DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Doua filmari si de la Radu Arama

Pod Suspendat Braila - 07.12 | ASFALTARE giratoriu dig Brăila

Pod Suspendat Braila - 10.12 | ASFALTARE
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Whyse1

https://economedia.ro/ministrul-grindeanu-a-anuntat-noile-termene-pentru-podul-peste-dunare-de-la-braila-se-poate-deschide-in-aprilie-mai-pe-varianta-macin-si-august-septembrie-pe-ruta-jijila-grindeanu-vorbeste-despre-s.html

QuoteMinistrul Grindeanu a anunțat noile termene pentru Podul peste Dunăre de la Brăila : se poate deschide în aprilie-mai pe varianta Măcin și august-septembrie pe ruta Jijila. Grindeanu vorbește despre șantajul Astaldi

Podul peste Dunăre de la Brăila s-ar putea deschide în primăvara anului viitor, în aprilie sau mai pe varianta Măcin și în august-septembrie pentru varianta Jijila din județul Tulcea, a anunțat luni, la Parlament Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Este practic, al treilea termen pentru cea mai complexă lucrare de infrastructură de după Revoluție. Primul termen a fost cel contractual, decembrie 2021, iar al doilea a fost 20 decembrie 2022, dată pe care constructorul Astaldi și-a asumat-o pe 3 octombrie la ultima vizită pe șantier a ministrului Grindeanu. Săptămâna trecută, Astaldi a început lucrările pentru aplicarea hidroizolației (detalii aici)

Ministrul Sorin Grindeanu a vorbit despre șantajul Astaldi, companie care câștigă contracte pe bandă rulantă cu CFR și CNAIR : ,,Niciodată, eu și colegii de la CNAIR nu vom accepta soluții mai scurte care nu se regăsesc în proiectul tehnic licitat. Unele soluții au fost acceptate de CNAIR, altele nu, pentru că schimbau soluțiile de proiectare și parametrii licitați în defavoarea proiectului. I-am încurajat pe cei de la CNAIR să nu accepte. Există claim-uri (n.r acțiuni pentru acordarea de despăgubiri), instanța poate să decidă într-o formă sau alta. Faptul că nu se țin de termene înseamnă penalități. Bineînțeles că vor certificate negative, nu mai e loc de nuanțe. Ați văzut angajamentele (n.r Astaldi). Nu accept chestiuni care să pară că trebuie să deschidem Podul la sfârșitul anului 2022, dar acceptați voi de la CNAIR unele soluții. Așa ceva nu e legal, în primul rând. Nu poate să fie acest mod de șantaj un mod de lucru. Pe Pod, efectiv, multe nu mai sunt de făcut. În schimb pe descărcări mai e de lucru. Descărcarea pe zona de Brăila intră direct în Drumul Expres Galați-Brăila care se termină în 2023 (n.r constructor UMB), eu cred că undeva, cu tot cu vremea rea de iarnă, în aprilie-mai ar putea fi dat în trafic pe varianta Măcin în județul Tulcea și în august-septembrie la Jijila." a transmis Grindeanu.

hvm

Nu stiu ce sa zic de Aprilie. Eu mai degraba ma gandesc ca o sa fie undeva in Iunie.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

hefaistos

Aprilie - mai daca permite vremea.
Au facut progrese mari cu drumurile de lagatura in ultimele 2 luni, daca tin ritmul estimarea e corecta. Inclusiv 3-5 saptamani de "iarna".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Filmarea noastră arată cam așa:


Vine și o poziție foarte dură mâine dimineață.

mirceaeliade

Personal, eu tind sa cred ca WeBuild asteapta sa fie gata intrarea despre Braila ca sa asfalteze legatura de pe celalalt mal.  Au facut show cu peticul de asfalt de pe malul tulcean, dar cred ca incearca sa minimizeze costurile cu aducerea de asfalt de pe celalalt mal, probabil mai ieftin de aprovizionat.

Ionut

API pe Facebook

Podul Brăila: marea dezamăgire a acestui an. Duminică, 11.12.2022, am filmat din dronă podul suspendat de la Brăila și drumurile de legătură pe relația DN2B (Centura Brăila)-DN22 (Smârdan): .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3moREmr.

Eșecul inaugurării acestui obiectiv în 2022 este un exemplu perfect de combinație nefastă între urmărirea interesului privat (profit) și impotența legendară a statului, recte CNAIR și MT. Contractul a fost semnat în 19.01.2018 cu o perioadă de proiectare de 12 luni și 36 de execuție.

