DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.


danutzu_1069

Cam ce povesteam eu mai sus, apropo despre instalarea catwalk si a traverselor...  ;)
Si acolo tot cate 5 + 5 cabluri suport pentru catwalk...

fulger nc

Eu sunt de parere(ma pot insela) , ca nu o sa fie cu macarale , decat pe mal , ptr ca e inaltime mare(deschidere a bratului macaralei , ce face dificil controlul la varf) , conteaza asezarea macaralei in raport cu podul si barjele ce aduc segmentele..si s-ar complica mult.
Ca o replica de film ...too many pieces to move ...mareste probabilitatea ca ceva sa nu mearga exact conform planului.
Si fiind o operatiune repetitiva ..nu vrei sa fii la capriciul fluviului.
Asa ca operatiunea de ridicare de pe barja ..direct pe pozitie  e mult mai simpla(in teorie).

danutzu_1069

Lasand funiile de rufe la o parte, sa vedem un video postat azi, pe contul de Youtube al lui Victor Cozmei, desigur, sursa fiind CNAIR
"How it's made.."

kitsune

Am pierdut șirul postărilor. Ce oțel folosesc? Că forma îmi e familiară, deh, șantier naval
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

danutzu_1069

Pai forma este ... universala... cat mai aerodinamica... la tipul de otel... sunt "habarnist"... las pe altii cu doctorate.... ;)

subway

S-a spus ca e otel din table groase de la combinatul Galati, nu de import, dar informatia asta necesita confirmare suplimentara.
La alte poduri majore s-au adus table groase din Cehia.
Asamblarea se face la Braila, in santierul naval, dar nu au dat detalii specifice si nici reporterii nu prea stiu ce sa intrebe...
Logic ar fi sa fie de la Galati, se economisesc costurile de transport care nu sunt deloc neglijabile...

kitsune

Întreb pentru că îmi pare High Tensile Steel după cum arată secțiunea și ranforsările.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

Forma aerodinamica asemanatoare unei aripi de avion e esentiala pentru ca tablierul sa nu inceapa sa danseze la un vant lateral mai puternic.
Inainte de a fi definitivata se testeaza in tunele aerodinamice...

kitsune

Nu la asta mă refeream când vorbeam de formă ci la suplețea podului și a ranforsărilor, foarte asemănătoare cu ce avem noi in naval, unde se folosește mult în ultima perioadă High Tensile Steel. E rezistent și permite economie mare la material. Dar cam crapă la oboseală.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


subway

@kitsune
Nu am informatiile astea dar daca cablurile principale sunt garantate pe 120ani tablierele e musai sa reziste tot cam atat...deci otelul folosit trebuie sa fie mai maleabil la oboseala ca 120ani e chiar enorm...mai degraba sudurile de continuizare pot sa fie calcaiul lui Ahile!...mai ales ca se realizeaza acolo sus in vazduh!...nu in uzina.

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

:) :) :)
Eu nu mai apuc, imi expira buletinul in 2074!...si nu am garantie de viata de inca 120ani incepand de azi!!!
:lol:  :lol:  :lol:
In ce ma priveste nu sunt prea tentat sa ma las dus de aspecte din astea mai degraba de marketing...
Peste 120ani vor mai exista Astaldi+IHI care sa mai garanteze ceva?
Podul va fi tot acolo (daca nu-l bombardeza rusii) si parte din noi tot aici...sau macar nepotii nepotilor nostri...

Oneinthecrowd

Oțelul de Galați, integrat în podul peste Dunăre

- Siderurgiștii gălățeni furnizează oțel pentru pentru cel mai mare proiect regional de dezvoltare
- Combinatul livrează soluții special gândite pentru acest proiect

Combinatul Siderurgic livrează pentru Fincantieri Infrastructure tablă groasă care este, mai apoi, folosită la confecționarea segmenților tablierului podului, operațiune care se desfășoară la Șantierul Naval Vard din Brăila.
...

Tabla groasă produsă la Galați a fost folosită și la construcția Podului Osman Gazi, inaugurat în 2016, ce traversează Golful Izmit.

Sursa: https://libertysteelgroup.com/ro/news/otelul-de-galati-integrat-in-podul-peste-dunare/