DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

punte completa :).  stie careva ce sunt cu "adaposturile de langa cei doi piloni? sunt pentru ca sa faca sudari de calitate? (adica sa previna praf si ploi peste?)

n.b.: va fi greu sa tragi cu bicicleta la deal pe pod, ca e maricica panta la pedale.

danutzu_1069

Sunt "corturi" pentru sudori... vor fi mutate la fiecare imbinare de tablier.
Ideea este ca sudorii, cat timp lucreaza, sa nu stea in sorea, vant, ploi, etc....

Panta nu este deloc mare... Doar in filmare, in lung, din cauza iluziei optice, pare mare....
Uita-te din lateral, de la distanta....

Radu Aramă


Radu Aramă

De ieri, 2 iulie, am zburat deasupra ramurii spre Măcin și în jurul Podului. Albumul integral este aici: https://www.facebook.com/radu.arama/posts/pfbid0wgDZ27rFup3VzNYCrbdukEZ6ew9TAMjNNJX4vMTobUUG52Ad2HbSZJUfpzQsxpkZl?

P.S. Fiind atins un milestone am zis să încarc o fotografie pentru wikipedia dar fie nu mai merge tool-ul, fie a fost mutat, fie nu l-am mai gasit eu ...
















klax187

Mai este folosit Cat-walk-ul sau urmeaza demontarea lui?

elphax

dar e gata totul sus ? au acoperit/infasurat cablurile principale  ? la un moment dat mai era de lucru acolo. cred ca nu se da jos pana nu e tot sudat si cablurile intinse in parametri

danutzu_1069

Catwalk nu incurca pe nimeni, ci chiar va ajuta la continuarea operatiunii de matisare a cablurilor... pana acum au fost matisate captele, din dreptul tablierului, unde nu s-ar fi putut face operatiunea cu tablierul montat.
Va mai ajuta si la montarea iluminatului decorativ...


Radu Aramă

De azi dimineață. S-a făcut destul de multă curățenie pe șantier, cel puțin în zona dintre blocul de ancoraj și malul Dunării.


Ionut


Ionut

API pe Facebook

Podul suspendat de la Brăila arată ca... un pod, iar CNAIR face mișto de noi. Săptămâna trecută constructorii (WeBuild-IHI Infrastructure) au pus pe poziție și ultimul din cele 86 de segmente ale tablierului metalic. Filmare din dronă: ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3moREmr.

Antreprenorii au început luni sudura definitivă a segmentelor, prin care se va da și geometria finală a tablierului, și au nevoie de cel puțin o lună de zile ca să o termine. Vor suda doar noaptea pentru că în această perioadă temperaturile ridicate dilată metalul peste toleranțe. Apoi urmează aplicarea hidroizolației și în sfârșit asfaltul.

Desigur, testele dinamice vor încheia balul, sperăm noi până în decembrie. Este încă mult de muncă, atât la pod dar și pe drumurile de legătură. Așa cum am spus în repetate rânduri, doar conexiunile cu DN22B Galați-Brăila (poate, poate până în DJ221B/Calea Galați) pe malul brăilean, respectiv cu DN22 lângă Smârdan pe cel tulcean pot fi gata în decembrie.

Până atunci, CNAIR râde de noi și ne dă acces pe șantier duminica, zi de odihnă pentru muncitori și angajații CNAIR, noi cerând acces vineri, 1 iulie, nu pe 3. Nicio problemă, drona zboară și fără acceptul oficialilor. Nu ne supărăm, apreciem inventivitatea refuzului, de facto, și o luăm ca pe o nouă confirmare a faptului că suntem deranjanți și ne facem bine treaba asumată de a pune presiune pe autorități.

Radu Aramă

Tot de ieri, să ne bucurăm împreună de o zi superbă de vară.


Raducu Popa


TibiV

Superb!!!...

:cheers:


Si cu A0 si PiSi5 cand ne rasfeti?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Pai au spus ca in functie de temperaturile din timpul zilei, vor suda noaptea iar ziua, daca temperaturile vor permite...
In alta ordine d e idei, cred ca au terminat la fix de adus tablierele... Acum Dunărea este foarte scazuta..