DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Cand s-au importat table groase din Cehia acolo s-a facut si debitarea in formele cerute tocmai ca sa se minimizeze tonajului de transport...
Daca pentru Podul nostru totul e o combinatie Galati-Braila nimic nu se pierde, pierderi sau castiguri raman in totalitate la noi...plus locurile de munca in timpuri de criza acuta.

dacianova

Poate s-a mai întrebat dar nu găsesc eu răspunsul și am o întrebare care mă macină: de ce nu au pus ambele picioare pe mal și pe unul l-au pus în albia Dunării? Devenea mult mai scump și nu se putea realiza? Va rog să nu aruncați cu pietre în mine. Mulțumesc.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk


danutzu_1069

Din cauza de șenal navigabil. Nu este chiar pe mijlocul Dunarii

kitsune

Cum a spus colegul mai sus, se aliniază înălțimea maximă de la apă la tablier cu șenalul navigabil. Acesta nu e pe mijloc, e mai spre mal. Nu știu dacă se înțelege, am incercat rapid de pe telefon să suprapun harta de navigație peste imaginea din satelit. Șenalul e mărginit de geamandurile verzi și roșii:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RaduG

http://obiectivbr.ro/content/mihai-tudose-i-mul%C8%9Bumit-ministrului-transporturilor-pentru-deblocarea-lucr%C4%83rilor-la-pod

MIHAI TUDOSE I-A MULȚUMIT MINISTRULUI TRANSPORTURILOR PENTRU DEBLOCAREA LUCRĂRILOR LA POD
11 IUN, 2021Alexandru NECULA
* europarlamentarul PSD Brăila, Mihai Tudose, a făcut ieri o vizită pe șantierul podului suspendat peste Dunăre, alături de președintele CJ, Francisk Chiriac și de primarul Marian Dragomir * acesta s-a arătat încântat de rapiditatea cu care evoluează lucrările * și ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunțat, recent, că podul nu va rămâne muzeu și că va fi inaugurat la sfârșitul anului viitor * Tudose a dorit să precizeze că de această dată nu avem de-a face cu declarații lipsite de conținut ale ministrului, ci cu o realitate, deoarece s-au dat toate avizele care țineau de minister



Europarlamentarul Mihai Tudose a vizitat, ieri, șantierul podului suspendat peste Dunăre pentru a vedea stadiul lucrărilor. Social-democratul a efectuat o vizită în teren alături de primarul Municipiului Brăila Marian Dragomir și de președintele Consiliului Județean Francisk Chiriac. Mihai Tudose s-a arătat plăcut impresionat, motiv pentru care chiar a postat un mesaj în acest sens pe rețelele de socializare, alături de câteva fotografii de la fața locului.

"La Brăila se scrie istorie. Mulțumesc tuturor brăilenilor care au crezut în acest proiect, precum și tuturor celor care au pus umărul la realizarea lui", a declarat Tudose.

La rândul său, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat, marți seară, pentru TVR1, că podul de la Brăila nu va rămâne muzeu și că va fi inaugurat la sfârșitul anului viitor, după cum a preluat și G4Media. Drulă a recunoscut că a existat o întârziere în privința drumurilor de legătură care să asigure infrastructura rutieră în zona podului, însă a subliniat că acum problemele au fost rezolvate și că proiectul este complet deblocat.

Contactat de redactorii "Obiectiv - Vocea Brăilei" după vizita de la pod, Tudose a vorbit și despre intervenția ministrului și chiar a ținut să îi mulțumească lui Drulă "pentru normalitate".

