DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Radu Aramă

@Ionut, acum 2 zile când am fost pe acolo mi s-a zis că mai e "puțin" de sudat. Azi bănuiesc că a mai rămas "puțin mai puțin"!  O:-)

Ionut


oneLess

S-a vehiculat în media ca cifră 200 de sudori. Mie mi se pare mare cifra, în sensul că unde i-au găsit, nu se calcă pe picioare, au curent direct de la Cernavodă pentru consumul a 200 aparate de sudură ... ?

Radu Aramă

Puțin a fost, încă și mai puțin a rămas.  O:-)

Apropos de sudori, erau mulți și împărțiți pe echipe iar curentul vine de la niste generatoare mari de pe tablier (se văd destul de clar în ultimul meu video)!

Radu Aramă

Decât cu calendarul în mână să ne întristăm, mai bine un clip din interior să vizionăm!  :-[


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Radu Aramă

Imagini din după amiaza zilei de astăzi, 9 sept din zona dig Br-Gl.












cassyo

Pentru ca acest pod implica un volum mare de imbinari sudate, am zis ca nu strica sa reamintesc (am mai facut-o acum cativa ani, cred) diferenta intre sudare (operatia tehnologica) si sudura (imbinarea, deci rezultatul sudarii).
Se intreba corect intr-o postare anterioara : Cat mai e de sudat ? Deci sudat vine firesc de la sudare, nici nu ai cum sa spui altfel.
Calatorului ii sade bine cu drumul

mirceaeliade

nu imi dau seama din poze, dar asta e asfalt veritabil sau strat de hidroizolatie? e la fel si pe celalalt mal?  daca ar fi asfalt, sunt curios cum se va aplica regula de trei simpla de minim 6 luni de la primul asfalt pana la deschidere

eu personal sper dar sunt circumspect ca malul asta brailean sa fie circulabil anul asta. doar 3 luni de finisare a tabierului+asfalt+elemente de siguranta de pe pod cand inca se mai sudeaza pare sa fie putin. are careva vreo idee cat din cele peste 20% din cifrele ramase pentru completarea contractului e breteaua aia lunga nordica de pe malul tulcean? de putem astepta ca fara ea sa se poata face o deschidere partiala sa zicem undeva pe la 90%? 

Radu Aramă


Radu Aramă

Video-ul de vineri (09.09) după amiază, legat de fotografiile de mai sus.



TibiV

@R@adu,
nu pui si Operatiunea de inlocuire role cablu matisare ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Raducu Popa


EugenRo





In filmultetul cu interiorul podului, pana la secunda 23, datorita calitatii 4k, se pot vedea fisuri evidente, mici ce-i drept, in stalpul principal de beton.

Banuiesc ca nu sunt fatale, au mai fost semnalate cazuri si in alte situatii, dar nu pot sa nu ma intreb daca nu puteau fi evitate.
Poate ne explica cineva.

In anumite locuri se vede ca unele fisuri au fost astupate. Trag nadejde la zugravirea stalpilor si acoperirea corespunzatoare a fisurilor.