DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

subway

Unii se chinuie cu aleea de pisica, altii cu scara de pisica! 650 de trepte!!!
Iti trebuie antrenament nu gluma ca sa faci fata la asa ceva!
:) :) :)
@Catalin
Aia nu e platforma, e paserela. Platforma e doar in varful prepeleacului!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

RaduG

Începe să prindă contur și drumul de legătură. Mulțumesc pentru filmare!  :cheers:

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


isotech_ro

oare cu ce perioada de timp sunt întârziați la blocul de ancoraj Jijila? Se pare ca au montat estacada pentru întinderea cablurilor catwalk din amonte, probabil in cursul săptămânii acestea urmează si cea din aval si mai apoi întinderea propriu-zisa a acestora.
Nu stiu daca ati observat in filmarea de acum 2 săptămâni a lui RaducuPDrum (min. 2.30-3.00), in organizarea de șantier de pe mal Braila erau depozitate si parte din pasarele catwalk, cit si elementele structurale ale acestuia, dar presupun ca nu toate. Cum peste organizarea de scantier IHI nu prea s-a filmat ...

subway

Ce am putut vedea la ancoraj Jijila e o mare aglomerare de utilaje, ceea ce indica o maxima mobilizare.



subway

Cred ca mai trebuie tensionate ca sa nu mai zbarnaie...

isotech_ro

merci RaduG.
vad ca au aparul la baza turnuri Braila o parte din pasarelele si structurile catwalk

@subway cred ca vor fi montate si distanțiere, înainte de a fi montata pasarele

voicul

^Eu sunt curios cat de intarziati sunt cu drumurile de legatura si practic cand incep si la partea asta?

danutzu_1069

Nu mai tensioneaza nimic. Canta frumos asa...

Vor fi elemente de fixare, la fiecare cadru al sistemului funicular, plus podina catwalk care are traverse (trepte) de lemn (antialunecare)

subway

In perioada urmatoare, cat timp japonezii se ocupa de cablaraie, principalul front de lucru pentru italieni va fi la drumuri...dar sa termine mai intai blocul de ancoraj de la Jijila.
P.S.
Momentan pe partea terestra cablurile nu par a fi toate la fel de intinse.

RaduG

Pe cuvânt de inginer erau toate tensionate uniform și aliniate ca la parada. Concertul în la minor pentru coarde, pe care am ținut să-l imortalizez pentru posteritate, este un moment unic care apare doar până se va monta trotuarul pasarelei. Sunt curios daca vor instala si niste pasarele transversale de rigidizare la actiunea vantului între cele două longitudinale, si daca in zona terestra vor ancora pasarelele la sol. Vom vedea.
Paralelismul cablurilor argumentat:




Powered by API/PUM imgur uploader