"Da, chiar le sunt recunoscător tuturor celor care pun umărul și care până la urmă își fac treaba, își îndeplinesc sarcinile de serviciu. Fiindcă am avut exemple pe Guvernarea PNL când unii nu și-au făcut datoria și au fost foarte întârziate anumite avize. Acum, cum-necum, uite că domnul ministru Drulă a dat drumul la lucrări. Nu am altă stare de spirit, decât să îi mulțumesc! Domnule, e ok! Am ajuns să mulțumim normalității. Am fost astăzi la pod, sunt extraordinar de impresionat, dacă acceptați această formulare. A evoluat mult, evoluează foarte repede, se vede că este un lucru foarte serios, e organizat totul ca în farmacie. Toată lumea știe ce are de făcut. Și chiar se muncește și se vede că se muncește! Este păcat cumva, dacă vreți, că nu poate toată lumea din Brăila să se ducă să vadă chestia asta! Chiar e păcat, dar chiar nu se poate! Ar trebui să închidem șantierul și să îl facem muzeu de vizitat, dar noi am prefera totuși să nu fie muzeu. Este adevărat că au pornit lucrările la drumuri. De data asta chiar nu este o declarație lipsită de conținut a ministrului, pentru că tot ce a fost la Ministerul Transporturilor s-a deblocat. Se intră în ritm firesc", a declarat Tudose.

Europarlamentarul a dorit să puncteze că a mers alături de primarul Municipiului și de președintele CJ Brăila la pod, pentru că până la urmă aceștia gestionează tot ceea ce se întâmplă în legătură cu această mega-investiție, mai precis dezvoltarea orașului și a județului.

"Am vorbit cu constructorii, i-am felicitat. Cum să vă spun, când te duci acolo și vezi ce este și stai lângă construcția aceea, dacă nu ți se ridică părul pe tine înseamnă că nu ești viu! Și repet, acum chiar este totul corect. Tot ce a ținut de stat s-a îndeplinit. Sunt toate autorizațiile date, totul ok, totul este în parametri. Toată lumea spune că se va încadra în termen. Și chestia asta în România pare a fi ceva foarte rar. Deci, jos pălăria pentru toți cei implicați! De aceea am și mulțumit public, astăzi, și brăilenilor care au crezut în acest proiect, și tuturor celor care au pus umărul, de unde or fi ei, de la București, din țară, de la Brăila, de oriunde, indiferent de culoarea politică", a conchis Tudose.

viossboss

Stilul japonez , o fotografie făcută de un coleg de pe barcă !


Vineri la prânz , la jumătatea construcției !


Powered by API/PUM imgur uploader
Dream come through !
Once in a lifetime !

TibiV

kitsune a lamurit bine treaba cu senalul...

Postarea lui ar trebui sa fie "sticky", caci intrebarea revine periodic... Se pare ca multi colegi nu au timp sa citeasca topicul din urma cu 1-2-3 ani...

Si ca tot veni vorba de "in urma cu 2-3 ani"....
Tot Victor Cozmei are un video foarte interesant. Cu "inceputurile" si cu forma finala.
O pun aici, doar ca sa ne amintim cum ne agitam la fiecare armare, cofrare si betonare - atunci cand nu aveam decat niste gauri in pamant (foarte mari, ce-i drept...)
Multumim, VictorC!



Mama proștilor este mereu gravidă... :)


subway

Inca o filmare excelenta!
Salupa politiei a avut vreun rol pe perioada restrictiilor de navigatiei?


paulmare

R@du excelent, multumim
Foarte interesante detaliile cu dispozitivele din varful turnului, cablurile care sustin podina sunt separate de cablurile dintre pilon si blocurile de ancorare - si astea din urma pe masura ce o sa creasca greutatea catwalkului o sa le tensioneze probabil de la sol ca pilonii sa fie doar "comprimati", foarte atenti la toate detaliile astea japonezii
super lucrare, abia asteptam sa vedem ce urmeaza :)

mirceaeliade


naivu

^Nu e atât de important unde îl încadrează, e suficient de vizibil, dar principial ai dreptate, podul cu drumurile de legătură e o investiție de același nivel cu DX-urile spre Tulcea sau Buzău. În viziunea mea, tot ce va fi făcut de la conexiunile/conexiunea cu A7-PodBraila-Tulcea-Constanta-Techirghiol-granitaBG este A4.

subway


viossboss

Chiar dacă vremea e capricioasă , montajul "catwalk" continuă !
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Dream come through !
Once in a lifetime !