DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Raducu Popa

TibiV, multumesc.
Legat de A0, am trecut pe la nodurile cu A1 si A2, dar liniste totala, iar pe PiSi5 am ajuns doar in zona lac Zigoneni.



TibiV

@R@du,
multumim!

Fabuloase detaliile de la 03.30 cu matisarea cablurilor principale...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Radu Aramă

Fiecare zi în care mă întorc cu drona încă funcțională acasă nu poate fi decât o zi bună!  :lol:  :-[  O:-)


Raducu Popa


oneLess

Bine că nu îi încurcă UMB-ul cu giratoriul care are deja terasamentul făcut deși nu au AC din câte știu eu pe porțiunea aia de DEx6.

Lyvyoo

Cand va fi gata, cu tot cu drumurile de legatura, se poate spune ca va deveni ruta principala de venit la mare pentru Moldova (de la Focsani in sus)?

bekxy

Că și așa sunt supărați mărarii că n-aduce balta (neagră) suficienți fraieri care să le facă lor burta mare.
Deocamdată moldovenii au luat cu asalt reduta (podul) de la... Ruse.
Și nu cred să se întoarcă la cocălăria de la noi de dragul frumosului pod care crește acum sub ochii noștri.

alin2pas

Până la turiști, podul va fi folositor pentru traficul de marfă. Deocamdată, litoralul e mai atractiv în alte țări decât la noi (chiar dacă punem în balanță și voucherele de vacanță), dar asta e altă discuție.

naivu

Cât trafic de marfă o va lua pe pod e cu semnul întrebării atât timp cât nu există o continuare tip A/DX până la Istanbul. DN-urile actuale îl vor aduce până la Agigea sau Negru Vodă, dar mai departe?
LE: dacă traficul de camioane va ajunge prin Agigea vom avea coloane de tiruri turcești+românești+ucraineene+alte nații intre Eforii cât și prin toată VamaVeche până la Mangalia; dacă traficul greu va fi dus pe Techirghiol-NegruVoda, drumul spre GenTosevici-Dobrich am înțeles că e varză!

alin2pas

Podul de la Brăila va fi pentru Moldova (și mai departe spre nord) pentru traficul de marfă doar o legătură cu portul Constanța. Mai departe se pare că nu există interes, deși acum câțiva ani se pomenea de o ,,autostradă a Mării Negre", care să fie ca o centură rutieră a acesteia. În condițiile războiului din Ucraina nici nu mai e posibil. Legătura spre Turcia se va realiza prin traseul nord - sud pe care vor să-l realizeze bulgarii de la Ruse, iar spre Grecia prin viitoarea autostradă Sofia - Ruse.

Radu Aramă

De azi noapte. Ca de obicei am un album mai mare pe fb. Ca element de noutate am văzut mostrele de vopsea pentru piloni, se alege în curând culoarea. Vopseaua este una specială, epoxy bicomponent și am înțeles că se va aplica direct pe betonul (curățat) al pilonilor.


















TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)