DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Dl Eseanu vine cu marfa proaspata!...se vad si cablurile suplimentare de peste catwalk!...si s-a inceput si intinderea cablurilor pe zona terestra mal Jijila.



subway

@kitsune
Ce zici, nu sunt mai palpitante acrobatiile aeriene fata de cele terestre si fluviale de pana acum?
:)

subway

Ma intreb cum naiba vor muta ditamai magaoaiele alea de traverse din grinzi cu zabrele peste Dunare. Asa cum sunt acum e clar ca le-au ridicat cu macaralele turn, dar mai departe oare cum vor proceda?

subway

O poza de dedesubt, ca de deasupra probabil vom mai avea...




Powered by API/PUM imgur uploader

isotech_ro

Quote from: subway on June 10, 2021, 08:16:13 PM
Ma intreb cum naiba vor muta ditamai magaoaiele alea de traverse din grinzi cu zabrele peste Dunare. Asa cum sunt acum e clar ca le-au ridicat cu macaralele turn, dar mai departe oare cum vor proceda?

Te referi la tablierele podului?

LE acum cca jamatate de ora cele două grinzi cu zăbrele traversele erau coborâte la cca 1/3 din distanta dintre stâlpi.
LE2 văd că a apărut și unul dintre cablurile tractoare

subway

Nu, ma refer la traversele de lucru pentru catwalk...
Ai ceva imagini care sa ne lamureasca mai bine?
Cum au sa duca muncitori pe ele in mijlocul garlei, vin cu salupa si-i ridica sus cu nacela?...sau inchiriaza un helicopter?
In apropierea malului e clar ca s-au folosit de macaralele turn.

isotech_ro

Nu, dar am o alta supoziție ... Este puțin de așteptat, dar bănuiesc că cele două grinzi vor forma unul dintre podurile rulante care vor ridica tablierele, iar grinzile traversele și podestele catwalk vor urma mai apoi ... Este doar o supoziție

subway

Pare plauzibila si ipoteza asta...
Eu ma gandeam ca o duc pe mijloc si de acolo tracteaza podina pentru catwalk...pana la tabliere mai e cale lunga...chiar daca lucrurile trebuie pregatite din vreme!
Asteptam sa vedem logica japoneza!!!...ca pana acum s-au descurcat excelent!
8)
Fata de presupunerea ta am o singura obiectiune, cablurile pentru catwalk sunt suficiente pentru intinderea cablurilor principale, pentru ridicarea tablierelor am ceva dubii pentru ca alea trebuie suspendate de ceva mai strong...adica de cablurile definitive.

isotech_ro

Este de așteptat câteva zile, și vălul se va ridica ... Este la fel de plauzibil următorul scenariu: cu ajutorul acestor grinzi vor fi poziționate grinzile transversale catwalk și mai apoi vor fi desfășurate podinele. Cele 4 grinzi ce vor forma podurile de ridicare tablier var rămâne la mijloc, jucând și ele rolul unor grinzi traversale catwalk. Ce mă miră este faptul că folosesc doar un sfert cablu/contracablu tractor sau poate este prea devreme troliile fiind ocupate și cu ridicarea cablurilor bloc ancoraj stâlpi Jijila

LE este și al doilea cablu/contracablu pe poziție, se vede dar mai greu

isotech_ro

O secțiune tablier, parca am citit aici pe forum are cca 200to. Când vor fi ridicate,cablurile principale vor fi montate, asezate pe seiile de pe stâlpi și ancorate, cablurile in care se vor fixa tablierele coborâte, posibil coborâte. Cablul fi36 sau 40 x 20 fire cablu vor prelua fara probleme sarcina tablierului de ridicat (cred că s-a folosit fost siguranță 10)

LE la cât îi văd de porniți pe japonezi nu m-ar mira se vedem tabliere ridicate în septembrie octombrie

subway

Mai e si aspectul geometric ca sa le poti alinia corect...deci tot de cablurile principale va trebui sa le agati indiferent cum le sui acolo sus...

isotech_ro

Calea de rulare pt podurile rulante este formata din cablurile catwalk, descărcarea tablierelor va fi făcută prin cablurile verticale care la rândul lor se vor descarcă in cablurile principale


isotech_ro

Gata "somn time" după 8 ore discuții interminabile, 2 ore trafic de capitala și 500km

subway

Discutiile lamuritoare sunt bune indiferent de ora...
Odihna placuta, ingerii va saruta!
A fost o zi interesanta...
P.S.
Normele de constructie pentru lucru pe cabluri prevad coeficienti de siguranta incomparabil mai mari decat la restul genurilor de lucrari...nu e nicio surpriza.