DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

De ieri dupa amiaza, de la Smardan pana la DN2B Centura Braila

alin2pas

După finalizare vom avea un frumos drum făcut la standard de drum expres, cu un pod peste Dunăre scump, cu giratorii și o stație de taxare pe el. Ceva asemănător cu o coardă de alpinist, făcută din bucăți prinse între ele cu agrafe. În locul acelor giratorii puteau fi intersecții denivelate, iar stația de taxare putea fi înlocuită prin plata electronică a taxei prin SMS, pe internet, în aplicație sau în benzinării (similar rovinietei), cu monitorizare video și interdicția părăsirii țării fără plata acestei taxe.

hefaistos

In principiu au dreptate.
In realitate podul va prelua undeva la jumatate din traficul podului de la Giurgeni, plus traficul de la bacuri. Nu cred ca va fi vreodata coada la giratorii. Poate la statiile de taxare (depinde cate vor fi si cate vor fi deschise).
Sa nu uitam ca acest pod a fost construit in primul rand pentru scopul social: sa lege nordul extrem al Dobrogei (adica orasul Tulcea si Delta Dunarii), de restul Romaniei.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Ionut

^ Filmarea e superbă, într-adevăr.

Doar o chestiune tehnică, mai ales pentru piloții noi de drone (că ăia de aeronave cu siguranță știu). Când zburați (mai ales toamna/iarna/primăvara pe temperaturi joase) prin ceață, riscați mult să vă givreze drona. Chiar dacă de jos nu pare riscant/periculos/rece, ceața supra-răcită de la peste 50-70-100 metri poate să formeze gheață pe aripile dronei. Asta înseamnă givraj, fix ca la avioane.

Dacă givrează, pierde (aproape) instantaneu forța portantă și cade din cer ca toporu'. Dacă vă givrează, șansele să își revină sunt aproape inexistente.

Am pus aici atenționarea pentru că sunt convins că foarte puțini piloți noi de dronă cunosc chestia asta. Avem thread dedicat pentru drone/echipamente filmări aeriene, putem discuta acolo.


alexa_adrian2001

Nu inteleg de ce de cateva saptamani nu se mai lucreaza la pod efectiv. Ce se asteapta oare?
Cand vor sa asfalteze? La iarna?

rocklee

Nu are cum sa asfalteze pentru ca nu este gata legatura dintre pod si blocurile de ancorare ..pe unde sa treaca cu asfaltul :)

shogom

N ar trebui sa rezolve cu hidroizolatia inainte de asfalt?

TibiV

Desi nu a mai postat de mult pe forum, @Radu Aramă are niste filmari foarte bune...

Pun doar sosirea aparatelor pentru rosturi de dilatare pe malul tulcean

Celelalte filmari le puteti vedea aici: https://www.youtube.com/c/RaduArama/videos
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexa_adrian2001

Care este termenul limita legal pana cand podul + drumurile de legatura ar trebui sa fie gata? Eu stiu ca abia la anul dar nu mai stiu exact data. Si daca nu e final de 2021 atunci de ce MT tot insista?  :bash:

mirceaeliade

nu stiu de unde am luat dar eu aveam scris temenul pt tot contractul ca fiind Mai 2024, dar pe harta CESTRIN zice "CONTRACT IN DERULARE ANTREPRENORUL SI-A LUAT ANGAJAMENTUL CA PANA LA SFARSITUL ANULUI 2022 VA DA IN TRAFIC PODUL SUSPENDAT (SECTIUNEA 2) SI O PARTE DIN DRUMURILE DE LEGATURA (SECTIUNEA 1+3) IAR RESTUL LUCRARILOR LA INCEPUNUL ANULUI 2025 (CONFORM PROGRAMULUI DE EXECUTIE ACTUALIZAT LA DATA 30.09.2022)."

SUHOI

Multumim @mirceaeliade pentru precizari privind termenele contractuale. Dar imi permit sa mai revin si sa precizez ce am mai spus la ultima postare; asa cum se vede din filmari exista o mobilizare buna pe santier a lui webuild (bine ar fi sa fie si pe cf asa). Dar cantitatile de lucrari rest de executat (pod, rampe acces pod si drumuri de legatura-terasamente + structuri)  nu permit o inaugurare de 'nici o culoare' pana la final de an 2022. Ceea ce este promis a fii inaugurat pe final de 2022 (sectiunea 1+2+3) va fi inaugurat undeva in primavara spre vara anului 2023 (oricum in termen) si diferenta (de pe malul tulcean - legatura cu Macin si cel brailean pana in Dn22B) undeva spre toamna lui 2023. Asa ca eu nu inteleg ce ii cu termenul de finalizare anul 2025! Pai atunci in 2023 si 2024 ce mai lucreaza webuild? Ca ceea ce mai au rest de executat  nu ar trebui sa dureze mai mult de 1 an! Mai fac un nou pod pana in 2025, caci cam 3 ani a durat si executia celui existent deja??? :((  :o

NGC

Au primit alaltaieri la CAB oricum o noua extensie de timp.

QuoteTip solutie: Schimbat total
Solutia pe scurt: Admite în parte cererea expertului contabil de majorare a onorariului de expert. Majorează onorariul expertului contabil de la 4.000 lei la 8.000 lei. Respinge apelul declarat împotriva încheierii de şedinţă pronunţate la data de 26.11.2020, ca nefondat. Admite apelul declarat împotriva sentinţei civile nr. 150/26.01.2021. Schimbă în tot sentinţa civilă atacată. Admite cererea de chemare în judecată. Constată că reclamanta este îndreptăţită să beneficieze de o extensie a perioadei de execuţie de 193 de zile. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 28.808.369,4 lei, reprezentând valoarea pierderilor şi a profitului nerealizat. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 576.167,4 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată - taxă judiciară de timbru – efectuate în primă instanţă. Obligă intimata la plata către apelantă a sumei de 296.092 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată, din care 288.083,7 lei – taxă judiciară de timbru, 8.300 lei – onorariu expert în construcţii şi 8.000 lei – onorariu expert contabil. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 15.11.2022.