DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RaduG

There you go:

Podul Brăila în construcție 07.06.2021 Brăila Bridge during construction

Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader



mirceaeliade

multzam, acum arata mai mult ca un proiect desenat pe hartie :)

TibiV

Quote from: nenea_hartia on June 28, 2021, 11:28:45 AM
^ Mulțumesc, am urcat-o la Wikimedia și adăugat-o în articol.

În articol zice: "Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal și tiranți verticali de legatură între tablier și cablul principal..."

Sugestie: cred ca mai corect ar fi două cabluri / o pereche de cabluri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vladioan_bv



Harry


danutzu_1069

Merge treaba.... Spre mal Jijila inca nu au inceput montaj catwalk...
Pe restul pozelor de pe FB se vede cau "lansat" catwalk si dinspre turn Jijila spre mal Braila... Se distinge cu greu...

subway

Infiltratiile de apa la blocul de ancoraj Braila sunt complet lichidate, e perfect uscat. Mai se scurge ceva apa prin tevile de ghidaj ale cablurilor principale in caz de ploi torentiale (si au fost destule) dar pana nu se monteaza cablurile pe astea nu ai cum sa le astupi si nici nu prezinta niciun pericol.
Cum v-am mai spus, furtuna intr-un ibric cu apa, doar ca-s prea multi habarnisti care-si dau cu parerea ca nuca-n perete, cel mai recent fiind dl Noica ce in indelungata-i cariera n-a vazut o lucrare subterana, experienta zero dar se da <expert>...mai mare rusinea!

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

subway

Ca sa nu mai intre apa de ploaie prin tevile de ghidaj ar fi suficient un dop de lemn sau un <celofan> dar japonezii nu practica solutii romanesti <low tech>!
:) :) :)

subway

Dna Ionita s-a deplasat la fata locului pentru a da ordinul de incepere pe inca cca. 8km la drumuri...restul mai asteapta.
Acum cateva clipe am vazut la A3 un reportaj fresh despre pod...poate apar noutatile si pe YouTube...se arata in reportaj si dopuri japoneze <high tech>!
:) :) :)
P.S.
Daca nu apare niciun video din surse oficiale tragem sperante de la pasionatii nostri amatori pentru ceva pe weekend.
La blocul de ancoraj Jijila lucrarile de etansare sunt si acolo in plina desfasurare!...<work in progress>...ca sa nu va mai ingrijorati degeaba!
;)


subway