DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Poate zic prostii, dar din cate imi amintesc problema la Basarab e ca nu a fost facuta receptia la final. Iar acum isi paseaza intre ele diverse entitati din subordinea primariei centrale si de sector responsabilitatea cu privire la administrarea si intretinerea podului.

Aici la Braila, cel putin teoretic, nu va exista aceasta problema - CNAIR-ul face pana la urma receptii iar DRDP-urile sunt incarcate cu administrarea si intretinerea (nu inseamna neaparat ca o si fac la timp).

stangabriel

Quote from: EugenRo on October 16, 2022, 07:34:50 PM^Cand se va face DX spre Tulcea, banuiesc se va dubla drumul la 2 benzi.. (?)

Oare nu va fi deranj sa ciocaneasca la fiecare podet pe care trebuie sa-l dubleze?!

Tocmai, in stirile vechi era trecut ca drum cu 4 benzi. S-a Subtiat ?

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24999636-podul-peste-dunare-braila-deschide-final-2022-impreuna-10-din-drumurile-legatura-sustine-ministrul-transporturilor-video-cum-arata-podul-final.htm

Drumul principal Brăila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km si va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană și zona de parapete.
Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 și km 6+680,30, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi doua viaducte de acces în lungime de cate 110,00 metri fiecare.

Traseul include o ramificație pe directia Sud, până la intersecția cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin. Cu o lungime de 4,328 km, acest drum va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) si se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin

Earthchild

Quote from: Radu Aramă on October 14, 2022, 07:30:08 PM...este în discuție și o instalație de iluminat arhitectural pentru cabluri
Ar fi minunat dacă s-ar adeveri. O lucrare de artă cu potențial de a deveni landmark merită o asemenea investiție.

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Whyse1

QuoteAtenție șoferi! Traficul va fi oprit pe Tudor Vladimirescu, șoseaua care leagă Centura Brăilei de Vidin!



Constructorul anunță restricționarea traficului pe strada Tudor Vladimirescu, care leagă Centura Brăilei de Vidin, și traversează calea ferată.
Momentan, accesul auto va fi restricționat pe porțiunea dintre Șoseaua de Centură și strada Bacului.

Traseul recomandat este: Șoseaua de Centura, Șoseaua Baldovinești, Strada Bacului(până la trecerea de cale ferată), strada Tudor Vladimirescu, Calea Galați.

"Pe sectorul intersectat cu proiectul podului suspendat peste Dunăre în zona pasaj CF – km 0 + 300, începând cu data de 18.10.2022, traficul va fi restricționat pentru a putea realiza lucrările de terasament. Zona restricționată va fi balizată și semnalizată corespunzător, constructorul va folosi piloți de trafic pentru dirijare și fluidizare", a transmis constructorul.



În paralel cu lucrările la pod se lucrează din zor și la drumurile de acces necesare circulației rutiere. Între acestea se numără și un pasaj peste calea ferată. Este vorba despre drumurile până în DJ221B/Calea Galați, pe malul brăilean, și până în DN22 lângă Smârdan, pe malul tulcean.
Sursa: https://jurnalbr.ro/eveniment-local/atentie-soferi-traficul-va-fi-oprit-pe-tudor-vladimirescu-soseaua-care-leaga-centura-brailei-de-vidin/

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇


lucian

Podul de la Brăila A FOST PREMIAT în Italia: Excelență și inovație în design și construcție

Proiectul podului suspendat peste Dunăre de la Brăila a fost premiat în Italia de către Asociația Italiana a Betonului Structural (AICAP). Anunțul a fost făcut de catre WeBuild (ex-Astaldi), constructorul italian al podului.

Potrivit WeBulid, proiectul a obținut, în cadrul Conferinței italiene a betonului 2022, Premiul AICAP care celebrează excelența italiană în utilizarea betonului structural.

Cei doi piloni și sistemul de ancorare au fost principalele caracteristici care au dus la acordarea premiului.

Pilonii sunt realizați din beton de înaltă rezistență, atingând înălțimea de 192 metri, în timp ce blocurile de ancorare, concepute pentru a se potrivi condițiilor geologice de pe ambele maluri ale Dunării, au 47 metri în diametru și 31 metri adâncime. Aceste cifre sunt rare și pot fi găsite la puține astfel de proiecte, cum ar fi Podul Akashi din Japonia – cel de al doilea cel mai lung pod suspendat din lume.

Un alt criteriu luat în considerare de AICAP a fost frumusețea proiectului podului de la Brăila.

Podul de la Brăila a surclasat în această competiție o altă nouă structură similară, respectiv podul de cale ferată peste râul Anji din India, care are o deschidere centrală de 290 metri, fiind construit tot de un antreprenor italian.

https://debraila.ro/podul-de-la-braila-a-fost-premiat-in-italia-excelenta-si-inovatie-in-design-si-constructie/

survola

Oare de ce a apărut acest S ?


Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess

^ pe marginea dreaptă acolo, panseluțele alea îmbracă ceva, un canal ... ?

TibiV

Postez o filmare a lui @Raducu Popa aka R@du pe care el nu pus-o, probabil din modestie...

POD suspendat peste Dunare | Lucrari mal Tulcea si mal Braila | 18.10.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


danutzu_1069

O sa fie interesant de circulat in conditiile astea de ceata...

panzer

Foarte frumoase pozele. Dar de ce nu se apuca de restul lucrarilor la pod? Nu trebuiau sa vopseasca pilonii si sa monteze "tecile" peste cablu?

PS: nu stiu cum se numesc exact acele elemente spiralate care acopera cablul.

TibiV

^
Matisarea cablurilor s-a finalizat, si avem filmari facute tot de Raducu Popa.

iulie:

august:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)