Ordinul de începere a fost emis în 02.03.2018, dar cei 4 ani au primit extensii de timp, ultima de 193 zile (plus niște daune) decisă de instanță în 15.11.2022. Statul nu și-a făcut treaba. De exemplu, abia în mai 2021 a emis autorizația de construire aferentă celor aproximativ 15 km rămași din totalul celor 22 km de drumuri de legătură.

Așa că am trăit din promisiuni. Antreprenorul general, WeBuild, se bătea cu pumnul în piept în vara anului 2021 că la final de 2022 circulăm pe pod și pe ramura sudică, scurtă, între nodul cu DN22B Brăila-Galați și DN22 lângă Smârdan.

Da, în august 2021 era perfect fezabil ca până în decembrie 2022 să fie gata podul și conexiunea scurtă. Chiar și noi eram optimiști în 10 august 2021 (link: https://bit.ly/3W9rfZo): "podul propriu-zis va fi gata vara viitoare, dar drumurile noi care îl vor lega de infrastructura rutieră de pe cele două maluri vor fi terminate abia spre finalul lui 2022 când, sperăm, vom putea circula."

Acum un an, pe 23.12.2021, văzând determinarea constructorilor și rezolvarea în sfârșit, în mare măsură, a blocajelor birocratice, vă ziceam (detalii: https://bit.ly/3UX1nPv): "lucrările avansează într-un ritm satisfăcător și avem șanse bune să trecem Dunărea pe noul pod la final de 2022".

Dar la început de 2022 s-au acumulat întârzieri majore, mai întâi cu ridicarea segmentelor de tablier (probleme logistice și vânt puternic), apoi au fost amplificate de procedurile de sudare a tablierului din vară (se suda doar noaptea din cauza temperaturilor ridicate). Colac peste pupăză, din luna august WeBuild a apăsat puternic frâna pe drumurile de legătură.

Autoritățile incapabile, indolente și culcate pe-o ureche le-au ținut isonul celor de la WeBuild până acum câteva luni când șansele de deschidere au scăzut dramatic, spre zero. Acum nu mai știu pe unde să scoată cămașa. Ministrul Grindeanu dă vina pe cei de la WeBuild, iar aceștia îi arată cu degetul hârțogăria și deciziile definitive ale judecătorilor.

Avem noi promisiuni de inaugurare: aprilie-mai 2023 pentru ce trebuia deschis acum în decembrie și în august-septembrie 2023 latura nordică dintre pod și Jijila spre Tulcea. Sunt termene fezabile DOAR dacă vremea va colabora și DOAR dacă antreprenorul va binevoi să pună și muncitorii la treabă, nu doar avocații!

Rușine CNAIR. Rușine WeBuild!

SUHOI

Imi cer scuze daca voi parea prea obraznic dar daca ma poate ajuta cineva i-as fi foarte recunoscator  :) adica: in penultima si ultima mea postare (cand inca clocotea pe aici si la minister cu termene de finalizare decembrie 2022 podul si toata lucrarea-drumuri de legatura in 2025-o alta tampenie) eu mi-am postat propria opinie (in urma vizionarii materialelor video ale colegilor unde era vizibila o imbunatatire serioasa a mobilizarii constructorului pe drumurile de legatura) privind finalizarea luicrarilor (pod si drumuri de legatura) ca fiind in 2 etape. Prima etapa  va fi finalizata in intervalul primavara  spre vara 2023 si a doua etapa  a lucrarii (este adevarat nu am nominalizat lunile ca si domnul ministru) vara spre toamna 2023. No acuma eu simtindu-ma "plagiat" de domnul ministru carei "institutii" trebuie sa ma adresez pentru a-mi apara "dreptul de proprietate"? :D
Sper ca totusi webuildul sa o tina tot asa si la anul (2023), sa nu apara alte "evenimente" si sa ma contrazica! :((

Skynick

Cand o ingheta pelicula aia de pe calea de rulare metalica, o sa fie un black ice danger rau.

TibiV

O filmare foarte interesanta de la @Radu Arama: Pod Suspendat Braila - 13 decembrie - blocul de ancoraj Brăila

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dorum


miahi

^
Quote from: shogom on December 11, 2022, 09:49:47 AMPare sa fie doar primerul. La un " google", firma care produce primerul(anti-rust) produce si membrana hidroizolatoare.
" Eliminator" pare sa fie numele membranei.