DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

^ Nu este nicio eroare / gaura!!
Este facut loc intentionat pentru a ridica in siguranta ultimul tablier....

mirceaeliade

de asta am pus in ghilimele.  precizia a fost atat de mare ca nu au fost nici macar 20 cm lasati in plus, care defapt sunt necesari tensionarii puntii de rulare  :)

BIGRED1984

^^^
Pe podul de la Giurgiu-Ruse am trecut cu bicicleta, pe 1 banda pe sens cu tirurile pe langa mine (nu a fost placut de pedalat sau foarte sigur, e adevarat, dar nici nu am fost singurul).
La Braila sunt totusi 2 trotuare laterale de 2,8 m, daca nu se deschid pentru biciclisti o sa folosim carosabilul, cei ce vom vrea sa-l traversam.
Precum s-a mai precizat,  podul nu e autostradă/drum expres, e drum național.

nirosorin

Se va face in asa fel incat sa se poata si pietoni, si biciclete. Nu cred ca va ramane definitiv asa, mai ales ca infrastructura e pregatita. Nu obisnuim noi romanii sa facem ceva cu prisos. Argumentele constructorului nu sunt foarte valide. Pe Golden Gate si pe multe altele se poate, se va putea si aici. Poate nu acum, la deschidere, dar mai apoi sigur vor reveni asupra deciziei. Poate vor pune garduri suplimentare, o taxa sau tot ce e necesar. 2024 e si an electoral. O sa vedem cu totii cum se schimba placa.

Si totusi, stie cineva cum va ramane cu bacurile din zona? Poate din experienta celorlalte poduri nou aparute. Dupa simtul meu comun, banuiesc ca bacurile fie vor dispare cu totul (cel de Braila cel mai probabil), fie vor deveni foarte scumpe. Deci biciclisitii ce fac?

Radu Aramă

De ieri și din categoria "pilot de dronă cu lămâia pe agregat"  :-[


Telvanni

Eu cred ca daca un om s-a decis sa se sinucida, o va face intr-un fel sau altul. Podul este doar o optiune interesanta, macar experimenteaza senzatia caderii in gol.
Sunt de parere ca accesul sau nu pe pod al pietonilor nu va influenta numarul de sinucideri.

Dominik

You're in Steelers Country

Skynick

Care e tehnologia pentru suprafata de rulare? cum se prinde asfaltul de metal, astfel incat sa fie si flexibil? O sa fie rosturi?

survola


Radu Aramă

@Skynick
Mai sunt vreo 2 luni și ceva până se ajunge la asfalt și voi întreba detalii pentru că sunt și eu curios. Ce știu de pe acum este că peste metal se va pune un strat de hidroizolație, deci nu se toarnă direct asfaltul. Cât despre suprafața de rulare eu nu cred că va exista o diferență de la trecerea de pe drum la cea pe pod.

danutzu_1069

Nu este primul pod cu suprafata metalica... De fapt este primul pod, ca la Aciliu este viaduct, dar tot cu tablier metalic....
Peste actuala vopsea, nu cred ca se face hidroizolatie, ci mai degraba ceva cu rasina, care sa adere la actualul strat de vopsea/grund.. si pe care sa adere asfaltul. tablierul metalic este continuu de la o culee la alta, unde, evident vor fi aparate pentru rostul de dilatatie, rost de dilatatie destul de consistent avand in vedere lungimea contiuna a tablierului.

mirceaeliade

Cum arata drumurile de legatura la data montarii ultimului tablier:


mitsu

Ma supara rau acel giratoriu de la intersectia cu DEx 6, asa cum ma supara si celelalte intersectii la nivel de pe drumul de legatura Pod - Jijila, in contextul in care de la Jijila incepe viitorul drum expres 8 spre Tulcea si Constanta. Ar fi aiurea ca portiunea dintre DEx6 si DEx8 sa ramana la nivel de DN. Sigur la un moment dat se vor face intersectii denivelate, dar asa ne place, sa lucram de 2 ori la un lucru, in loc sa-l facem de la inceput asa cum trebuie.