DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

Silviu, multumesc.
Da, am inceput sa filmez incepand de la 07:00 pana pe la 11:00

Statia beton mal tulcean si turnare la km 4, drumul spre Smardan/Macin

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

dangre

Mulțumim R@du pentru filmări. Se pare că inaugurarea ,,mică" nu se va face anul ăsta. Mai au foarte multe de făcut la structuri. Ca să nu mai zic de restul de lucrări. Asta e. Vom trece podul abia în 2023.


Raducu Popa

De ieri: DN2B Centura Braila - DN22B Dig Braila.
- La pasajul CF mai au de montat grinzile peste linii
- La rampa de acces, sunt aproape de nivel
- Se lucreaza in mai multe puncte, inclusiv la CIC


TibiV

@R@du,
multumim...

Din pacate este clar ca nu vom avea nici o "taiere de pamblica" anul asta. Poate la Paste....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Whyse1

Astazi s-a vorbit si despre pod la emisiunea "Drumurile noastre" de pe B1 (invitat dl. Scriosteanu; portiunea din emisiune ~ 59:50 - 1:24:55)
https://www.b1tv.ro/inregistrari/drumurile-noastre/30-09-2022

Marius Papadopol


Ce bine arată  Podul de la Braila! 🔔📌✔️🇷🇴
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

reed


Radu Aramă

Am fost vineri 30 și pe sus și pe jos, părerea mea este că situația nu este atât de tragică cum apare în media ...



Whyse1

Vizita Sorin Grindeanu la pod:
https://www.facebook.com/CNAIRSA/videos/507700074507766

EDIT: In vizita de la Isaccea a zis ca in primii 5 ani trecerea va fi gratis (~26:37)
https://www.facebook.com/CNAIRSA/videos/1156969638505481

lucian

Constructorul podului peste Dunăre de la Brăila promite din nou deschiderea în acest an

Reprezentanții WeBuild, constructorul podului suspendat peste Dunăre de la Brăila, și-au reiterat luni, 3 octombrie, angajamentul pentru deschiderea traficului până la finele acestui an, în contextul unei vizite pe șantier anunțate a ministrului transporturilor, Sorin Grindeanu.

Cu toate că Sorin Grindeanu și de responsabilii din Compania Națională de Administrare au promis, în repetate rânduri, deschiderea în acest a noului pod peste Dunăre de la Brăila, șansele ca acest lucru sunt destul de mici, în pofida graficului de lucrări asumat de constructor. Primele semnale în acest sens au apărut încă din luna septembrie, când WeBuild a solicitat extensia termenului de finalizare a întregului proiect până în anul 2025.

Întrebat despre extinderea termenului contractual, Sorin Grindeanu a menționat, fără a face referire la termene precise, că antreprenorul ar avea dreptul la așa ceva, în condițiile în care au existat probleme cu exproprierile și relocarea unor conducte de utilități.

,,Traseul nu a fost liber de sarcini. Îmi doresc ca acest grafic să fie și pus în practică. Am impresia că vorbim cu oameni cu dublă personalitate. Una spun când venim aici și alta este pe hârtii. Nu vorbim de o firmă de apartament", a precizat Grindeanu.

Potrivit directorului general al companiei de drumuri, Cristian Pistol, constructorul italian a mai dat asigurări ca în vara anului viitor va finaliza întregul proiect, aflat în prezent într-un stadiu de 76%.
Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila
Podul suspendat va avea o lungime totală de de 1.974,3 metri, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 metri de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legatură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării. 

Laţimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,7 metri. Calea pe pod va avea 22 metri şi va fi alcatuită din patru benzi de circulaţie de câte 3,5 metri laţime fiecare, patru benzi de încadrare de câte 0,5 metri laţime, două acostamente de 1,5 m lăţime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3 metri La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având laţimi de câte 2,8 m fiecare.

Date contract:

Constructor: Asocierea Astaldi – IHI Infrastructure System

Valoarea contractului: 1,995 miliarde de lei fără TVA

Sursa de finanțare: Fonduri europene (POIM) și cofinanțare cu bugetul de stat

Durata: 12 luni proiectare și 36 de luni execuție

Garanție: 10 ani

Data emiterii ordinului pentru proiectare: 2 martie 2018

Data emiterii ordinului pentru execuție: 21 decembrie 2018


https://mainnews.ro/constructorul-podului-peste-dunare-de-la-braila-promite-din-nou-deschiderea-in-acest-an/

mirceaeliade

#3583
Deci podul va fi predat de Japonezi in decembrie si WeBuild va trage cu avocatzii sa mulga bani prin amentintari cu timpi de intarziere.  O sa ceara X% in plus bani pt a termina cu Y luni inainte de termenul de 2025 care probabil i-l da contractul (avand in vedere ca exproprierile au intarziat mult).

Si tabelul cu grafice prezentat in fata lui Grindeanu [eu nu pot citi nimic]: