DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Skynick

Din pacate bacurile trebuie tinute in conservare strategica pentru orice moment in care este indisponibil podul. De utilizat nu o sa se utilizeze dar nici nu poti sa le tai.

tom_sawyer

Are armata niște bacuri. Pe privați nu-i poți obliga să le păstreze.

TibiV

Poate pastreaza bacurile...

Doar pentru ca cei care nu vor sa plateasca taxa de pod "pentru ca platesc rovinieta", in spirit de fronda sa aiba o alternativa de a nu plati "de doua ori" la CxxxR...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduG

Quote from: b1 on August 24, 2021, 07:08:05 PM
Recent bacul din Galați s-a scumpit:
-pasager: 2 lei VS 1,5 lei Brăila VS 0 lei Fetești
-autoturism: 25 lei VS 23 lei Brăila VS 13 lei Fetești
-autobuz/autocar: 65 lei VS 65 lei VS 64 lei Fetești
-microbuz: 40 lei VS 35 lei Brăila VS 47 lei Fetești
Bacul din Galați nu mai este rentabil pentru nici o companie de transport.

Pistol cu apă pe lângă bacul Chiciu-Ostrov, unde tariful pentru autoturisme a sărit de la 40 la 70.

TVlad

Cîîît?! Bine ca nu m-am dus pe acolo ca eram in stare sa fac stinga imprejur pentru asemenea nesimtire. Ce i-a apucat pe toti dom'le?

voicul

Deja pe la Fetesti pare pe moka!
O sa ne rugam sa tina taxa si deci si pod-ul deschis, doar sa luam bac-ul prin alte parti.

Inflatie. Am mai vazut +50% la diverse preturi. Si asta de acum 3 luni.

roata

Probabil simt podul cum le sufla in ceafa si trag cat pot ca sa creasca veniturile. Asta apropo de discutia legata de utilitatea bacului o data ce podul va fi deschis. Or sti ei ceva...

naivu

Poate la Smardan-Braila se va desfiinta bacul cu totul pt ca drumul de legatura Smardan-PodBraila va fi doar de cativa km, dar la IC Bratianu-Galati cred ca se va mentine bacul mic. Pe drumurile existente+in executie, de la ICBratianu la PodBraila se vor face 20-30km, plus inca 5 pt Braila sau 15 pt Galati, un drum de aproape 1h care va costa >> 2lei/pasager. Ca pasageri pt bacul mic nu sunt doar sateni cu treaba in oras dar si oraseni la o iesire peste Dunare; in sezonul estival ar putea face si escala pe plaja Cocuta (spre deosebire de malul galatean, malul tulcean are plaje naturale!).


Soliter

Parca bacul de la Braila s-a scumpit primul, inaintea celui de la Galati. Tot 25 lei am dat ultima data cand am trecut.
Problema majora la bacurile de la Braila este ca nu au ore regulate la care trec, astfel incat mi s-a intamplat sa astept chiar si o ora pana sa inceapa traversarea, pana s-a umplut. Pe cand la Galati inca sunt la fiecare jumatate de ora.
Venind destul de des la Jijila de la Bucuresti, prefer sa trec Dunarea pe podul de la Giurgeni-Vadu Oii. Tarife mai mici si trafic relativ scazut, chiar daca kilometri mai multi. In plus, Strabag au refacut un drum la standarde excelente intre Topolog si Cerna via Mesteru. Dealurile Dobrogei cu eolienele dominante ofera o priveliste aparte.


danutzu_1069

Mda, lamuritoare filmarea...
Era interesant de aflat de ce nu au optat pentru "fasciculele" gata facute si "trase" , vs "fabricarea" la fata locului....

b1

VIZITĂ PE ȘANTIER: PODUL DE LA BRĂILA
Alături de vicepremierul Dan Barna, am fost azi într-o vizită de lucru pe șantierul unuia dintre cele mai ample proiecte de infrastructură care se construiesc în România: Podul de la Brăila.

Împreună cu E.S. domnul Hiroshi Ueda, ambasadorul Japoniei, țară alături de care sărbătorim în 2021 un secol de relații diplomatice, am luat pulsul ,,la cald" al șantierului.

Avem, pe de o parte, podul propriu-zis, a cărui construcție avansează conform graficului, iar, pe de altă parte, drumurile de legătură de pe malurile Brăila și Jijila, complet deblocate anul acesta, pe toată lungimea lor. Podul se va deschide la final de 2022, împreună cu 10 km din drumurile de legătură, pe relația Brăila-DN22 (Smârdan-Măcin).

În prezent, se execută următoarele lucrări de către asocierea italo-niponă:
✔️ la blocurile de ancoraj,
✔️ se montează firele pentru cablul principal. Acesta este construit cu metoda Air Spinning și constă într-un număr mare de fire cu diametrul de 5,38 mm și cu o lungime, în starea de referință, de aproximativ 2.135 m, care se întind între ancorajul Brăila și ancorajul Jijila. Firele cablului principal sunt din oțel tras la rece și zincate la cald.
✔️ la drumurile de legătură se fac decopertări și se lucrează la terasamente, poduri și podețe.

Sumele de bani investite pentru acest proiect dovedesc că este într-adevăr unul complex: de la începutul anului și până acum, pentru Podul de la Brăila au fost absorbite fonduri europene în valoare de 466 de milioane de lei.

Facebook Cătălin Drulă
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

fulger nc

Probabil bacul va coexista un timp cu podul.
Cine stie ..poate vor continua sa aiba pasageri.
Dar ptr cei ce cunosc zona Galati si dincolo , peste Dunare si pot intrevedea perspectivele ..podul va fi ..un inainte si un dupa.
Ptr masinile mari , tiruri ..tranzitarea Galatiului ptr a ajunge la bac e problematica.
Podul ..chiar daca e pe teritoriul Brailei , e de fapt intre orase , fiind foarte usor de ajuns , din ambele parti.
Zona dintre orase se preteaza foarte bine ptr parcuri industriale , etc ...actualmente e teren agricol si cateva arii protejate pe acolo , dar daca ar fi dupa mine as prefera sa se dezvolte ptr rezidential.
Zona dinspre Braila , de la pod , intre actualul drum si Dunare a inceput sa fie curatata(inainte era un fel de depozit ad-hoc de deseuri constructii) si in viitor ma astept sa se dezvolte.
De fapt toate drumurile preconizate(DX-ul Galati Braila, centura mare a Galatiului vor pune in valoare exact zona asta dintre orase).
Pe zona asta erau cateva sate prost comunicate si cam ocolite ptr ca erau in lunca inundabila a Siretului si erau oarecum ocolite.

tom_sawyer

Două benzi pe sens vor fi doar până la km 8, unde va fi giratoriu: