DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

La drumurile de legatura <dezlegate> pana in prezent partea proasta e ca nu sunt <contigue> ceea ce naste probleme de acces pentru inceperea lucrarilor.
In rest cu gargara CNAIR suntem satui, de parca de asta am duce lipsa, de bla-bla, bancuri si jocuri de glezne...
:p
Au sau n-au de gand cnairii sa raspunda la problemele reale si sa le mai si rezolve???...si mai ales cand?
Dna Ionita are multe bile negre la activ, poate se hotaraste sa mai puna totusi si una-doua bile albe pe abac.
Eu il cred pe Catalin ca nu prea are multe alternative la dispozitie dar nici sa stai de Popa Prostu' nu e o varianta...
Pana la urma tot nu inteleg ce mare problema existentiala ar fi sa faci cativa km de drumeaguri la campie...ca nu ti-a cerut nimeni sa traversezi Himalaia!
Si unde e secretarul de stat responsabil de problema si ce face?...doarme???

miahi

^ @subway poate problemele existentiale sunt "betele-n roate" puse de mai toate autoritatile locale "binevoitoare" cu acest proiect care au interese sa fie cat mai intarziat posibil...

vladioan_bv

pe harta API drumurile de legatura apar cu ac pe toata lungimea lor


Powered by API/PUM imgur uploader

subway


alexV

^^ mi se pare confuz mesajul.

Autorizatia o emite ministerul. Proiectul il face Astaldi.
Cu autorizatia emisa inseamna ca Astaldi au posesia intregului santier. Poate gresesc, sau poate Astaldi trage mita de coada pana se finalizeaza preluarea lor de catre WeBuild.

vladioan_bv

@subway  ai vorbit de acces pe santier la inceputul unui mesaj de mai devreme.. ma gandesc ca acesta a crescut odata cu ac pe toata lungimea drumului de legatura mai ales daca expropierile sunt si ele gata. asta, daca si constructorul vrea, mai ales ca au cale libera si pe pisi5

subway

Nu va este clar din cauza ca nu cunoasteti cu exactitate etapele procedurale contractuale, in cazul de fata ordinul de incepere poate fi emis doar dupa aprobarea proiectului de executie de catre beneficiar.
Degeaba dai ordin de incepere pentru un tronson izolat daca acolo nu poti accede decat trecand prin tarlalele oamenilor pentru ca n-a binevoit cineva sa convoace un CTE...si sa emita un aviz!
Tot n-ati inteles dupa atata amar de vreme ca birocratia omoara Romania?
:lol:
E ca si cum la pod ai spune iti dau voie sa ridici tablierele dar inca nu am aprobat intinderea cablurilor...
Lucrurile trebuie facute in ordinea lor tehnologica fireasca.
O:-)
P.S.
Am sa continui sa spun lucrurilor pe nume chiar daca asta nu convine unei minoritati de talibani miopi...
O critica obiectiva si constructiva nu face rau nimanui, din contra!...dar cu framantarile astea din coalitie totul acum pare mai complicat...
8)

Ionut

Va rog nu reluati discuția de mai sus, subway a primit ban definitiv pe acest forum. Asa ca va trebui să spună "lucrurilor pe nume" în stilu-i caracteristic în altă parte.


danutzu_1069

Multumim!
Practic, acu se poate trece Dunarea.... la pas... Evident, cu ceva efort... :)
Bloc ancoraj mal Jijila, inca in urma...

TibiV

Radu,

o filmare SU - PER - BA!...

Sper să reușești să filmezi și primele vehicule care vor traversa podul, în ziua inaugurării.
Meriți!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

^ Nici nu ma indoiesc de asta.
Pana atunci, ar fi ideal daca ar prinde prima "tragere" a unui cablu de susținere...
Mai este destul pana atunci, cred ca mai mult de o luna...

Telvanni

In sfarsit nu mai trebuie sa citesc aciditatile lui subway, multumim Ionut!

tom_sawyer


RaduG

Azi ora 16:00 podul Brăila la Digi24, în promo apărea dl Eșanu. O emisiune despre fonduri europene. De văzut.