DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

fulger nc



Feri


Whyse1

Pod suspendat Dunare Drum legatura Braila Calea Galati - Centura Braila DN2B -> 16.05.2022


Raducu Popa


Ionut


Ionut

Filmare completă pod suspendat și drumurile de legătură (filmare completă și pe ele, practic în premieră, nu cred că am mai văzut până acum toată investiția). 13.05.2022, 13 mai 2022.


* Iertare pentru zonele sacadate din filmare, din păcate am avut probleme tehnice (card neperformant). Facem mai bine data viitoare.

Gata turul de forță. 8 obiective majore în 3 zile. Bravo colegilor călători!

mirceaeliade

a trebuit permisie speciala sa zbori intre pilonii de la capat?   :)  ca pare ca vantul impingea drona spre stalpi.  oricum e clar in filmarea asta ca tot contractul e mult mai mult decat "doar" podul.  bine ca s-au dat drumul la aprobari si la drumuri prin 2020 ca sa nu avem un bibelou de pod muzeu

Raducu Popa

Montarea echipamentelor pentru ridicarea unui segment de tablier:

Ionut

API pe Facebook

Podul suspendat de la Brăila, la jumătatea operațiunilor de instalare a tablierului. În afară de pod, avem o filmare* aeriană cu toate drumurile de legătură de pe ambele maluri: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3moREmr.

Antreprenorii WeBuild-IHI Infrastructure au intrat într-un ritm bun la instalarea celor 86 de segmente de tablier metalic și ar trebui să fie toate sus până la sfârșitul lunii iunie. Apoi vin sudurile finale, asfaltul și finisajele. Și, bineînțeles, tensionarea cablurilor și testele.

La drumurile de legătură, pe lângă problemele cu mutările de utilități despre care v-am zis de nenumărate ori, a apărut o surpriză neplăcută cu subcontractorul Tancrad care a renunțat. WeBuild a găsit înlocuitor și se crește treptat ritmul.

Singura variantă fezabilă de deschidere a traficului în 2022 este, cum v-am explicat încă din iarnă, pe nodul cu DN22B Brăila-Galați de la baza podului, sau în cel mai bun caz până la girația cu DJ221B (Calea Galați), respectiv pe conexiunea scurtă spre Smârdan/Măcin de pe malul tulcean.

Capătul de vest (intersecția cu DN2B/Șos. Baldovinești) și drumul de legătură spre Jijila rămân pentru anul viitor.

sarbu

Misterioase sunt caile asocierilor de firme, Tancrad e anuntat castigator pe lotu 3  Sibiu-Pitesti in asociere cu Webuild, dar pe alt contract cu ei ii lasa cu ochii in soare pe italieni. Sau cine stie ce neintelegeri sunt acolo.


horatiu.cosma

^^
Pai și Euroconstruct a ieșit cu scandal de pe Sebes-Turda 2 și apoi i-am reîntâlnit în tandem cu Aktor pe A0 Sud. Explicația e simpla: apucaseră sa depună oferta împreună înainte sa apară problemele.

Se pare ca pălăria a fost prea mare pentru Tancrad, au văzut doar plusurile din contractul cu Webuild (bani frumoși, cu formula de ajustare, plătiți relativ constant și pe etape intermediare de execuție), nu și minusurile fata de contractele lor obișnuite de străduțe și parcuri (diriginte de șantier pe bune, teste de calitate pe bune, termene respectate etc).

Într-adevăr se prefigurează o problema pe PiSi3, unde dacă persista aceleași neînțelegeri ca și aici, va trebui cumva sa cumpere Webuild participația Tancrad din asociere pe modelul Aktor-Euroconstruct de pe A0 Sud (care a durat o grămadă, a cerut milioane de euro bune Besciu ca să iasă din joc).

Radu Aramă

^^^ Ca brăilean pot să confirm cam toate cele spuse de dl Horațiu Cosma mai sus, fiecare zonă pare să fie "binecuvântată" cu câte un TelDrum, noi de ce am face excepție?