DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu e nicio problemă cu formula de ajustare. Pe contractul acesta a fost de la început cea mai bună formulă de pe piață (cea polinomială) și e în continuare. Formula introdusă într-un final de guvern anul acesta e tot polinomială, dar are baza de calcul ianuarie 2021 față de Brăila unde e momentul depunerii ofertei (2017). Dar nu mă miră că până și unde sunt cei mai avantajați din piață, tot ei se plâng de rău ce li  :D . Cât au zis că au adus de acasă, 160 de milioane  :lol: ?

dr4qul4

@pasadia, daca te uiti la postarile mele, eu am luat apararea turcilor si chiar si a chinezilor..
Nu am nimic cu nici o natie, si nu am nimic cu Astaldi. Chiar le-am luat apararea pe PiSi5 pentru ca totusi lucreaza. Nu am jignit vreodata italienii, desi au 2 firme (pizaroti si imbecilio) care au frecat menta la noi. Inca mai sper ca TS sa-si revina, asa ca nu o includ aici.
Nu pot accepta metehnele imbecilio, o firma de rahat care a facut 2 rahaturi pana acum. Ambele praf si asa au ramas.
Cine poate accepta afirmatia ca abia acum incep cele 34 de luni din termenul contractual, pt nepredarea in toitalitate a amplasamentului ?
34 de luni erau pt pod, ca asta e structura principala. Drumurile alea minuscule de legatura, intr-o campie perfecta, se pot face de la 0 in 12 luni. hai 18 ca au si pod peste CF.
Daca o firma isi bate joc de noi (chiar daca doar prin declaratii), atunci sa o tratam cu aceeasi moneda.
Doar imbecilio si-ar putea imagina ca le-am platit podul ca sa stea muzeu, ca muschiul lor vrea sa termine drumurile peste inca 3 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cetatean

#3602
Poate sunt suparati ca tre' lucreze cu Activ care ii "mulg" de bani
Poate nu le convine sa cumpere material la suprapret din zona sau poate chiar adus cu barja.

E stiut faptul ca le convine lalaiala maxima din Ro.
Asa isi pot trage bani la greu de pe asociere pentru personalul "specializat" aka expat in detrimentul calitatii si de ce nu,poate chiar si a cantitatii.

Drumurile alea de legatura au o mare problema,lipsa de material bun de umplutura din zona si cele N poduri si podete.

rota

2-3 poze din santier de ieri.
In poza nr 3 apare o platforma care va glisa pe toata lungimea podului pentru mentenanta
















Powered by API/PUM imgur uploader

Radu Aramă

@nenea_hartia, ceva proaspăt pentru wikipedia!  O:-)

Podul în seara de 7 octombrie 2022. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Raducu Popa


paullie

R@du mii de multumiri pentru filmare.

Din pacate nu vad sa reuseasca deschiderea pe 20 Dec. Poate poate printr-o minune daca se concentreaza pe varianta Smârdan sa deschida cu acces in/din DN22B.


Raducu Popa


nenea_hartia

Mulțumesc tuturor, splendide poze și filme!

@Radu Aramă Vă mulțumesc mult pentru fotografie, dar vă rog ori să precizați sub ea că este eliberată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0, ori să o încărcați dumneavoastră la Wiki. :)

Radu Aramă

@nenea_hartia, îmi pare rău că nu m-am descurcat până la capăt, am bifat ce era de bifat și am dat copy și paste la textul din caseta respectivă, nu credeam că mai trebuie să mai fac ceva. Voi reîncerca în cursul zilei de azi.

Mulțumesc!

tavy_gl

Are cineva o poza mai clara cu graficul lucrarilor de executat pana pe 20 decembrie? Cred ca din toata armata aia de reporteri pe nimeni nu a interesat sa fac o poza clara cu graficul ala!  >:(

Radu Aramă


Radu Aramă

Trecem Dunărea (pe pod) ca să vedem zona viaductului de pe malul dobrogean. 😎