DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Radu Aramă

O scurtă retrospectivă dec 2021 - martie 2022 a zonei blocului de ancoraj Brăila.


fulger nc



danutzu_1069

^ asta ca sa fie bucurosi aia de vor sa stea la coada....
Statie de taxare....  :lol:

Ionut

Drumurile de legătură (Brăila și spre Jijila/Măcin). Filmare aprilie 2022.


Ionut

Și poziție API pe Facebook.

Podul suspendat peste Dunăre are primele segmente instalate. Singura variantă fezabilă de a evita rușinea unui pod-muzeu este deschiderea, la finalul anului, a nodului cu DN22B și conexiunea de sud spre Măcin. Video dronă: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3moREmr.

Din păcate, eliberarea terenului pentru antreprenor pe mini-centura de nord a Brăilei între DN22B și DN2B s-a făcut foarte târziu. Exproprierile suplimentare și relocările de utilități au blocat accesul constructorului care acum este la nivel de piloți forați la viaductul peste calea ferată, nici nu mai amintim de alte structuri. În asemenea condiții, această porțiune rămâne pentru la anul.

La fel, drumul de legătură de nord spre Jijila, pe malul tulcean, va fi gata tot în 2023. Doar cei câțiva kilometri din sud, spre DN22 Smârdan-Măcin, pot fi dați în circulație în 2022.

La podul suspendat s-au instalat primele două segmente de tablier metalic din cele 86 fabricate în apropiere la VARD Brăila. Operațiunile de ridicare și sudare ale impresionantelor piese de puzzle vor dura încă aproximativ două luni, dacă și vântul va colabora.

Solicităm antreprenorului general, WeBuild, și oficialilor CNAIR să facă toate demersurile tehnice și birocratice pentru a ne asigura că vom trece Dunărea pe noul pod în decembrie 2022.

fulger nc




TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

fulger nc


nicolaem

din articolul de mai sus, ce mi se pare ca merita:

Anticoroziune:

Potrivit informațiilor oficiale, podul de la Brăila va fi dotat cu ,,un sistem de dezumidificare a tuturor ansamblurilor podului, inclusiv a tablierului metalic și a cablurilor". De asemenea, cablurile vor fi izolate pe exterior cu o protecție care asigură etanșeitatea, iar aerul din interior va fi permanent uscat și monitorizat astfel încât să se asigure un mediu anticoroziv. Protecție antiumezeală va fi și în interior. ,,Pentru a asigura durabilitate și protecție anticorozivă ridicată, tablierul va fi dezumidificat în interior. Anumite rigidizări longitudinale vor fi utilizate drept canale pentru distribuția aerului dezumidificat în spațiul intern al tablierului. Un sistem de senzori va monitoriza asigurarea păstrării stării de umezeală din casetă sub nivelurile ce provoacă oxidarea. Se va menține o umiditate relativă sub 40%, pentru a nu exista coroziune și pentru a permite circulația pe pod în siguranță, în orice anotimp"




ghrt

Sper ca instalațiile alea să funcționeze 100 de ani fără nici un pic de mentenanță.
Asta ar trebui să fie mottoul caietelor de sarcini ale domeniului public din țara asta.
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

Asta cu "fără niciun pic de mentenanță 100 de ani" este cam așa, de Zâna Măseluță. Păi cum dracu' să nu ai nevoie de mentenanță 100 de ani? Nu există așa ceva. Și chiar dacă ar exista, vă dați seama cât ar costa? Ce produs e ăla care îți rezistă 100 de ani fără niciun fel de întreținere? Cu atât mai puțin un pod suspendat, atât de complex.

dr4qul4

probabil se refera la reparatii capitale...gen inlocuirea completa a cablurilor (cum s-a intamplat cu hobanele de la agigea) sau a unor tronsoane.
nu de alta, dar nu as vrea sa merg 100 de ani pe acelasi strat de asfalt de uzura
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist