lui Scrioșteanu că asfaltul se așterne, nu se toarnă.

GIV



TibiV

@Raducu Popa

multumim pentru filmare!...

Dar ai uitat sa pui o filmare de acum cateva zile: POD Suspendat peste Dunare | Mal Tulcea | Drum legatura Smardan Macin 08.03.2023



Si sa adaug si o filmare din 10.03 de la @Radu Aramă cu instalarea aparatului de rosturi pe rampa Jijila:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paullie

3 giratorii DX/DX, DX/DN, DX/DN in 2 kilometri.

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/45.305/27.966

Nu ne mai facem bine.

Si când il aud si pe Chiariac ca ar vrea ca 3 DX sa plece din acelasi giratoriu....

Whyse1

@paullie: Acum zice ca o sa fie un "nod rutier mare" in clipul de mai jos (incepand de la ~1:40)

Un pic de inspiratie din topicul TR71:
Quote from: Whyse1 on February 16, 2023, 06:58:37 PMO noua poza din postarea recenta a presedintelui CJ Galati (https://www.facebook.com/presedintecjgalati/posts/pfbid036y5UtmTQ33Y4n28zCgoJ7CJd2VNsQoy124TBtFukZBUWARP8gxoyjnyeY7F2NHxal)




Powered by API/PUM imgur uploader

mirceaeliade

Aualeu cine e DASTAPTUL care a desenat ondularile verzi?  Nu se poate duce linia neagra direct in cea albastra?  Daca s-a facut o tampenie la conexiunea DEx6 cu podul, acum se dubleaza tampenia cu un nod care nici macar nu leaga DEx-ul de TR?

Marius Papadopol

 :thumbsup:
13.03.2023
Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA


Podul de la BRAILA



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

TibiV

Hai sa nu pierdem cronologia...
Colegul @Whyse1 a postat ceva pe un topic gresit.

Asa ca pun aici ultimele doua filmari ale lui @Radu Aramă:

- Pod Suspendat Braila - 13.03 | Proceduri de instalare aparat pentru rosturile de dilatare

- Pod Suspendat Braila - 15.03 | Drumuri mal Brăila

Il asteptam si pe @Raducu Popa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

N-am postat nimic gresit, acolo am dat sursa pentru imaginea relevanta acelui topic. Sau ar fi fost mai bine sa nu specific de unde am facut rost de acea imagine? Zic si eu...

mirceaeliade

QuoteUn al treilea certificat negativ a fost dat de CNAIR antreprenorului care realizează Podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila.  Conform contractului, data de finalizare era decembrie 2021. Dar, potrivit programului de execuție actualizat, acum este la jumătatea lunii februarie a anului 2025.  Potrivit CNAIR, stadiul fizic al întregului proiect este în prezent de 91,9%, din care: stadiul fizic al lucrărilor la pod: 93,4% și  stadiul fizic al lucrărilor la drumurile de legătură: 60%.

Pe parcursul implementării contractului au apărut mai multe probleme între autoritatea contractantă și constructori. Până în prezent, antreprenorii au formulat 71 de revendicări, iar CNAIR a formulat 28 de revendicări. Antreprenorii, nemulțumiți de sedințele de mediere și modul de soluționare, au înregistrat pe rolul instanțelor de judecată un număr de 17 cereri de chemare în judecată. Aceste litigii se află, în momentul de față, în diverse stadii de soluționare.

CNAIR susține că, pe parcursul executării contractului, contractantul nu ar fi îndeplinit gradul de mobilizare a resurselor incluse în ofertă și programul de execuție, ceea ce a condus la un ritm nesatisfăcător al execuției lucrărilor.  Contractantul se consideră îndreptățit la o prelungire a duratei de execuție, având revendicări emise în acest sens, mai arată CNAIR. Inginerul nu a emis un mod de soluționare, prin care să fie stabilită o nouă prelungire a duratei de execuție.  De asemenea, Curtea de Apel a pronunțat o decizie privind extensia cu 193 de zile a  perioadei de execuție a lucrărilor. CNAIR SA a formulat o contestație în anulare și o cerere de revizuire aferente deciziei Curții de Apel.

La momentul recepției lucrărilor vor fi cuantificate întârzierile și penalitățile datorate de antreprenor beneficiarului.
https://arenaconstruct.ro/cand-va-fi-terminat-podul-peste-dunare-de-la-braila/