DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RaduG

Din ce se vede în ultimul clip, nu mai sunt multe toroane de instalat.

Mulțumesc pentru filmare R@du!

RaduG

FB CNAIR:

Șantierul Podului Suspendat peste Dunăre la Brăila.
Conferință de presă
Ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu

Video: https://fb.watch/9H94KS_oQR/

kumar

,,Pe zona Brăila, din ce am început până acum, am terminat circa 90% din terasamente, sunt atacate toate structurile şi toate podeţele, în proporţie de 80% sunt deja finalizate. Pe zona judeţului Tulcea, pe zona aferentă pentru deschiderea traficului, pe zona de terasament suntem gata pe 50%, iar toate structurile şi podeţele sunt atacate. În ceea ce priveşte Podul suspendat, progresul fizic global este de 63%, iar cel financiar de 56%. Dacă vom face cu toţii eforturi, vom reuşi să deschidem în decembrie 2022 traficul pe Podul suspendat peste Dunăre. Podul, oricum, în noiembrie va fi finalizat. Poate reuşim să rezolvăm problema de aici cu Transelectrica până la jumătatea lunii februarie, pentru a putea să atacăm viaductul de cale ferată şi să terminăm cumva accelerat în loc de 13 luni, undeva la 10 luni. Astăzi, cablurile sunt în proporţie de 97% montate, se lucrează la ultimele două toroane, care vor fi finalizate la sfârşitul acestei săptămâni. Tablierul este finalizat în totalitate, sunt gata toate cele 86 de tronsoane", a explicat Dragoş Burlan.

,,Programul nostru prevede ca în partea a doua a lui februarie să terminăm căile pregătitoare pentru montarea tablierului. La începutul lui martie să începem şi în 72 de zile să finalizăm de montat toţi cei 2 km de tablier. Toate celelalte lucrări de pe pod vor fi aduse în finalizare în luna august. Apoi în septembrie, octombrie va fi tot ce înseamnă teste, încercări, reglaje, pentru că tot podul suspendat, după ce se finalizează montarea tablierului, are o perioadă pentru reglare, în aşa fel în noiembrie podul suspendat să fie 100% finalizat", a mai spus Dragoş Burlan.

G4Media



tom_sawyer

^

Între km 1+820 și 2+250 este o porțiune neautorizată. Să fie vorba de ceea ce spune Horațiu mai jos?

Quote from: stangabriel on November 07, 2021, 12:13:04 PM
Insa in documentatia de mediu din 2012, DX porneste din DN2B , trece peste calea ferata si apoi peste Dj221B.  Acum ,logic, ar trebui sa fie pod peste sensul giratoriu la sol pe Dj221B, cu directia Pod Dunare. La sol sa ramana nodul giratoriu Dj221B, bretelele aferente Drumului de legatura de la Pod Dunare si DX Braila Galati.
O sa fie complicat sa fie toate benzile intr-un singur giratoriu. Avem 4 drum judetean, 4 DX Braila- Galati, 8 Drum legatura Pod Dunare, 16 benzi conectate la intersectie. (Am calculat ambele sensuri la fiecare). :o
Quote from: horatiu.cosma on November 10, 2021, 06:57:03 PM
S-a schimbat soluția acolo, UMB se va înțepa cu un giratoriu nou cam pe unde traversează drumul de legătură Astaldi acel canal.






Powered by API/PUM imgur uploader

Feri

Tot degeaba ce incearca ei, atata timp cat traficul dinspre A7 va trebui sa traca prin giratoare spre Galati sau Tulcea.

Cam asa vad o solutie pentru continuitate prin evitarea giratiilor:



Powered by API/PUM imgur uploader

Dar, din ce am vazut, toate variantele de DX spre A7 dadeau pe centura Brailei mai in sud, intre intersectiile cu DN23/Str Focsani si DN22/Str Ramnicu Sarat.
Ar putea fi cuntruita o bretea separata cu functie de noua ocolitoare catre acolo sau chiar mai in sud, pentru acces mai facil in Braila dinspre Bucuresti/Buzau.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Feri

Da, este bine si m-am gandit si eu intai la fel. Singurul semn de intrebare ar fi daca nu s-ar aglomera prea mult in dreptul podului dar probabil este loc.

Cred ca un trifoi partial cam asa ar fi suficient dar poate fi facut si complet



Oricum important este sa proiecteze legatura cu A7 in zona asta ca solutii s-ar gasi  :)

nenea_hartia


Radu Aramă


danpandrea

Pentru că deja s-au făcut niște analize privind conectarea Brăilei la DX-uri spre Buzău și Focșani (aruncați o privire pe thread-urile dedicate), cred că cea mai simplă soluție este continuarea drumului făcut de Astaldi și evitarea aglomerării nodurilor. Am cariocat și eu un nod simplu și unul mai complicat:




vancouver

Cea mai utila si totodata ieftina bretea este cea dinspre pod spre nord (adica venind de la Tulcea si mergand spre Galati). Scurteaza semnificativ distanta, simplifica circulatia in giratoriu prin faptul ca dispare o parte a vehiculelor, nu necesita nici un pasaj. In rest as lasa giratoriul cum este si ulterior - dupa model pasaj Mogosoaia pe DNCB - as face un pasaj suprateran pe directia cea mai circulata peste giratoriu. Asta insa numai daca apar ambuteiaje.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Feri

Pe directia A7 - Galati/Tulcea vor fi 2 giratorare de traversat, nu unul.  In plus, acel segment de 1km dintre giratoare va fi folosit evident si de braileni pe directa nord-sud, devenind o prelungire a actualei centuri.